Мұқағали поэзияның жүрегі
Мұқағали поэзияның жүрегі ,
Мақатаев лириканың тірегі.
Заманынан ала алмады лайықты
Жас қазағым түзеді бұл айыпты.
Мұқағали мұзбалақ ақын , қыран құс ,
Мұқан атам ақиық ақын ,бір аңыз.
Поэзияны шабыттанып оқып жүрген
Арманы аңсар , замандас біз жандармыз.
Сезімім байып , парасатым кемелденді бүгінде,
Мақатаев поэзиясы жатыр мұның түбінде.
Поэзияның жүрегімен , өз жүрегің кезіксе
Әй, қазағым , сен мұнарма күлімде.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі