Сабақ: «Аяз би» ертегісіндегі Жаман адамның бейнесі |
Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна |
|||||||||||||||
Сынып: 5б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Ертегінің басты кейіпкері Жаманның образы арқылы жақсы мен жаманды ажыратуды үйрену |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||
А. Жаман адам анықтаған жақсы мен жаманның сипаттарын атап, өз сөздерімен түсіндіреді |
||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||
В. Жаманның бойындағы қасиеттеріне талдау жасайды |
||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||
С. Жаманның жұмбақтарды шешудегі тапқырлығына өз бағаларын береді |
||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Ертегі кейіпкеріне мінездеме береді |
|||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||
Сөздікпен жұмыс |
||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
||||||||||||||||
Жаман өзін жаман адамға теңейді, себебі... |
||||||||||||||||
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым) |
||||||||||||||||
Жаман адамның да бойында үлгі алатындай қасиет болады деген пікірмен келісесің бе? |
||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||
Берілген ұйқаспен өлең құрастыру Үш тілде сөздер жазу Жаман-плохой ....... |
||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
«Ер Төстік» ертегісі мен «Аяз би» ертегісін салыстыру (кесте арқылы) |
|||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Формативті бағалау (ОҮБ) |
Ресурстар |
|||||||||||||
Басталуы |
Кіріспе.Таныстырылым (1-2 минут) Ұйымдастыру Үй тапсырмасын тексеру Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. «Теңізшілер» тренингі арқылы сынып оқушыларын үш топқа бөлемін |
|
|
|||||||||||||
Ортасы |
Негізгі бөлім Венн диаграммасы арқылы 40 уәзір мен Жаманды салыстыру (топтық жұмыс)
«10 сұрақ» әдісі (Оқушы маңдайына стикер жапсыру арқылы кейіпкерлерді анықтау) 1-топ: «Синквейн» Жаманға «Бес жолды өлең» құрастыру Кім? (1 сөз) Қандай? (2 сөз) Не істеді? (3 сөз) Синоним Сөйлем 2-топ: Топтастыру Аяз би қандай қасиеттері арқылы мұратына жетті? 3-топ: Ертегі мәтіні бойынша Жаманның тапқырлығын кесте арқылы көрсету
|
Қолпаштау, мадақтау
Бағдаршам
Критерий арқылы
|
Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
|
|||||||||||||
Аяқталуы |
Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды) РАФТ арқылы сабақты бекіту Р – Аяз би А – болашақ ұрпақ Ф - хат Т – «Ақылды жетер мұратқа» Бағалау Үйге тапсырма «Ғажайып адам» тақырыбына ертегі құрастыру, топтастыру Рефлексия (кері байланыс) «Алақан» әдісі арқылы |
«Алақан» |
Кері байланыс парақшалары |
|||||||||||||
Қосымша ақпарат Интернеттен «Аяз би» ертегісін қарау (өз бетімен) |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі