Сергеевка орта мектебі
Бохан Силау
5-сынып
2015-2016 оқу жылы
МАЗМҰНЫ
Сынып жетекшісі туралы мәлімет
Тәрбие ісі бойынша тақырыптар
Жылдық тәрбие жоспары
Апталық жұмыс жоспары
Сынып туралы мәлімет
Сыныпқа мінездеме
Сыныптың статистикалық мағлұматтары
Сыныптағы ата-аналар комитеті
Ата-аналар жиналысы
Ата-аналармен байланыс
Көп балалы отбасылар
Жағдайсыз отбасылар
Денсаулығы төмен оқушылар тізімі
Сынып сағаттары мен тәрбие сағаттарының әзірмелері
Оқушылардың сабаққа қатысуларын белгілеу
Жетекшілік ететін сынып сабақтарына қатысу графигі
Оқушылардың күнделіктерін тексеру барысы
Оқушымен жеке жұмыс
Сыныптың жетістіктері
Сыныптың оқушылары туралы мәлімет
Р/С |
Оқушының аты-жөні |
Туған күні |
Ата-аналар туралы мәлімет |
Тұрақты мекен-жайы, телефон |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Сергеевка орта мектебі 2015-2016 оқу жылы
5-сынып оқушылар тізімі
Реттік саны |
Оқушылардың аты- жөні |
Туған күні, айы, жылы |
жынысы |
телефон |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Барлығы
Оқушы күнделігінің толтыруын қадағалау
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
Қыркүйек |
Қазан |
Қараша |
|||||||||
Апта |
Апта |
Апта |
|||||||||||
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
||
1 |
|
|
|
||||||||||
2 |
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
||||||||||
4 |
|
|
|
||||||||||
5 |
|
|
|
||||||||||
6 |
|
|
|
||||||||||
7 |
|
|
|
||||||||||
8 |
|
|
|
||||||||||
9 |
|
|
|
||||||||||
10 |
|
|
|
||||||||||
11 |
|
|
|
|
|||||||||
12 |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
|
|
|
|
Оқушы күнделігінің толтыруын қадағалау
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
Желтоқсан |
Қаңтар |
Ақпан |
|||||||||
Апта |
Апта |
Апта |
|||||||||||
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
ІV |
||
1 |
|
|
|
||||||||||
2 |
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
||||||||||
4 |
|
|
|
||||||||||
5 |
|
|
|
||||||||||
6 |
|
|
|
||||||||||
7 |
|
|
|
||||||||||
8 |
|
|
|
||||||||||
9 |
|
|
|
||||||||||
10 |
|
|
|
||||||||||
11 |
|
|
|
||||||||||
12 |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
|
|
|
|
Оқушы күнделігінің толтыруын қадағалау
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
Наурыз |
Сәуір |
Мамыр |
|||||||||
Апта |
Апта |
Апта |
|||||||||||
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
||
1 |
|
|
|
||||||||||
2 |
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
||||||||||
4 |
|
|
|
||||||||||
5 |
|
|
|
||||||||||
6 |
|
|
|
||||||||||
7 |
|
|
|
||||||||||
8 |
|
|
|
||||||||||
9 |
|
|
|
||||||||||
10 |
|
|
|
||||||||||
11 |
|
|
|
||||||||||
12 |
|
|
|
|
|||||||||
13 |
|
|
|
|
|||||||||
14 |
|
|
|
|
Мектептің оқу-тәрбие үрдісіндегі негізгі тақырыбы:« »
Сынып жетекшілер бірлестігінің тақырыбы:« »
Сынып тәрбие жұмысының тақырыбы:« »
Сынып жетекші туралы мәлімет
Туған жылы, ай – күні: 06.12.1982
Білімі: жоғары
Бітірген жоғарғы оқу орны: 2014 ж
Мамандыгы: физика
Педагогикалык еңбек өтілі: 10 жыл
Әдістемелік жұмыстың такырыбы: Проблемалық оқыту арқылы,оқушылардың өздері туғызған қиындықтарынан өздері шығуына ықпал ету.
Жетекшілік ететін сыныбы: 5 сынып
Сыныптың статистикалық мағлұматтары
тоқсан |
Оқуш-ң саны |
Келген Оқушылардың саны |
Кеткен Оқушылардың саны |
Токсан аяғы оқушылардың саны |
Келген Оқушылардың аты-жөні |
Қайдан келді |
Кеткен Оқушылар |
Қайда кетті |
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптағы ата-аналар комитеті
№ |
Ата-аналар комитеті мүшелерінің аты-жөні |
Мекен-жайы телефоны |
Жұмыс орны |
1 |
|||
2 |
|
Ата-аналар жиналысы
№ |
Күні айы |
Тақырыбы |
Ескертпелер |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
Сынып жетекшінің циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі
Апта сайын
Ай сайын
Тоқсан сайын
Көп балалы отбасылар тізімі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Ата-анасының аты-жөні |
Мекен-жайы, телефоны |
Баланың саны |
1 |
||||
2 |
||||
3 |
||||
4 |
||||
5 |
|
Аз қамтылған отбасылар тізімі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Ата-анасының аты-жөні |
Мекен-жайы, телефоны |
Баланың саны |
1 |
4 |
|||
2 |
||||
3 |
Денсаулығы төмен оқушылар тізімі
№ |
Аты- жөні |
Диагноз |
1 |
|
|
Созылмалы дертті
№ |
Аты-жөні |
Диагноз |
1 |
|
|
|
|
|
Көру қабілеті төмендер
№ |
Аты-жөні |
Диагноз |
1 |
||
|
|
|
Есту қабілеті төмендер
№ |
Аты-жөні |
Диагноз |
1 |
|
|
Сынып сағаттары мен тәрбие сағаттарының әзірмелері
Жетекшілік ететін сынып сабақтарына қатынасу графигі
тоқсан
I |
Сабақ |
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
сенбі |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
II |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
III |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
IV
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Жиналысқа ата-аналарының қатынасуы
№ |
Ата-аналардың аты-жөні |
Жиналыстың өткізілу уақыты (айы, күні) |
|||
|
|
|
|
||
1 |
|
||||
2 |
|
||||
3 |
|
||||
4 |
|
|
|||
5 |
|
||||
6 |
|
||||
7 |
|
||||
8 |
|
||||
9 |
|
||||
10 |
|
||||
11 |
|
||||
12 |
|
|
|||
13 |
|
|
|||
14 |
|
|
|||
15 |
|
|
Оқушылардың сабаққа келуін қадағалау
Қыркүйек
№ |
Аты-жөні |
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
30 |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|||||||||||||||||||||||||
4 |
|
|||||||||||||||||||||||||
5 |
|
|||||||||||||||||||||||||
6 |
|
|||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|||||||||||||||||||||||||
8 |
|
|||||||||||||||||||||||||
9 |
|
|||||||||||||||||||||||||
10 |
|
|||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|||||||||||||||||||||||||
12 |
|
|||||||||||||||||||||||||
13 |
|
|||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Психологиялық күнделік
№ |
Оқушының аты- жөні |
Туған жылы, ай, күні |
Денсаулығы |
Дүние-танымы |
Қызығушылығы |
Мінез-құлқы |
Қоғамдағы жұмысқа белсенділігі |
Оқушылармен қарым-қатынасы |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қауіпсіздік ережесі
Құрметті ата-ана!
Сабақтан тыс уақытта әр ата-ана өз баласына жауапты екендігін естеріңізге сала отырып төмендегі жағдайлардан балаларыңызды сақтандыруыңызды сұраймыз.
Оқушылар мен ата-аналар!
Жоғардағы мәліметтермен танысқандарыңмен растап, қол қоюыңыз сұралады.
1. 1.
2. 2.
3. 3.
4. 4.
Біз өмірді таңдаймыз! Санпостар байқауы
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Сынып жетекшісінің лауазымдық міндеттері.
Сынып жетекшісі білуі тиіс:
- Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңын
- Бала құқықтары туралы конвенцияны
- Педагогиканы, балалардың жас ерекшелік және әлеуметтік психологиясын, қарым-қатынас психологиясын, балалардың және жеткіншектердің жеке және жасерекшеліктерін
- Жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын
- Педагогикалық этиканы
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін
- Оқушылардың (тәрбиеленушілердің ) бос уақытын ұйымдастыру
- Еңбек заңнамасының негіздерін
- Нұсқаулық-нормативті құжаттарды, еңбекті қорғаудың нормаларымен ережелерін
Сынып жетекшісі балалар тұлғасының жеке дамуына және адамгершілік тұрғысынан қалыптасуы үшін жағымды жағдайлар жасауға әрекететеді, оның тәрбие жүйесіне қажетті түзетулер енгізеді. Оқушы тұлғасын және оның қызығушылығы мен қабілет мүмкіндіктерін зерттеуді жүзеге асырады. Жағымды өз ортасын құрып, сыныпта әр бала үшін моральдық-психологиялық ахуал жасайды. Қарым — қатынастың дамуына ықпал етеді. Баланың өз құрбыларымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынасында пайда болатын проблемаларын шешуге көмектеседі. Тәрбиеленуші тұлғасынан өзін-өзі тәрбиелеуіне және өзін-өзі дамытуға бағыттайды. Оқу іс-әрекетінде оқушыларға көмек береді. Үйірме, клуб, спорт секциясы мен бірлестіктер жүйесі арқылы оқушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша білім алуға ықпал етеді. Балалардың жас ерекшеліктеріне және тұрмыстық талаптарына сәйкес сынып жетекшісі сынып ұжымы өміршендігінің мазмұнын жаңартады. Оқушылардың құқықтары мен бостандығын сақтайды, олардың өмірі, денсаулығы, қауіпсіздігі үшін жауап береді.
Игеруі тиіс:
- кіріктірілген тұлғалық қасиеттер: эмоциялық-ерікті өзін басқару және бақылауға қабілеттілік, аналитикалық, болжамдық, коммуникативтік және ұйымдастырушылық қабілеттер.
- жоғары мәдениет, тұрақтылық, адамгершілік бағдар.
Оның бойында болуы тиіс:
- кәсіби дайындықтың жоғары деңгейі, оның негізін келесілер құрайды:
- жалпы, жас ерекшілік, әлеуметтік педагогика мен психология саласындағы ілгері білім
- балалар қарым-қатынасындағы, іс-әрекетіндегі, мінез-құлқындағы, дамуындағы ауытқу нормаларының құбылыстары мен процесстерін білу
- психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістерін, жас ерекшеліктерін ескере отырып жеке кеңес берудің, психологиялық алдын алудың және психологиялық педагогикалық түзетудің әдістерін
- балалардың жас ерекшеліктері мен әлеуметтік сипаттарды ескере отырып, балалардың жеке және ұжымдық шығармашылығының ерекшелігі мен мәнін білу
- балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысының әдістемесін білу
- балалардың құқықтарын қорғау бойынша отандық және халықаралық құқықтық нормаларын білу.
Кәсіби біліктері қалыптасуы тиіс:
- жеке, тұлға аралық қиындықтармен қақтығыстарды анықтау
- зерттеу және әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік психологиялық мәселелерді шешу әдістерін игеру
- «ересектер-бала» және «ересектер-ересектер», соныменқатар «сынып жетекшісі-бала-ата-ана» жүйесіндегі педагогикалық тұрғысынан мақсатқа сай және психологиялық дұрыс қарым-қатынасты ұйымдастыру
- Ұжымдармен, балалардың бірлестіктерімен және үлкен, кіші топтармен жұмыс жасау
- Балалармен әлеуметтік маңызды іс-әрекеттер ұйымдастыру, олардың әлеуметтік өзін-өзі анықтау мен қалыптасуы үшін жағдай жасау
- Шығармашылық бейімділіктерін және балалардың қабілетін анықтау, оларды іске асыру үшін жағдай жасау
Жоғарыда айтылғанның барлығын ескере отырып, сынып жетекшісінің әлеуметтік-педагогикалық құбылысының ерекшелігі мен үрдіске қатысушыларына қатысты оның рольдік ұстанымы өзгереді.
Сынып жетекшісінің әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетінің мазмұны – формальды түрде болмайтын кәсіби-педагогикалық емес, керісінше «табиғи» қызметтестік, ересек адам мен баланың өзара түсінікті қатынасы.
Оның мазмұны ерекше адамға өзінің тұлғалық мүмкіндіктерін жүзеге асыруға жағдай жасап, оның тұлғалық қасиеттерін баламен қарым-қатынасқа түсу барысында неғұрлым байыта түседі. Үдерістің қатысушысы болып балаға өзінің ересек адам ретінде сезінуге, оның өз күшіне сенім артып, өзі «менің» көрсетуге мүмкіндігі туады, осындай да бала ересек (досынан, жолдасынан) адамнан нағыз көмек көре алады. Осы компонент субъект ұстанымының қалыптасуына, жас тұлғаның жалпы дамуына оның жеке ерекшелігін ескере отырып, оң әсер етеді. Сынып жетекшесінің балаларымен тәрбие жұмысының бағдарлаамсыәрдайыминновациялық, авторлық, динамикалықболады, бұл –педагогтың шығармашылық, нақты тәжірибеге бағытылған және жемісті іс-әрекетінің нәтижесі.
Таңыстым: Сынып жетекші: Бохан Силау
Толкын
Тәрбие сағаттары бойынша көптеген материалдар болса
толкын
рахмет
Жаркынай
оте керемет жазылган екен
Айсулу
Алла разы болсын. өте тиімді жазылған,көп көп рахмет.
Акмарал
Іздеген тәрбие болса құнды мәліметтер алып отырсак болар еді
өте жақсы
рахмет
Мира
Рахмет іздеген материлымды таптым
Сапар
Рахмет! мен мугалим болуга каспии коледж окимын 2 курс бул маган жаксы менiн мiндетимдi толык турде тусiндiрдi.