Ақтөбе облысы
Әйтеке би ауданы
Белқопа орта мектебі
География пәні мұғалімі: Ауитова Амина Мухамбетжановна
Тақырыбы: |
Өзендер |
|||
Мақсаты: |
1. Құрлық сулары,оның ішінде өзен жайлы толық мағлұмат алады.. 2. Өз бетімен білім алу қабілеттілігін дамыту. Оқушылардың тақырыпқа байланысты көзқарастарын, дүниетанымдарын кеңейту. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін ояту, шығармашылықтармен жұмыс істеуге дағдыландыру 3. Оқушыларды табиғат әсемдігін сезіну мен сүюге баулу негізінде сұлулыққа тәрбиелеу. |
|||
Күтілетін нәтиже |
1. Өзен, олардың пайда болуы жайлы білімін толықтырады. Өзендермен танысады, оның ерекшеліктері мен маңызына жалпы табиғаты жайында білімдерін толықтырады. 2. Өз бетімен білім алу қабілеттілігін дамытады. Оқушылардың тақырыпқа байланысты көзқарастарын, дүниетанымдарын кеңейтеді. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді, оқуға ынталанады 3. Оқушыларды табиғат әсемдігін сезіну мен сүюге баулу негізінде сұлулыққа тәрбиелеу. Өзгенің пікірін тыңдауға үйренеді. |
|||
Түйінді идеялар |
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылар тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдайды. Су жайлы, судың қадірін ұғынады, ұқыпты пайдалануды оқып үйренеді. |
|||
Уақыты |
Сабақтағы іс- әрекет |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кіріспе бөлімі 2 минут |
1. Амандасу (оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, «Мен өмірді сүйемін себебі .......») оқушылар жалғасын айтып ізгі ниеттерін білдіреді. |
Оқушылар амандасады, оқушылар "Мен өмірді сүйемін себебі....." тренингі бойынша жалғасын айтады. |
Жарайсыңдар |
|
1минут
|
2. Топқа бөлу Мозайка әдісі бойынша өзен мен көлдің суреттерін құрастыру арқылы 2 топқа бөледі. 1 топ Өзендер 2 топ Көлдер |
Оқушылар өзен мен көлдің суретін құрастырып, 2 топқа бөлінеді,өз топтарынан көшбасшыны таңдайды. |
|
Суреттер
|
5 минут |
3. Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл» сұрақтар қою. 1. Құрлық суларына нелер жатады? 2. Жер асты суын қалай пайдаланамыз? 3. «Судың да сұрауы бар» деген нақыл сөздің мағынасын түсіндір? 4. Суға бойлынысты мақал–мәтелдерді атаңдар? 5. Әлемде су болмаса не болар еді, пікірің. |
Оқушылар топ болып сұрақтарға жауап береді.
|
Үш шапалақ
|
|
Тұсаукесер 1 минут
2 минут
1 минут
Негізгі бөлім 20 минут
Сабақты қорытындылау 10 минут |
4. «Ойлану ойға жетелейді» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақтар қойып, жауап алады 1. Грек мифологиясында су патшасын кім деп атайды? Посейдон 2. Римдіктерде су патшасын кім деп атайды? Нептун 3. Қазақтар су патшасын кім деп атайды? Сүлеймен 5. «Өзендер» бейнеролигі оқушылар ендеше өзендердің бірін тамашалауға проектор тақтаға назар аударайық
6. Жаңа материалдың танысты-рылымы Мұғалім жаңа сабақты таныстырады, жаңа сабақ бойынша жоспармен таныстырады. |
Оқушылар су туралы өз білімдерін еске түсіріп, тақырыптарды байланыстыра отырып мұғалім сұрағына жауап береді, жаңа тақырыпты ашады.
Оқушылар "Өзендер" бейнеролигін тамашалайды
|
Жарайсыңдар |
АКТ қолдану
Дүние жүзінің физикалық картасы
|
7. Оқулықпен жұмыс Мұғалім "Ойлан, бірік, бөліс"әдісі бойынша оқулықтан "Өзендер" тақырыбын оқып бір-бірімен пікірлесіп, топ ішінде талқылап, постер қорғауға тапсырма береді.
8. Сергіту сәті. "Сандықша сұрақтары" Балалар қазір музыка қосып, дөңгеленіп тұрып, билейміз орталарыңда сұрақтар салынған сандықшаны бір-бірлеріңе ұсынуларың керек, ал музыка тоқтаған кезде бүгінгі өзендер тақырыбы бойынша сандықша сұрағына жауап берулерің керек 9. Картамен жұмыс
Кескін картаға Ірі өзендерді белгілеу.
11. Синквейн стратегиясы бойынша бес жолды өлең Оқушыларға өзендерге байланысты бес жолды өлең шығаруға тапсырма береді. |
Жеке ойланады, топ болып жұмыс жасайды, сыныпта таныстырады Өзендер тобы "Өзен бөліктері, өзендердің суға молығуы және режимі" тақырыбымен танысады. Көлдер тобы "Шоңғалдар мен сарқырамалар, өзендердің шаруашылық маңызы" тақырыбымен танысады.
Оқушылар билейді, сұрақтар салынған сандықша әуен тоқтаған кезде кімге келсе сол оқушы сандықша ішінен бір сұрақты алып сұраққа жауап береді
Оқушылар кескін картаға ірі өзендерді белгілейді.
.
|
Екі жұлдыз бір тілек
Жарайсыңдар
|
Постер, маркер, стикер
АКТ, сандықша, сұрақтар жетондар
Атлас, кескін карталар
|
|
2 минут Рефлексия |
Мұғалім "Бағдаршам" әдісі арқылы оқушыларға бағдаршам түстеріне сәйкес бағдаршам суретіне сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жапсыруды ұсынады |
"Бағдаршам" әдісі арқылы оқушылар бағдаршам түстеріне сәйкес бағдаршам суретіне сабақтан алған әсері туралы стикерлерге жазып жапсырады |
|
Бағдаршам суреті, стикерлер |
Бағалау 1 минут |
Мұғалім оқушыларға өз деңгейлері бойынша өзін-өзі бағалауды ұсынады |
Оқушыларды топбасшы бағалау парағы бойынша бағалайды |
Сумативті бағалау |
Бағалау суреті Стикерлер |
Үйге тапсырма |
Өзендер тақырыбын оқу, бір өзенге сипаттама беру |
|
|
|
Не сәтті өтті? |
|
|
|
|
Не сәтсіз өтті? |
|
|
|
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні |
Ой қозғау |
Жаңа сабақ |
Сергіту сұрақтары |
Бес жолды өлең |
Көшбасшы бағасы |
Қорытынды баға |
|
Айболатов Есет |
|
|
|
|
|
|
|
Жолжанова Жанарым |
|
|
|
|
|
|
|
Жұбатқанова Ләйлә |
|
|
|
|
|
|
|
Нұртасов Бекарыс |
|
|
|
|
|
|
|
Разақбергенова Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|
Райымқұлова Аружан |
|
|
|
|
|
|
|
Уксукбаев Сейжан |
|
|
|
|
|
|
|
Сандықша сұрақтары
1. Ең биік сарқыраманы ата
2. Виктория сарқырамасы Африканың қай өзенінде?
3. Көшпелі қазақ халқы қай өзендердің бойын жайлаған?
4. Экватор белдеуі арқылы ағатын өзендерді ата
5. Біздің еліміздің қай өзендерінде су электр стансалары жұмыс істейді?
6. Ежелден бері адамзатқа қызмет етіп келе жатқан өзендерді ата
7. Дүние жүзінің ең ірі сарқырамалар жүйесін ата
8. Өзеннің аңғары дегеіміз не?
9. Жайылма дегеніміз не?
10. Ниагара сарқырамасының биіктігін ата
Семантикалық карта
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі