Өлеңдер Бөлімі

Массив 9 сынып

Сабақтың номері  11

Сынып 9

Кезеңі 1

Бала саны:

Пәні: информатика

Мұғалім аты жөні: Байдарманова Л.Н.

Жоқтар

Сынып жетекшісі

Сабақтың тақырыбы

Массивті өңдейтін стандартты алгоритм.

Сабақтың мақсаты

Массивөңдейтін стандартты алгоритмді құруды үйрету.

Күтілетін нәтиже

Есеп шығарғанда массивті қолдану және оған амалдар қолдана алуы керек.

Қолданылатын ресурстар

 үлестірме қағаздар, тестілеу бағдарламасы, таймер слайдысы, проектор, интерактивті тақта, массивке есептер, түймедақ сұрақтары мен макеті, массивке флипчарт, бағалау парағы, фишбоун макеттері, маркер мен стикер, блоб ағашы

Мақсатқа жетудегі сабақ модульдері

Кіріспе

жағымды психологиялық ахуал

Білім өзектілігін дәйектеу

Жаңа материал оқу

Проблемаларды талқылау және шешу

Оқу есептерін шешу

Бақылау және кері байланыс

Сұрақтар құрастыру мен оларды қоя білу дағдылары

Қолданылатын стратегиялар

Жанұям, сергіту «Әр қолда өзінің ісі»

Жүк поезды

Тірек материал

Есеп шығару кезеңдері

Алгоритм құру

Фишбоун

Программаны тестілеуден өткізу.

Рефлексия

Жиынтық бағ.

қалыптастырушы

тестілеу  Activote

 Түймедақ

Фишбоун

Сабақтың жоспары

1 Ұйымдастыру 2 Топқа бөлу 3Фишбоун,Түймедақ  4 Тақырыпты талқылау Фишбоун  5 Сергіту 6 Есеп шығару Қауіпсіздік ережелерін қайталау  7 программаны тестілеуден өткізу  Қорытындылау Түймедақ Компьютерлік тест Activote 8 Жиынтық бағалау  Рефлексия

Сабақтың барысы кезеңдері мен уақыттары тапсырмалары

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Блум

Пайдаланыл-ған ресурс

Бағалау

Ескертулер

Өзгерістер мен қолд. Страт. Тиімд.

АВС әрекеті

Сөйлеуі мен өз ойын дәйектей алу

Оқушының жазу сауаттылығы тәртібі, ынтасы,

Ұйымдастыру

2 минут

Жоқтарды белгілеу, үй жұмысын тексеру

Алтын ережелерді жазу

Тақтаны сүрту

 

Журнал

ереже

     

Топқа бөлу

қайталау

3 минут

Отбасыңдағы мүшелер, көбелектер түстерімен отыру

Қалыптастырушы бағалауы керек

ахуал

Тамаша

Бәрекелді

Өте керемет

Әдемі

Таңқаларлық

     

Түймедақ , фишбоун

Сұрақ 8 минут

Түймедақ пен фишбоун сұрақтарын құрастыру негізгі мақсат пен оны шешу жолдарын айқындау

Тақтаға түймедеқты және фишбоунды толтырады.

Білу

кітап және тірек материалдар

     

Тақырыпты топта талқылау

Фишбоунды шешу

Сұрақтарға жауаптар іздейді

 

кітап және тірек материалдар

     

Сергіту

3 минут

Екі қолмен екі түрлі сурет салады

Басбармақпен бағалайды

 

музыка

     

Есеп шығару

Есеп шығару кезеңдерін сақтай отырып, есепті шешуде массив жиымды сауатты қолдану

Массивті қолдану

Түс

Үлестірме

Тірек сызба

     

Қауіпсіздік ережелерін ескерту

3 минут

Қауіпсіздік ережелері н еске түсіру

Жауап береді немесе дұрыстығын растайды

іну

Жарайсыңдар

Тамаша Білгір

Тапқыр

     

Программаны тестілеу

Программаны тестілеуден өткізу және нәтижеге талдау жасау

тұжырымдау

 

Программа тестілеуден өту керек.

Жарайсың

Тамаша

Білгір

Тапқыр

   

Тестілеу жұмыс

7 минут

Активборд таратылады

Сұрақтарға жауап береді

Қол

ОЖ ға арналған тест

Жиынтық бағалау

   

Рефлексия

Қорытындылау

Түймедақ

2 минут

Ұсыныс. Тілек. Ұнағаны. Қиналғаны.

Түймедақ сұрақтарын түгелдеу

Рефлексия жазу

дану

Не ұнады?

Не үйрендің?

Нені үйренгенді қалар едің?

     

Бағалау парағы

Үй тапсырмасы

2 минут

 

Қалыптастырушылық бағалау мен дискриптор арқылы бағалау

Үйге тапсырмасын жазады

 

90-100 бес

70-90 төрт

40-70 үш

     

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (4)

Bain

Менен бір +!!!

Lazzat5

Рахмет! Осы сабақтағы тәсілдердің тиімділігі туралы сіздерден кері байланыс күтем!

berik258

90-100 бес. 70-90 торт. 40-70 уш. депсіз. бес, төрт, үш дегеніңіз ба? ))

Lazzat5

Рахмет дұрыс айттыңыз, жөндеп қойдым. Сын түзелмей, мін түзелмейді.

Пікір қалдырыңыз

×