Корейская косметика премиум класса

Ғажайып қыс

Ақмола обылысы Зеренді ауданы
«ЖОББ Ақадыр мектебі» КММ, «Балбұлақ» кіші орталығы 
Орындаған: Харагиз Лена
Тексерген: Силам М.

Білім саласы: «Шығармашылық»

Бөлім: «Жапсыру»

Тақырыбы: «Ғажайып қыс»

Мақсаты: Қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту. Өзіне тән ерекшеліктерін ажырата білуге, өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Қысқы ойындарға қажетті құралдарды атау. Табиғатты аялауға, әсемдікті сезініп, көре білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету, ғажайып сәт, ойын, сергу сәті

Көрнекілігі: Мазмұнды суреттер, аққала, ойынға қажетті заттар.

Шаттық шеңбері:

Шеңбер болып тұрайық,

Алақанды ашайық,

Күннің нұрын алайық,

Таза ауаны жұтайық,

Жүрекке жылу салайық,

Мейірімділік жылуын алайық,

Жиналған жылы шуақты,

Қонақтарға шашайық.

Жұмбақ:

Тісі жоқ тістеп алады,

Қолы жоқ сурет салады.

(Аяз)

Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тоңады.

(Қар)

Таңғажайып сәт:

(есікті тақылдатып Аққала кіреді).

Аққала: Сәлеметсіңдерме балалар, сендер мен туралы айтып жатқандарыңды естіп сендерге келдім. (қолында сумка).

Тәрбиеші: - Қараңдаршы балалар бүгін бізге қонаққа аққала келіпті.

- Аққала бізге қош келдің.

Аққала:

Мен сендерге тапсырмалар ала келдім.

Тәрбиеші: - Аққала бізге көптеген тапсырмалар ала келіпті. Қане балалар олай болса аққаланың әкелген тапсырмаларын орындайық.

Аққаланың тапсырмалары:

1 тапсырма:

Ойын:«Қар жинау»

Ойын шарты: Балаларды екі топқа бөлу. Ортада жатақан қағаздан умаждалып жасалған қаршықтарды, шелекке тез жинау.  Қай топ тезірек жинайды, сол топ жеңіске жетеді.

2-тапсырма: Қыс туралы тақпақ айту.

Алдияр:Қыр басына шарқ  ұрып,

Бір орында тұрмаймыз,

Шана сүйреп барамыз,

Қырдан төмен ағамыз

Жантөре: Қандай суық қыс деген?
Қалтырайды құс деген.
Құлақшынды кимесең
Құлағыңды тістеген.

Алдияр: Қар жауыпты далаға,
Қар жауыпты қалаға.
Сырғанаймыз енді біз,
Отырып ап шанаға.

3-тапсырма:

Сергіту сәті:

Тәрбиеші: -Балалар ендеше орнымыздан тұрып сергіту жаттығуын аққаламен бірге орындайық.

(экраннан көрсетіледі, қимылмен көрсету).

- Аққала біздің балалар сіздің берген тапсырмаңыздың бәрін  орындады, тағы қандай тапсырмаңыз бар келіп айтыңыз.

Аққала: Жарайсыңдар балалар менің акелген тапсырмамның бәрін дұрыс орындадыңдар.

- Ой, ой мен еріп барамын.

Балалар мына жер ыстық екен,

Тәрбиеші:

-Балалар аққала жылы жерге келіп еріп барады, біз оған көмектесейік.

Желіммен жұмыс:

Ақ қағазда аққаланың суреті берілген, сол қағазға мақта арқылы аққала жапсыру.

Аққала: Рахмет балалар, сендер менің тапсырмаларымды орындадыңдар және маған көмектестіңдер рахмет сендерге өте ақылды, тапқыр екенсіңдер сендерге алғыс айтып, мен өзіммен бірге алып келген сыйлығымды берейін (қағаздан жасалған жұлдызшаларды береді балаларға).

- Ал балалар мен еріп кетпей тұрғанда қайтайын. Сау болыңдар!

Тәрбиеші: Балалар аққаламен қоштасайық.

Балалар: Сау болыңыз, Аққала! Келесі кездескенше. (Аққала шығып кетеді)

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Енді келген қонақтарымызбен қоштасайық.

Қорытынды:

Тәрбиеші: Балалар бүгін біз жылдың қай мезгілі туралы әңгімелестік?

Бүгін бізге қонаққа кім келді?

Барлығымызға сабақ ұнадыма?

Тәрбиеші: Құрметті қонақтар, келгендеріңізге көп рахмет! Қош сау болыңыздар!


Қарап көріңіз