Эссе және өлең-жыр байқауы

Экология және біз.

Оқу пәні: қазақ тілі            мерзімі:

Сынып: 6 сынып

Тақырыбы: Экология және біз

Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды оындау.

Күтілетін нәтиже:   «Балаларға арналған сыйлықтар» тақырыбы бойынша білімдерін жинақтап, шағын мәтін құрастыра біледі, шырайлардың дұрыс жасалу жолын анықтайды.               

Кезең

Уақыт

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модуль

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин.

«Шаттық шеңбері»

  1. Амандасу, түгендеу.
  2. Психологиялық дайындық: оқушыларды шеңберге шақырады.

Шеңберге тұрып, қол ұстасып, бір-біріне тілек айтады. Тақтадан гүл сыйлыққа алады, гүлдің түстеріне қарай топқа бөлінеді.

 

ОмОЖТ

Білу

Кіріспе бөлімі

3 мин.

«Блум түймедағысы» әдісі

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды

Өткен тақырыптар бойынша материалды қайталап, сұрақтарға жауап береді

Әр жауап фишкамен бағаланады

Оү Б

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

3 мин.

 «Миға шабуыл» әдісі

«Кім жылдам» атты тапсырма 

 

Мынау не?                                        

Бұл сыйлық.

Сөйлемдерді толықтыру
 

Ал енді, балалар, «тәтті» сөзіне морфологиялық талдау жасайық. Кім тақтаға шығып түсіндіреді. Ал қалғандарымыз тыңдайық.

 

Суретке қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

- Сын есім... 
- Сын есім тұлғасына қарай ... 
- Сын есім құрамына қарай ... 
- Сын есім құрамына қарай ... 
- Негізгі сапалық сын есім ... білдіреді. 
- Туынды қатыстық сын есім ... жұрнақтар арқылы жасалады. 

 

СТОү

ОмОЖ

АКТ

Түсіну

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моноблок

 

«Жұмбақтарды шешу». 
Мен сендерге сыйлық сыйлағым келіп тұр, бірақ сендер осы сыйлықты табыңдар. 
- Ол өте әдемі, оның жақсы иісі бар, оны біз мерекелерде аналарға, әжелерге, қыздарға сыйлаймыз, бақшада өседі. Ол не? (гүл) 
- Бәрімізде бар, қалың, жұқа болады, барлық тілдерде жазылады, білім аламыз, оқимыз. Ол не? (кітап) 
- Дөңгелек, төртбұрышты, аналар пісіреді, дүкеннен сатып алуға болады, оны жейді, туған күндерге сатып аламыз, тәп-тәтті. Ол не? (торт) 
- Өзі қымбат сыйлық, барлығымызда бар, күнде пайдаланамыз, ол арқылы достарымызбен, ата-аналарымызбен сөйлесеміз. Ол не? ( ұялы телефон) 
Балалар, біздің тағы да сыйлығымыз бар. 
Келесі сыйлықты алу үшін мына тапсырмаларды орындаймыз. 

Суреттермен жұмыс 
- Балалар, қазір сендер осы тақтадағы берілген суреттерді таңдап аласыңдар. 
1-топ: Балаларға арналған сыйлықтарды таңдап алады 
2-топ: Үлкендерге арналған сыйлықтарды таңдап аласыңдар 
(әр топтан бір оқушыдан шығып орындап орнына отырады, ал басқа оқушы шығып түсіндіреді) 
- Сонымен, балалар, осы суреттердің ішінде көбінесе кімдерге арналған ойыншық, сыйлықтар? 
- Балаларға 
- Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Балаларға арналған сыйлықтар» 
4. Сөздік жұмысы 
- Ал енді, балалар, жаңа сөздемен жұмыс істейміз 
Кәдесый - сувенир 
Қолмен жасайды - делают руками 
Бағалы сыйлық - ценный подарок 
Арнайы - специальный 
Заранее - алдын-ала 
Ерекше - особенный 
Выбирать - таңдау 
Қуанады - радуется 
Арнайды - посвящают 
 Мұғалім оқиды, оқушылар бірге қайталайдыü 
 
- Балалар, назарымызды тақтаға аударайық, мына бейне көріністі мұқият тамашалайық («Просто так» мульт. үзіндісі) 
- Балалар осы бейне көріністен нені айтуға болады? 
- Сыйлықтарды тек туған күнге, мерекелерге ғана емес жай күндері де сыйлауға болады. 

Жаңа сөздермен танысып, мағынасы мен  аудармасын біледі. Ойларын постерге түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шынығып, сергіп қалады.

 

 

 

Сөздер орысша шығады, балалар қазақ тіліне аударадыü 
 Сөздік дәптерге жазамызü 
 сөз тіркестерін ауызша құрастырамызü 
 сөйлемдер құрастырамыз ( тізбектеп оқып шығады)ü 
 

Қолпаштау, шапалақ ұру

СТОү

ТжДБО

КжБ

 

Қолдану

6 мин

Үлестірмелі материал

 

Мәтіннен сапалық сын есімдерді тауып, сөзтіркесін құрастырыңдар.

Тапсырманы орындап, бір-бірін  бағалайды.

 

ОЖЕСО

ТжДБО

КжБ

Талдау

 

Үлестірмелі материал. А-4 қағазы, маркер

Постермен жұмыс 
Келесі сыйлықты алу үшін біз сендермен мынадай тапсырманы орындаймыз. 
Не? 
Қандай? 
Қашан? 
Не істеді? 
Сұрақтарын, сөз тіркестерін пайдалана отырып постермен топта жұмыс жасайсыңдар. 

Постер құрастырады

Бағалау парақтарына ұпайларын қояды.

ОмОЖТ

КжБ

ТжД

 

 

 

Синтез

 

 

- Балалар сабақта нені білдіңдер?

- Нені үйрендіңдер?
 

Шағын әңгіме жазу

(сөздер, постер құрастыруды) 

(мәтін құрастыруға) 
 

Шағын әңгіме жазады

 

 

Шапалақтау

ТжДБО, КжБ

СТО

Үй тапсырмасы

 

 

Сөздерді жаттау; 
Сөз тіркестерін құрастыру; 
Диалог құрастыру; 

 

 

 

Бағалау

 

Стикерлер

Бір-бірін бағалау

Әр тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларын санап, сабақта алған бағаларын анықтайды.

Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы білдіреді.

Критерий арқылы бағалау.

 

СТО, ОүБОБ

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...