Тригонометрия формулалары |
Д.Қонаев атындағы орта мектеп |
||||||
Күні: 21/04/2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенебаев Ж. |
||||||
Сынып: 9 Ә |
Қатысқандар саны:27 |
Қатыспағандар саны:- |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру (Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру) |
||||||
Сабақтың түрі |
қашықтықтан оқыту |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Өрнектерді тепе-тең түрлендіруде тригонометриялық функциялардың негізгі формулаларын, қосу формулаларын, қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын, көбейтіндісін қосу немесе азайтуға айналдыру формуласын, жарты бұрыш, қос бұрыш формулаларын есеп шығару барысында тиімді қолдану |
||||||
Бағалау критерийлері |
Тригонометриялық формулаларды қолдана отырып, өрнектерді тепе-тең түрлендіре біледі, есеп шығару барысында тиімді жолын қолданады |
||||||
Тілдік мақсат
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
конференция Zoom, BilimLand.kz – онлайн білім беру порталы, WhatsApp мессенжери, құжат камерасы |
||||||
Бастапқы білім |
Тригонометрия формулалары |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау. Сенің меңгеретінің:
Сенің білетінің:
Конференцияның иденфикациялық кодын беру |
WhatsApp мессенжери |
|||||
Сабақтың ортасы 17 мин
|
Оқушыларға формулаларды қайталау барысында тапсырмалар беріледі. Формуланын бір жағы айтылып, қасындағы жұбы екінші тепе-тең жағын табуы қажет. Солай кезекпен кезек жұптық сұрақ-жауап ретінде орындалады. Тепе-тең болатындай теңдіктің екінші жағын тап: 1) sinα+sinβ=? 2) ?=2sin(α-β)/2 cos(α+β)/2 3) cosα+cosβ = ? 4) ? = -2sin(α+β)/2sin(α-β)/2 5) tgα+tgβ=? 6) ?= sin(α-β)/cosα cosβ 7) ctgα+ctgβ =? 8) ? = sin(β-α)/sinα sinβ Жауаптарын тексеру үшін мына сілтемемен http://www.teaching.martahidegkuti.com/shared/lnotes/5_trig/identities/identities1/trigidentities1.pdf Тестті бірге шешіп талдау |
Құжат камерасымен қосымша №1 көрсетіледі
WhatsApp мессенжери арқылы сілтемені ашып тексереді
BilimLand.kz
|
|||||
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексия WhatsApp арқылы оқушылар өз ойларын жазады.
Үй тапсырмасы Ұй тапсырмаға сілтеме беріледі |
Қосымша №2 |
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Қабілеті жоғары оқушылар жаңа материалды меңгеру кезінде қорытынды жасай алады. Жеке тапсырманы бірінші орындап болған жағдайда қосымша тапсырма беріледі. |
Мұғалім оқушының жауабына комментарийлер береді. |
Сабақ барысында іс-әрекет түрлері өзгеріп отырады. |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі