Бейсембинова Салтанат Зиратбековна
Глубокое аудандық әкімшілігінің
ҚМҚК "Ясли сад Асыл бөпе" бөбекжайы
Ұымдастырылған оқу іс-әркетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әркетінің түрі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Халқымыздың салт-дәстүрлері»
Мақсаты: Қазақтың салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту, балалардың сөздік қорын, есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту, үлкендерді құрметтеуге, сыйлауға, қазақтың салт-дәстүріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Суреттер, ленталар, асықтар, бесік, майшам, тарақ, әртүрлі әщекейлер
Билингвальды компонент: Қош келдіңіздер!-добро пожаловать!, салт-дәстүр-традиции и обычаи, бесік-колыбель,
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
- Балалар бүгін бізге қонақтар келіпті. Қашанда қонағын сыйлайтын халықпыз. Сондықтан бірінші қонақтарымызбен жақсылап амандасып алайық. -Сәлеметсіздер ме! -Здраствуйте! -Қош келдіңіздер! -Добро пожаловать! -Қайырлы тан, қайырлы күн. Күліп шықты күн бүгін. Бәріміз жарқырайық, Бәріміз дос болайық. - Балалар бүгін көңіл - күйлерің қалай? |
-Сәлеметсіздер ме! -Здраствуйте! -Қош келдіңіздер! -Добро пожаловать!
|
Ұйымдастарушылық- ізденістік |
- Біздің Отанымыз қалай аталады? - Балалар, Отан туралы тақпақ кім біледі.
Билингвальды компонент: салт-дәстүр- трдиции и обычай, Отан – Родина, флаг-ту.
-Бүгін біз қазақ елінің салт-дәстүрі. Ұлттық салт-дәстүрлер туралы ой қозғаймыз. Ғажайып сәт: Хат келіпті Айжаннан (Хатты оқу) -Сәлеметсіңдер ме балалар Балбөбек тобының балалары ақылды қазақ салт-дәстүрлерін жақсы білгілерің келеді екен мына хатта тапсырмалар жіберіпті мына сандықшада асықтар бар осы тапсырмаларын орындайық - Танысамыз ба? Тәрбиеші: -Кәне бір-бір асықтан алып түстеріне байланысты екі топқа бөлініп алайық. Қызыл, жасыл асықтар болып екі топқа бөлінеді. 1Тапсырма Суреттер құрастыру Бәйтерек, киіз үй суреттері Қол моторика дамыту ойын «жіппен, моншақтармен қошқар мүйіз оюу»
Сергіту сәті: Кел балалар тұрайық Үлкен шеңбер құайық. Шаңырақты көтеріп, Кереге етіп құрайық. Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй боп тұрайық -Ал балалар түстер бойынша ою суреттеріне бөлініп тапсырманы орындайық. Киіз уй, Бәйтерек, Алтын адам суретін құрастыру
Билингвальды компонент: Киіз үй-юрта, ту-флаг, сандық-сундук. 2 .Тапсырма Жіппен моншақпен суреттегі оюды бейнелеу.
-Балалар ойын ойнайық ойынның аты ханталапай бұл асықпен ойналады, шашылған асықты кім көп жинайды екен. .Балалар шеңбер құрып отырады, Жинаған асықтарын санайды. Балалар тағы бір тапсырма бесікке бөлеу дәстүрін көрсетейін. Бесікке бөлеу көрінісі -Балалар біз барлық әжейдің тапсырмасын орындадық, енді мына сандықта не бар екен көрейін. Сандықта әжейдің берген тәттісі бар екен . -Балаларға үлестіріп беріледі. |
Қазақстан Балалар тақпақтарын айтады.
Қайталайды.
-Иә
-Іс қимылмен балалар бірге қайталайды.
-Иә білгіміз келеді
Балалар отырады.
Балалар мұқият тыңдап отырады.
Балалар құрт жасаайды Ойынды қызыға ойнайды.
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
- Бүгін біз не туралы айттық?
-Қандай сөз үйрендік?
Не жасадық? -Қонақтармен қоштасайық. |
-Қазақтың ұлттық дәстүрі бесікке бөлеу туралы -Естеріне сақтаған жаңа сөздерді айтады. Құрт -Сау болыңыздар! -До свидания! |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қазақтың ұлттық салт дәстүрі;
Игереді: қазақ тіліне тән дыбыстарды айта алуды;
Меңгереді: сөздерді саналы түрде есте сақтауды
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі