Өлең, жыр, ақындар

Ақыл жастан Ғажайып бақ

 

Білім беру ұйымының атауы

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ

Пәні

Әдебиеттік оқу

Бөлім                  

Құндылықтар

Педагогтің аты - жөні

Сисекенова Шынарай

Күні

11.10

Сынып:4 «Д»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Ақыл жастан  Ғажайып  бақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​1.​5.​1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

 

-өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді,  кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалайды;

-кейіпкерлердің іс –әрекетін бағалайды, жақсы қасиеттерін сипаттап жазады

-тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді

Бағалау критерийі

-кейіпкерлердің іс –әрекетін бағалайды

-тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді

-кейіпкерлердің жақсы қасиеттерін сипаттап жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

 

Баға

лау

 

Ресурстар

 

Сабақтың басы

10 минут

 

 

 

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуал

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі  нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

 

ҚАНДАЙ ЖАҚСЫ ДОС БОЛУ.

 

ТОПҚА БӨЛУ

 

«Сұрақ-жауап»

Топтық  жұмыс

 

1-топ :Ғафу  Қайырбеков кім болған?

 

2-топ :Ұшқан ұя мәтіннің авторы кім?

 

3-топ:Нысапсыз сөзінің мағынасықандай?

 

Жасанды   интеллект бейнеролик

 

 

Ойлы болсаң озып көр

 «Ғажайып бақ» ертегісін балалардың бәрі оқыған. Өткен тақырыпты еске түсіру үшін ертегі желісі бойынша құрылған сұрақтарға жауап бер.

https://view.genially.com/6703ae75b26070629979898d/interactive-content-copy-last-one-standing-quiz

 

 

 

Жасанды   интеллект

Оқушылар, сонымен бір қазан қазына кімге бұйырды? Қалай ойлайсыңдар? Асанға ма әлде Қасенге ме?

Амандасады

Досбол LIKE әдісі арқылы психологиялық ахуалды қалыптастырып алу

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

 

 

 

 

 

 

 

Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңдайды

 

 

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

 

 

 

Дескриптор:

Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңдап, өз ойыңмен бөліс

Көңіл күйлерін көтеріп отыру

 

Тамаша !

 

Бағалау

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

 

 

 

 

 

Бағалау

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

 

 

Слайд

Оқулық

Платформалар

Көрнекіліктер

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап»

 

 

 

 

Жасанды интеллект

Бейнеролик

 

 

 

https://view.genially.comплатформасы

 

 

 

 

 

Жасанды интеллект

Сабақтың  ортасы

15минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15минут

1-тапсырма.

Жасанды   интеллект

 «Ғажайып бақ» ертегісі тыңдалып, оқушылардың пікірі тыңдалады.

 

 

 

 

 

Сөздікпен  жұмыс

Байлам – шешім

Қабақтарында кірбің бар – реніші, уайымы бар

Жұпыны – жүдеу, ескі

Жүгіну – даудың немесе мәселенің шешіміне ақыл сұрау

 

 

 

 

Жұптық     жұмыс.

Төмендегі берілген сұрақтарға топ болып ұйымдаса отырып жауап беріңдер

 -Алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға бер.

-Үшінші шәкіртке қандай сұрақ қояр едің?

-Неліктен қарияға үш шәкіртінің сөзі ұнамады?

-Бесінші шәкірт болсаң, сен қандай шешім айтар едің?

-Мәтел қай шәкірттің сипатын білдіреді?

 

 

Сергіту сәті

Бір, екі, үш – Қарлығаш боп ұш. Төрт, бес, алты – Қарлығаш боп қалқы Жеті, сегіз, тоғыз,он – Қарлығаш боп қон.

 

2-тапсырма.

Жеке жұмыс

Тапсырмаларды орында.

Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы. Ертегіде жағымсыз кейіпкер бар ма?

 

 

 

«Құмыра» әдісі

Тақтадағы құмыраларды сындырып ішінен шыққан ертегі кейіпкеріне мінездеме бер. 

 

 

 

 

 

 

Бекіту https://view.genially.com/670678ae7cd795a76d94a223/interactive-content-azhajyp-ertegi платформасы арқылы бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап бер

Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңда.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жаңа сөздермен мұқият танысады

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға береді(1б)

-бірінші сұраққа жауап береді(1б)

-екінші сұраққа жауап береді(1б)

-үшінші сұраққа жауап береді(1б)

-төртінші сұраққа жауап береді(1б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы.

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Құмыраны жарып, ішінен шыққан ертегі кейіпкеріне мінездеме бер.

-әр дұрыс жауапқа (1 б)

 

 

 

Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап бер

Бағалау

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

 

 

Бағалау

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

 

 

 

 

 

 

Бағалау

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

Оқулық

66-68

-беттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

Оқулық

 

«ҚҰМЫРА» ӘДІСІ

 

 

 

 

https://view.genially.com/670678ae7cd795a76d94a223/interactive-content-azhajyp-ertegi платформасы

Сабақтың аяғы

5минут

Үй тапсырмасы

66-68беттер. Мәтіндерді түсініп оқу

 

Кері байланыс

Оқушылар бүгінгі сабаққа «ШЫРАҒЫҢ СӨНБЕСІН»  әдісі бойынша кері байланыс жасайды.

 

 

 

 

 

Оқушылар қойған сұрақтарға  жауап береді

«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді

Жасыл шам– барлығын түсіндім.

Сары шам– қайталауым қажет

Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз