Өлең, жыр, ақындар

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері

Түркістан облысы Жетісай ауданы Ынтымақ а/ә 
Аден ата ауылы №40 «Ынтымақ» жалпы білім беретін КММ 
Тарих пәнінің мұғалімі 
Нурханова Салтанат Абубакировна 

Ұзақ мерзімдік жоспардағы тарау:

Күні: 10.12.2024 ж

Сынып: 9

Мектеп: №40 «Ынтымақ» жалпы білім беретін мектеп КММ

Мұғалімнің аты жөні: Нурханова Салтанат

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Кәсіби даму мақсаты

 

Сабақтың тақырыбы

XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы жетістіктері

Оқу мақсаты

 

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

 

Сабақтың мақсаты

 

Тоқырау кезеңінің білім мен ғылымға тигізген әсерін талдау

Тарихи айғақтарды талдау және бағалау негізінде дәйекті қорытынды жасау дағдыларын дамыту.

Бағалау критерийлері

Анықталған мазмұнды тиімді талдайды және бағалайды;

Тұлғалардың роліне баға береді;

Тарихи оқиғаға өзіндік пікір (интерпретация) айту

Тілдік мақсаттар

Еңбек–политехникалық мектептер, мектеп реформасы, міндетті орта білім, ҒТП, білім беру жүйесі, модернизм, бұқаралық ақпарат құралдары ұғымдарын қолданады 

Оқушылар ойларын жазбаша қорытындылайды (жазылым

Қалыптастыратын құндылықтар

Өзіне құрмет, басқаға құрмет:

Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды.

Академиялық шынайылық:

Сабақ барысында өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Өмір бойы оқу:

Оқушы практикалық тапсырманы орындау барысында өткен сабақтың білімін қолданады.

Ынтымақтастық:

Топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады.

Азаматтық жауапкершілік және патриотизм:

Пәнаралық байланыс

География пәні бойынша карталар арқылы жер-су атауларын анықтап, қолданады. (Гидрофизика салалары)

Биология пәні бойынша мысалдар келтіреді.

Тарихи концепт:

өзгеріс пен сабақтастық

АКТ-құндылықтары

АКТ-ны қолдана отырып презентация көрсету,   интернеттен ақпараттар іздеу

Алдыңғы білім

 

Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыттар

Жоспарланатын шаралар

Ресурстар

 

 

0-3

Сабақтың мақсат-міндеттерін анықтау. Сурет ұсынылады.

Дереккөзді ішкі-сыртқы талдау.

АКТ презентация

 

3-13

 

   Тапсырма -1  Тапсырма 1. Қазақ ғалымдарының ғылым мен білімге қосқан үлесі

К.Ақышев

А.И.Бараев

М.А.Айтхожин

Ә.Х.Марғұлан

 

 

 

 

Бағалау:

1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды;

2.Анықталған мазмұнды  жақсы білетінін және түсінетінін көрсетеді;

3.Хронологиялық реттілікті сақтайды;

заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.

 

Ә. Марғұлан. https://www.youtube.com/watch?v=i2Nacf08aVc

 

13-20

Тапсырма-2. Қалай ойлайсыз, неліктен тоқырау жылдарында қоғамдық ғылымдар қатты зардап шекті?

      Берілген сұрақтарға жауап беріңіздер...: (кем дегенде 2 мысалдан келтіріңіз

1.___________________________________________________

2. __________________________________________________

3. ___________________________________________________

Бағалау:

Терминдер мен тірек ұғымдарды тиімді қолданады;

Нақты мысалдар мен аргументтер қолданады;

Басты факторлар бойынша өз ойын білдіреді және  дәлелдер келтіреді

 

 

 

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.  11 тарау.

 

1-15

Тапсырма 3. Интерпретация.(деңгейлік тапсырма)

(Ж/Д) ПТМТ формуласы арқылы келесі тұжырымға қатысты оқушының пікірін сұраңыз. «Тоқырау жылдары ғылым саласы қарқынды/төмен деңгейде дамыды»

 

  • Позиция  -  менің ойымша соғыстан кейін білім саласында....
  • Түсіндіру – себебі ...
  • Мысалы – мынандай мысал келтіре аламын ...

Түйіндей келе ...

Бағалау:

Бір оқиғаға әртүрлі көзқарасты білдіретін  деректерді талдайды, пайымдап өз пікірін білдіреді.

Padlet

 

15-20

Үй тапсырмасы.

 

Тапсырма 4. Дербес жұмыс.Зерттеу және талдау. Кеңестік Қазақстанда ғылым саласы айтарлықтай дамыды?  Бұл пікірмен қаншалықты келісесіз? (100-120 сөз)

Берілген  деректерге мұқият қараңыз және оларды сұрақтың барлық бөлімдеріне жауап беру үшін көмек ретінде пайдаланыңыз

Бағалау:

  • Анықталған мазмұнды өте жақсы білетінін және түсінетінін көрсете
  • пікірлер, аргументтерді тиімді қолданады
  • сыни тұрғысынан ойлап,  талдау жүргізеді
  • деректерді бағалап,  тұжырым жасайды
  • нақты шешім (пайым) жасайды

Қазақстан тарихы.Көне заманнан бүгінге дейін.

Бес томдық.

 

Кері байланыс

Жұмыс барысында.

 

 

Рефлексия

1. Ж Сабақта көрген білгенін, сезгенін cтикерге жазуды ұсынылады.

 - Сұрақтар

 - Ұсыныстар. (бағыттаушы сұрақтар)

 

 

 

Сабаққа байланысты рефлексивті есеп.

 

 

Қосымша ақпарат

Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?.

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

 

Қауіпсіздік ережелері және денсаулықты сақтау

 

 Барлық оқушылар:   

    

 Қабілеті жоғары оқушылар:

   Жауап жазу барысында кілт сөздерді тиімді қолданады

 

Берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар орындау барысында өзара және топтық   а  қалыптастырушы бағалау жүреді.

 

Сабақ үзілістерінде дене қимыл жаттығулары ұйымдастырылады.

 

 

Ой толғау

Сабақ мақсаттары:

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Жиынтық бағалау

Сабақтың қандай екі сәті сәтті өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақтың тиімділігін қандай екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақты жүргізгенімде сынып туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі тиеді?

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз