Өлең, жыр, ақындар

Мұғалімдердің озық педагогикалық тәжірибесі. Бастауыш сыныптардағы қалыптастырушы бағалау элементтері

Түркістан облысы Жетісай ауданы
№11 «Жеңіс»мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Битуреева Ақжарқын Мырзабековна

Мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік материалдар

Түсіндірме жазба.

Мақсат:

– қалыптастырушы бағалаудың ерекшеліктерін ашу;

– мұғалімдерді қалыптастырушы бағалау құралдарымен таныстыру;

– мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі жетілдіруіне жағдай жасау.

Тапсырмалар:

– формативті бағалау тәжірибесін интерактивті түрде қабылдауға жағдай жасау;

– бағалау құралдары мен әдістерін енгізу, олардың тиімділігін бағалау мүмкіндігін беру;

– «оқыту үшін бағалау» ретінде қолайлы формативті бағалау құралдарын енгізу үшін мотивацияны қалыптастыру;

– қарым-қатынаста ашықтық, ізгі ниет және бірлескен шығармашылық атмосферасын құру.

Білім беруді даралау және әрбір оқушының табысқа жету жағдайларын жасау қажеттілігі жағдайында білім беру нәтижелерін бағалау тәсілдерін қайта қарау маңызды. Қалыптастырушы бағалау тек түпкілікті нәтижені ғана емес, бағалауға болатын оқу барысындағы бағалауды қамтиды.

Сонымен бірге нәтижеге жету процесі. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты: оқушының жеке білім беру бағыты бойынша орнын – оның жетістіктері мен проблемалық бағыттарын анықтау. Мұғалім оқушылардың нәтижелерін салыстырмайды, бірақ белгілі бір оқушының білім беру маршрутындағы әртүрлі уақыт кезеңдерін салыстырады.

Қалыптастырушы бағалау мұғалімге:

– мұғалімнің нақты жағдайда бағалайтын білім беру нәтижесін тұжырымдау және өз жұмысын соған сәйкес ұйымдастыру;

– оқушының оқу-бағалау қызметінің субъектісіне айналу мүмкіндігін қамтамасыз ету;

– тұлғаға бағытталған тәсілді енгізу;

– оқушы үшін оңтайлы оқу жолын құру;

– әрбір оқушының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің табысқа жету жағдайын жасау.

Қалыптастырушы бағалау оқушыға мүмкіндік береді:

- қателерден сабақ алу;

- оның не істей алатынын және не істей алмайтынын түсіну.

Қалыптастырушы бағалау технологиясын сабақта қолданатын мұғалімге кері байланыс, оқушыларды өз бетінше оқу процесіне қосу (өзіндік оқу, өзара білім алу), формативті бағалаудың нәтижесіне сәйкес оқыту әдістері, сондай-ақ оқытудың әдіс-тәсілдері тәжірибе жүзінде дәлелденген. оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау мәдениетін дамыту.

Қалыптастырушы бағалау оқушыға бағытталған; әр оқушының үлгерімін бақылауға көмектеседі; кез келген қызмет түрінде табысқа жетуге мүмкіндік беретін пәннен жоғары құзыреттерді қалыптастырады.

«Адам табиғатының ең терең қасиеті - адамдардың бағалануға ұмтылуы». Бұл туралы американдық философ және психолог айтты  Уильям Джеймс.

Және мұнымен келіспеу қиын. Біздің мұғалім ретіндегі міндетіміз – балаларымыздың табысты, белсенді, шығармашылық және тәуелсіз болуы үшін қолдан келгеннің бәрін жасау.

Заманауи білім берудегі мәселелердің бірі - мектептегі жетістік әрқашан өмірдегі сәттілікті білдірмейді. Федералдық мемлекеттік білім беру стандарттары мектепте алған білімдерді өмірдің нақты қажеттіліктеріне сәйкестендіру мәселесін шешуге арналған.

Жаңа білім беру стандарты білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптарды белгілейтінін білеміз, оған сәйкес білім алушы өз іс-әрекетін жоспарланған нәтижелермен байланыстыра білуі, өз қызметін бақылай білуі, бағалай білуі керек.

Қалыптастырушы бағалау әрбір мұғалімге оқушыларының қалай және қаншалықты жақсы оқып жатқаны туралы ақпарат алуға көмектеседі. Педагогтар алған кері байланысты балалардың белсендірек және тиімдірек оқуы үшін оқытуды қайта бағыттау үшін пайдалана алады. Сондықтан формативті бағалау оқу үдерісінің қалай жүріп жатқанын диагностикалау үшін қажет және - егер деректер қанағаттанарлықсыз болып шықса - алынған ақпаратқа сүйене отырып, оқу іс-әрекетінің (оқыту) сапасын арттыру үшін қажетті өзгерістерді енгізіңіз.

Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ететін әртүрлі бағалау әдістерін қолдануға негізделген.

Сабақта бағалау әдістерін енгізу кезеңдері:

1. Қалыптастырушы бағалау арқылы нені үйрену керектігін шешу.

2. Мұғалімнің жұмыс стиліне сәйкес келетін және берілген сыныпқа енгізуге оңай әдістерді таңдаңыз.

3. Оқушыларға не болып жатқанын түсіндіріңіз.

4.Орындағаннан кейін нәтижелерді бағалаңыз және оқу процесінде нені өзгерту керектігін анықтаңыз.

5. Балаларға мұғалімнің нені үйренгені және оны қалай пайдалануды жоспарлап отырғаны туралы ақпарат беріңіз.

Бізге «Табыс баспалдағы», «Смайликтер», «Портфолио», «Рейтинг шкаласы», «Білім ағаш», «Жеке куәлік» , «Микрофон» және т.б. техникалар белгілі. Бүгін мен бар және өз тәжірибемде қолданатын басқа да әдістер туралы айтқым келеді.

«Апта сайынғы есептер», «Өзін-өзі бағалау парақтары», «ЗИУ» немесе «ЖУ», «Түйіндеме-тексеру және шағын шолу», «Бір сөйлемді қорытындылау», «Үш минуттық үзіліс», «Формативті сауалнама», «Тексеру түсініспеушіліктер үшін»


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз