Қызылорда обылысы, Қазалы ауданы
Бекарыстан би ауылы
№24 орта мектептің
тарих және география пәні мұғалімі
Бүркітбай Әзи Тағыбергенұлы
Пәні |
География |
8 сынып |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Каспий теңізі |
|||||||
Мақсаты |
Каспий теңізі туралы түсінік беру. Экология мәселесімен байланыстыра отырып талдау жасау.кәсіптік маңыздылығын анықтау. |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
Кәспий теңізінің картада тектоникалық құрылымның үстінде жатқандығын анықтайды. Маңызды шаруашылық кәсіп түрлерін түсінеді. Климаттық белдеулері туралы білімдерін кеңейтеді. |
|||||||
Түйінді идеялар |
Топпен бірлескен ұжымдық іс-әрекетке бейімделеді. Талдау жасауға машықтанады, өз бетімен білімді игереді. |
|||||||
Сабақта қолданылатын материалдар |
Слайд, тірек сызбалар, бейнеролик |
|||||||
Оқыту әдісі |
Жаңа әдістер: АКТ, СТО, Оқыту үшін бағалау Жұмыс түрі: Диалог. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс. |
|||||||
Дерек көздері |
Оқулық, интернет, карта |
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||
Мотивациялық кезең |
Амандасу, зейіндерін шоғырландыру Алақанды ашайық, |
Топтарға бөлу |
||||||
Ұйымдастыу кезеңі |
- Әрбір адам, - Әрбір сабақ, - Әрбір ісім, - Әрбір сөзім. |
- Туысым, досым, жұрағат - Үйрену, ұғу, ұлағат - Тірлік, тірек, адамдық - Шындық ,бірлік, адалдық |
||||||
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасы тексеріледі. «Кім жылдам?» Интерактивті тақтадан суреттер арқылы сұрақтар беріледі. |
Оқушылар үй тапсырамасы бойынша сұрақтарға жауап береді. |
||||||
Кіріспе |
Миға шабуыл. Бейнеролик арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Каспий теңізі «Ойлан, бірік, бөліс» стратегиясын ұсыну |
Топпен жұмыс жасайды. Пікірлерін ортаға салып,т алдап түсіндіреді. (Постер жасау) |
||||||
Сергіту сәті |
Дене қимылдарын жасау. Оңға, |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды.
|
||||||
Негізгі бөлім |
«Фишбаун» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру |
Оқушылар «Каспий теңізі» тақырыбы бойынша алған білімдерін толықтыру үшін сұрақтар дайындап келесі топ мүшелеріне сұрақтарды беру және басқа топ мүшелері сұрақтарға жауап беріп, балық суретін құрастырып шығады. |
||||||
Картамен жұмыс |
Каспий теңізінің орналасу ретін картадан тапқызу |
Каспий теңізіне құятын өзендер мен көлдерді картадан көрсетеді. Жұптаса орындайды |
||||||
|
«Сандар сөйлейді» Интерактивті тақтадан сандар көрсетіледі. Концептуальды кесте
|
Оқушылар сандық мәліметпен жауап береді.
Әр топ мұшелері берілген кесте бойынша интерактивті тақтаға және өз дәптерлеріне толтырады. |
||||||
Қорытынды |
Кері байланыс жасау. Тест жұмысы «Иа», «Жоқ» әдісі арқылы интерактивті тақтадан сұрақтар көрсету |
Берілген тақтадағы сұрақтарға оқушылар «иа» немесе «жоқ» деп жауап береді. |
||||||
Рефлексия |
Жүрекпен не сездің? Көзбен не көрдің? Құлақпен не естідің? |
Оқушылар жүрекпен не сезгенін,көзбен не көргенін,құлақпен не естігенін стикерлерге жазып «Кір жаятын жіпке» іледі |
||||||
Бағалау |
Оқушыларды сұрақтарға жауап бергеніне, сабаққа қатысқанына,топпен жане жеке жұмыс жасағанына қарай бағалаймын |
1. Топ бағалаушылары қойған бағаларымен таныстырады. 2. Күнделіктеріне жиынтық бағаларына қойдырады. |
||||||
Үйге тапсырма |
Каспий теңізі туралы реферат дайындау |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі