ОҚО, Мақтарал ауданы, Игілік ауылы
Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектебінің
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі: Сарыбаева Баян Гапуқызы
Сабақтың тақырыбы: Болымсыз есімдігі
Сабақтың жалпы мақсаты: Болымсыз есімдігі туралы түсінігін қалыптастырады. Жай сөйлемнің түрлерінің ерекшелігін ажырата алады, өздігінен есімдіктің түрлерін жасай білуге баулу, үйрету.
Оқу нәтижелері: Болымсыз есімдігітуралы түсінігін қалыптастырады. Есімдіктің түрлерінің ерекшелігін ажырата алады, өздігінен есімдіктің түрлерін жасай алады.
Ресрустар: Қазақ тілі 6 сынып дидактикалық материалдар, интернет материалдары.
Көрнекі құралдар: плакаттар, үлестірме, маркер, түрлі-түсті қағаздар
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушы әрекеті |
1 мин |
Психологиялық тренинг арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру. |
Оқушыларбір-біріне тілек айтып көңіл көтерілді |
5 мин |
«Ақыл қақпағы» үй жұмысын сұрау |
Әр оқушы өтілген тақырып бойынша екі сұрақтан құрап, таза қиылған қағаздарға жазады. Қағазды орап қалпақтың ішіне салады. Қалпақтағы қағазды әроқушы алып, сұрақтарға жауапбереді. |
15 мин |
Мағынаны тану Стакан төңкеріп, бір стаканға шарик жасырып. Оқушыларға стакандарды араластырып, ештеңе жоқ стаканды ашқанда не бар? Астында стаканның дедім, стаканның астында ештеңе жоқ дейді. |
Ережелерді оқи отырып, түсінгендерін топта талдап, тақырып бойынша постер жасайды. Постерді топтың бір мүшесі қорғайды. |
5 мин |
«Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақ-жауап 1. Болымсыздың есімдігі дегеніміз не? 2. Есімдіктің неше түрі бар? 3. Есімдік қандай сқздердің орнына жұмсалады? |
«Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді. Қай топ дұрыс, әрі тез жауап берген топ жеңімпаз болады.
|
1 мин |
Сергіту сәті |
Би қимылдары арқылы сергіту жасайды |
5 мин |
Қорытындылау кезеңі «Сөз маржан» ойыны арқылы «Үздік оқушы кім?» тақырыбында пікірлерін жазу |
Оқушылар пікірлерін жазады. |
5 мин |
Формативті және жиынтық бағалау |
Оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды. |
2 мин |
Үйге тапсырма Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып алады. |
4 мин |
Сабақты қорыту мақсатында «Кездейсоқ»ойыны арқылы ұшақ жасап, 2 сұрақ жазып, екі топ бір-біріне ұшырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
4 мин |
Рефлексия. «Алақан» әдісі арқылы рефлексия алу |
Алақандағы жазылған сұрақтарға жауап беріп, кері байланыс жасайды. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі