Раздан Бақытгүл
Ақмола облысы, Шортанды ауданы
Новокубанка орта мектебінің
Ағылшын тілі мұғалімі
Пәні: Ағылшын тілі |
Сыныбы: 7 |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Going to Britain? |
||
Жалпы мақсаты
|
Going to Britain туралы мәлімет алады, және де Going to Kazakhstan туралы біледі екі елді сәйкестіреді, жаңа сөздермен танысады және оқушылар уақытты тиімді пайдалануға үйренеді. Ағылшын тіліндегі жаттығуларды өз бетінше талдай біледі. |
||
Оқу нәтижесі:
|
Мәтінмен қысқа уақытта танысады.Сөз байлығы дамиды, топпен жұмыс жасап үйренеді, өз ойын дәлелдей алады. |
||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: І Ұйымдастыру
« Үш алақан » ойыны.Балаларды ортаға шығарып, шеңберге тұрғызамын. Топты түгелдеймін. Бұл ойынның шарты:
II Қызығушылықты ояту (7 мин)
Бұл жерде қобдишаның ішінде қағазға үйге берілген тапсырмадан сұрақтар жазылған музыка ойнағанда бір-біріне қобдишаны береді, музыка тоқтағанда бір сұрақты алады сол сұраққа жауап береді, осылайша барлығына жалғасады. III Мағынаны тану 1топ:6мин 2топ:6мин 3топ:6мин Балаларға әр түрлі жануарлардың дауысын салу арқылы топқа бөлемін. Үш түрлі жануар таратылады. Әр бала өзіне ұнағанын таңдап алады. Таңдаған жануар бойынша топтарға бөлінеді. 3 шағын топ болады. Бұл топтарға Modator, Secretary, Speaker,Timer деп әркімді тағайындаймыз. Сабақ бастамас бұрын топ ережесін естеріне салып кетемін. Топ ережесі: 1.Кезекпен сөйлеу 2.Тыңдай білу 3.Пікір алмасу 4.Қолдау көрсету 5.Ортақ шешімге келу 6.Уақыт үнемдеу 7.Белсенділік таныту. Азия және Европа құрлығында орналасқан мемлекеттердің аты, астанасы және ұлты туралы слайд көрсетіледі.Оқушылар оқып танысады.Топқа тапсырма беріледі.Таблицаны толтырады,барлығы бірігіп жұмыс жасайды. Екінші тапсырма беріледі деңгейлік тапсырма. Бұнда сөйлемдерді оқып ішінен True and False –ты табады. Балаларға сұрақ қоямын, қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталады? “Going to Britain ” деп осылайша тақырыбымыз ашылады. Вританиаға және Қазақстанға байланысты слайдтар көрсетіледі. IV. АКТ-ны пайдалана отырып сергіту сәтін өткіземін. (1мин) What do you know about Great Britain and Kazakhstan? I have some questions to groups. Answer the questions, please. V.The 1st group:
5. What is the population of Kazakhstan do you know? The 2nd group:
5. What is the population of Great Britain do you know? The 3rd group: 1. Where do you live?
Флипчартқа оқыған бөлімдерінің мазмұны бойынша сұрақтар берілді әр топқа әр түрлі сол сұрақтарды өздері қалай түсіндіріп береді жазбалай ма әлде сызбалай ма оқушылардың ойлануы, бірігіп ұжым мен жұмыстауы бір-бірін тыңдауы, келісуі, белсенділіктері, уақыт үнемдеулері осының барлығын балалар қамтиды. VI.Жоба қорғау. (2мин) Орындаған жобаларын қорғайды. Қалған топтар бір-бірін тыңдап, стикерге критерийлер арқылы бағалап отырады. Стикердегі критерийлер: Мазмұны, Қорғауы, Безендірілуі. VII. Ой толғаныс Өзіндік жұмыс(8мин) Venn's diagram. What is in common and different between 2 countries. Then compare traditions of having meals.
Топпен талқылау Ортаға салу. |
|||
Ресурстар:интербелсенді тақта, флипчарт,түрлі-түcті маркер, стикерлер,көрнекіліктер,дидактикалық материалдар,оқулық,уақыт,дәптер, кері байланыс картасы
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі