Өлең, жыр, ақындар

«Көшбасшылық» - тәжірибені жетілдірудің басты құралы

Мұғалімнің аты-жөні: Аманжолова  Гульдана  Аманжоловна

Бітірген оқу орны: ҚарМУ

Білімі: жоғары

Педагогикалық өтілі:14 лет

Санаты:II

Жұмыс орны: КММ №53 ЖББОМ

Оқытатын пәні: орыс тілі мен әдебиет

Уровень:  III (базовый)

 

 

ШЕБЕР-КЛАСС

Тақырыбы:

«Көшбасшылық» - тәжірибені жетілдірудің басты құралы

 

 

Мақсаты: «Көшбасшылық» сөзінің негізгі мағынасы мен ролін түсіне отырып, мұғалім-көшбасшы, көшбасшы-оқушы қарым-қатынас тәжірибесін арттыру.

 

 Күтілетін нәтижелері:

  • «Көшбасшылық»  термині  «мұғалім-көшбасшы, көшбасшы-оқушы » қарым-қатынасын  қалай дамытуға  болады екен танысады;
  • Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады. 
  • Өз тәжірибелерінде қолдануға мүмкіндік алады.   
  • Сабақта қолданылатын материалдар: үлестірмелі материалдар, бейнежазбалар,  А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта

 

Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

Дерек көздері: Интернет материалдар, МАН

Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу

Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

Коучинг сессияның өту барысы

Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

 

Уақыты

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Амандасу

2  мин

Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Сергіту сәті.

(жақсы психологиялық ахуал орнату)

 

7 мин

                «Қалпақ» ойыны

 Менімен бірге жаңылтпашты айтасыздар, бірақ жаңылтпаштағы кездесетін қалпақ, сөзін айтарда басыңызды көрсетесіз, бірақ сөзді айтпайсыз, келесі менің өзіңізді көрсетесіз, үшбұрыш сөзін айтарда екі қимыл көрсетесіз. Яғни қолыңызды алға созып, 3 саусағыңызды көрсетіп, бұрыш сөзінде қолыңызды шынтағыңыздан бүгесіз.

   «Менің қалпағым үшбұрыш,

үшбұрыш менің қалпағым,егер үшбұрыш болмаса менің қалпағым емес».

 

Топқа бөлу

2 мин

«Түстер арқылы бөлу» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.

 

Ой шақыру

10 мин

Түпкілікті сұрақ:  «Көшбашылық» туралы не білесіздер?

 

Топтық жұмыс

 

10 мин

«Көшбасшылық» термині  «мұғалім - көшбасшы, көшбасшы-оқушы »

қарым -қатынасын  қалай дамытуға

болады?

Спикердің қорғауы. ( Кластер қорғау )

 

Рефлексия

2 мин

«Бағдаршам» арқылы

 

Сергіту сәті

2 мин

Бейне ролик арқылы  Қара жорға би.

 

Топтық жұмыс

10 мин

Түпкілікті сұраққа жауап табу
“МұзАрт” тобының бейнебаянын көру арқылы түпкілікті сұраққа жауап іздеу
постер дайындау және қорғау

 

Ақпараттық материал

5 мин

Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы 

 

Топтық жұмыс

 

15 мин

 

Берілген сұрақтарды Көшбасшылықты жүргізу үдерісі.

1. Оқу сапасын арттыру және қолдау көрсету арқылы оқу үлгерімін арттыруға бола ма?

2. оқушылардың білімдегі жеке қажеттіліктерін түсіну және шешу арқылы оқуды жетілдірудің жолдары

3. Мектеп реформасына ролі мен мәртебесіне қарамастан барлық қызметкерлер бірдей ат салыса ала ма?

 

 

 

Рефлексия

 

5 мин

 

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.

Стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салып, сабақ басында көңіл-күйін белгілеген смайликпен салыстыру

Сауалнама толтыру

 

 

12.01.2015ж.

 


Пікірлер (2)

Жанар Кусаинова

Жоспар жақсы құрастырылған, рахмет, шығармашылық табыс тілеймін!

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз