Өлең, жыр, ақындар

Уақыт-біздің құндылығымыз.

Білім беру ұйымының атауы

 

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Құндылықтар

Педагогтің аты-жөні:

Зұлхарнаева Ә.Т.

Күні:

 

Сынып:

4 сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

№21 сабақ. Уақыт-біздің құндылығымыз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

 Сабақтың  мақсаты

Өлеңнің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды

Ақпаратты сызба түрінде көрсетеді

Құндылықтар

Талап:Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау

 

 

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

22 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

6минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша тапсырма

2минут

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

 

Сәлемдесу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады

 

 

Өткенді пысықтау

 

Үйге тапсырма: «Адамгершілік» тақырыбында мақал-мәтелдер

жаз.

 

 

 

Тақырыпты ашу

 1-тапсырма

«Иә-жоқ» әдісі

 

 

 

 

Жаңа тақырып

«Ойыңмен бөліс» айдары

– Өзің уақытты тиімді пайдаланып жүрсің бе?

 

 «Зигзаг» әдісі арқылы өлеңмен және Абай Құнанбаевтың

өмірбаянымен таныстыру жүргізу.

1-қадам: Өлең тақырыбы мен авторын анықтау

2-қадам: Автордың өмірбаянымен танысу

3-қадам: Автор шығармашылығымен танысу

4-қадам: Сөздікпен жұмыс

Махрұм – бос қалу, құр қалу

Медресе – ислам дінін оқытатын орта және жоғары оқу орны

Шен алу – дәреже, атақ алу

5-қадам: Сұраққа жауап бер

- Өлеңдегі кейіпкер не үшін өкінеді?(Ғылымды кеш меңгергені үшін)

 -Ақынның сұрағына қалай жауап берер едіңдер?

Бұл мақрұм қалмағыма кім жазалы?—Әр адам өзі кіналы.

 

 

«Оқы» айдары

6-қадам: Абай Құнанбайұлының он бесінші қара сөзінен үзінді

тыңдату.

– Абай атаның бұл қара сөзінен өзіңе қандай ой түйдің?

Ж: Есті кісілердің қатарында болғың келсе, өзіңнен өзің есеп ал.

 

ЕБҚ

Абай өлеңдерінен үзінді оқы

 

ЕҚБ

«Абайдың қара сөздері» кітабынан үзінді оқы және мазмұнын айт

 

 

3-тапсырма

 

Ж: Орынды істер: Білім алу, пайдалы істер жасау, ғылым меңгеру

Баянсыз іс:  Өсек теру, жұмыссыз жүру, білімге ұмтылмау.

 

 

4-тапсырма

7-қадам: Мұғалімнің көмегімен бұл мәтіндердегі негізгі ортақ

ойды бір сөйлеммен айтуды ұйымдастырады.

Негізгі ортақ ой:

Ғылымды ерте кезден үйрену керек.

 

«Есіңе түсір» айдары

Өлең-белгілі буын өлшемі бар,ырғаққа ұйқасқа құрылған көркем сөз.

 

 

 

ҚЖ:

«Абай оқулары сайысы» әдісі

Абай атамыздың өлеңдері мен қара сөздерінен өзіңе ұнайтынын айтып бер

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

Абайдың «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңін жатқа оқу.

Үлкендердің көмегімен «Абай әндері» тақырыбына тізім жасайды.

 

 

 

 Сабаққа дайындалады

 

 

 

 

Мақал-мәтелдерін оқиды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауаптарды белгілейді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы өлеңді мәнерлеп оқиды

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ойын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қара сөздерді оқиды

 

 

 

 

Кестені толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі ойды анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сайысқа қатысады

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

 

 

Мақтап, мадақтап отыру

 

 

 

ҚБ:

Керемет!

 

 

 

 

Дескриптор:

Уақыт туралы түсінігі бар-1б

Уақытты пайдалануды біледі-1б

Кестені өз бетінше толтырды-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Мәтінді жүргізе оқи алды-1б

Оқыған мәтіннің мазмұнын біледі-1б

Сұрақтарға жауап берді   -1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Абайдың қара сөзін мәнерімен оқыды-1б

Қара сөздің мағынасын түсінді-1б

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Абайдың қара сөзіндегі ойларды негізге ала отырып, кестені толтырды-1б

Қара сөздердің мағынасын біледі-1б

 

 

 

 

Дескрипторы:

1. Оқылған, тыңдалған өлең, мәтіндердегі түйінді ойларды қорытып, пайдаланды-1б.

2. Өз ойын түйіндеп жазды.-1б

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Абай шығармашылығын біледі-1б

Абайдың шығармаларын айта алды-1б

 

 

ҚБ:

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

Таратпа парақтар

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

Абай атаның суреті

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

«Абайдың қара сөздері» кітабы

 

 

 

 

 

 

 

 

Абай кітаптары

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Абайдың кітаптары

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

             

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз