Өлең, жыр, ақындар

Тепсініп кеп, поэзия

  • 03.01.2021
  • 0
  • 0
  • 625
Тепсініп кеп, поэзия,
Есігіңді ашпадың.
Осқырынып, өлеңіне
Крест қойып басқанын.
Елеусіз-ақ елмен бірге
Ере келдім үйіңе:
Жақсы жырды сәбиімдей
Сүйгеннен соң жас жаным.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Сумаң сусыл сыртыңнан

  • 0
  • 0

Сумаң сусыл сыртыңнан
Бал ашып нені үймейді.
Орақ орып аузымен
Найза ғып тілін түйрейді.

Толық

Барлық - Арасан

  • 0
  • 0

Көз тартар табиғаты емес ерек,
Жалтыр бет, жалаңаш тау, терең өзек
Түбімен сараң акқан шағын өзен
Қарайды жардан бойлап тал мен терек.

Толық

Бөтендей бір, біліспеген тосындай...

  • 0
  • 0

Бөтендей бір, біліспеген тосындай...
Ең арысы жиында да осындай
Ұлы-қызы қазекеңнің бүйректей
Бөлінумен жүр бастары қосылмай. 

Толық

Қарап көріңіз