Өлең, жыр, ақындар

Ер Төстік ертегісінің құрылымдық ерекшелігі

   Сабақ: Ер Төстік ертегісінің құрылымдық ерекшелігі

   Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

   Күні:

   Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна

   Сынып: 5б

   Қатысқандар саны:

   Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

   «Ер Төстік» ертегісінің мазмұнына сай жоспар құра отырып, құрылымдық талдау жасап үйрену

Сабақ мақсаттары:

   Барлық оқушылар:

   А. Құрылымдық жоспардың орналасу тәртібін біледі

   Оқушылардың басым бөлігі:

   В. Ертегінің мазмұнына сай жоспар негізінде құрылымдық жоспар жасайды

   Кейбір оқушылар:

   С. Ертегі желісін өмірмен байланыстырып өлең жолдарын құрастырады

Тілдік мақсат

   Оқушылар:

   Ертегіні көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі

   Негізгі сөздер мен тіркестер:

   Сөздікпен жұмыс

 Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

   Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)

   «Ер Төстік» ертегісі қиял-ғажайып ертегіге жатады, себебі...

   Сіз неліктен .... екенін аласыз ба?(айтылым)

   «Зұлымдықты жақсылық жеңеді» деген пікірді Ер Төстік ертегісіндегі ...оқиғамен дәлелдеуге болады

   Жазылым бойынша ұсыныстар:

   Берілген ұйқаспен өлең құрастыру

  Үш тілде сөздер жазу

   Ертегі - сказка - .......

Алдыңғы оқу

   Ер Төстік, оның достары

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы 

Кіріспе.Таныстырылым (1-2 минут)

  Ұйымдастыру

  Үй тапсырмасын тексеру

 Серпілген сауал  

  1. Ертегі қандай оқиғамен басталады?
  2. Ертегідегі жағымсыз кейіпкер кім?
  3. Төстікке көмекке келген жағымды кейіпкер кім? Неге жағымды?
  4. Ер Төстіктің достары кімдер еді?
  5. Қазіргі заманда ертегідегідей жылдам қимылдайтын құрылғылар бар ма? Мысал келтіре аласың ба?
  6. Халық ертегілер арқылы өз армандарын айта алған ба?
  7. Сол армандарына жете алды ма?

  Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.

  Ертегі кейіпкерлері жазылған парақшаларды тарата отырып, сынып оқушыларын үш топқа бөлемін (Төстік, Кежекей, Бапы хан)

 

 

 

 

 

 

Кейіпкерлер есімі

Ортасы

Негізгі бөлім

  Берілген тақырып бойынша постер қорғау арқылы ертегіге құрылымдық талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс)

  І топқа – оқиға қандай оқиғадан басталады? Әрі қарай қалай дамиды?

  ІІ топқа – оқиғаның шиеленісуі, шарықтау шегі

  ІІІ топқа – шығарма немен аяқталады?

  Оқушылар әңгімелеген бөлімдерінің мазмұнын өлеңге айналдырады

(жұптық жұмыс)

1-топ:

.......................... болыпты,

...........................болыпты.

...........................келіпті,

............................ толыпты.

2-топ:

.......................... шығады,

...........................қуады.

...........................тапқан соң,

............................ той қылады.

3-топ:

.......................... іздейді,

...........................көздейді.

...........................қайтады,

............................үзбейді.

 

Екі жақты түсіндірме күнделігін толтыру

(жеке жұмыс)

Ертегіде не таңғалдырды?

неге таңғалдырды?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі жақты түсіндірме күнделігі

 

Қызыл, сары, жасыл түстер

Аяқталуы

   Бекіту (табыс критерийіне  қайта оралды)

 «Сөздер банкісі» арқылы сабақты бекіту

  Шалқұйрық, матау, аяқтандыру, хайуанаттар туралы ертегілер, тазша бала, Абай, желаяқ, өлең, мысық, жұлдыз, асық, жұмбақ, қиял-ғажайып ертегі, суат, Күңке, өрмек

  Бағалау

  Үйге тапсырма

  Төстіктің достары болмағанда ертегі қалай аяқталар еді?ойтолғау жазу

  Рефлексия (кері байланыс)

  «Сабақтан алған әсерім»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Теректегі орным»

Сөздер жазылған парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

Парақшалар

   Қосымша ақпарат

   Интернеттен Ер Төстік мультфильмін қарап, салыстыру (өз бетімен)


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз