Білім беру ұйымының атауы |
«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Бөлім |
Құндылықтар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
Сисекенова Шынарай |
|||||
Күні |
11.10 |
|||||
Сынып:4 «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Ақыл жастан Ғажайып бақ |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
|||||
-өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді, кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалайды; -кейіпкерлердің іс –әрекетін бағалайды, жақсы қасиеттерін сипаттап жазады -тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді |
||||||
Бағалау критерийі |
-кейіпкерлердің іс –әрекетін бағалайды -тыңдалған мәтін бойынша пікір білдіреді -кейіпкерлердің жақсы қасиеттерін сипаттап жазады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Баға лау
|
Ресурстар
|
||
Сабақтың басы 10 минут
|
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуал Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым!
ҚАНДАЙ ЖАҚСЫ ДОС БОЛУ.
ТОПҚА БӨЛУ
«Сұрақ-жауап» Топтық жұмыс
1-топ :Ғафу Қайырбеков кім болған?
2-топ :Ұшқан ұя мәтіннің авторы кім?
3-топ:Нысапсыз сөзінің мағынасықандай?
Жасанды интеллект бейнеролик
Ойлы болсаң озып көр «Ғажайып бақ» ертегісін балалардың бәрі оқыған. Өткен тақырыпты еске түсіру үшін ертегі желісі бойынша құрылған сұрақтарға жауап бер. https://view.genially.com/6703ae75b26070629979898d/interactive-content-copy-last-one-standing-quiz
Жасанды интеллект Оқушылар, сонымен бір қазан қазына кімге бұйырды? Қалай ойлайсыңдар? Асанға ма әлде Қасенге ме? |
Амандасады Досбол LIKE әдісі арқылы психологиялық ахуалды қалыптастырып алу
Дескриптор:
Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңдайды
Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Дескриптор: Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңдап, өз ойыңмен бөліс |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру
Тамаша !
Бағалау «Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім
Бағалау «Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім
|
Слайд Оқулық Платформалар Көрнекіліктер
«Сұрақ-жауап»
Жасанды интеллект Бейнеролик
https://view.genially.comплатформасы
Жасанды интеллект |
||
Сабақтың ортасы 15минут
15минут |
1-тапсырма. Жасанды интеллект «Ғажайып бақ» ертегісі тыңдалып, оқушылардың пікірі тыңдалады.
Сөздікпен жұмыс Байлам – шешім Қабақтарында кірбің бар – реніші, уайымы бар Жұпыны – жүдеу, ескі Жүгіну – даудың немесе мәселенің шешіміне ақыл сұрау
Жұптық жұмыс. Төмендегі берілген сұрақтарға топ болып ұйымдаса отырып жауап беріңдер -Алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға бер. -Үшінші шәкіртке қандай сұрақ қояр едің? -Неліктен қарияға үш шәкіртінің сөзі ұнамады? -Бесінші шәкірт болсаң, сен қандай шешім айтар едің? -Мәтел қай шәкірттің сипатын білдіреді?
Сергіту сәті Бір, екі, үш – Қарлығаш боп ұш. Төрт, бес, алты – Қарлығаш боп қалқы Жеті, сегіз, тоғыз,он – Қарлығаш боп қон.
2-тапсырма. Жеке жұмыс Тапсырмаларды орында. Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы. Ертегіде жағымсыз кейіпкер бар ма?
«Құмыра» әдісі Тақтадағы құмыраларды сындырып ішінен шыққан ертегі кейіпкеріне мінездеме бер.
Бекіту https://view.genially.com/670678ae7cd795a76d94a223/interactive-content-azhajyp-ertegi платформасы арқылы бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап бер |
Жасанды интеллект арқылы даярланған видеоны мұқият тыңда.
Оқушылар жаңа сөздермен мұқият танысады
Дескриптор: -алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып, баға береді(1б) -бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б)
Дескриптор: Қарияның сөзінен мақал-мәтелге лайық сөзді тауып оқы.
Дескриптор: Құмыраны жарып, ішінен шыққан ертегі кейіпкеріне мінездеме бер. -әр дұрыс жауапқа (1 б)
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап бер |
Бағалау «Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім
Бағалау «Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім
Бағалау «Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім |
Оқулық 66-68 -беттер
Оқулық
Оқулық
«ҚҰМЫРА» ӘДІСІ
https://view.genially.com/670678ae7cd795a76d94a223/interactive-content-azhajyp-ertegi платформасы |
||
Сабақтың аяғы 5минут |
Үй тапсырмасы 66-68беттер. Мәтіндерді түсініп оқу
Кері байланыс Оқушылар бүгінгі сабаққа «ШЫРАҒЫҢ СӨНБЕСІН» әдісі бойынша кері байланыс жасайды.
|
Оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді |
«Ми бағдаршамы» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін жеткізу үшін шам түрін таңдап белгі қойып, ұстазға өткізеді Жасыл шам– барлығын түсіндім. Сары шам– қайталауым қажет Көк шам – қанағаттанарлықтай түсіндім
|
|
- Тлеуғабыл Шырайлым
- Тлеуғабыл Шырайлым
- Тлеуғабыл Шырайлым
- Тлеуғабыл Шырайлым
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі