СҚО, Тайынша ауданы
Любимовка негізгі мектебі
Қазақ тілі мұғалімі
Байжуманова Гульсара Сеильбекқызы
Сабақтың тақырыбы |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Күтілетін нәтиже |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
|
Әлеуметтік-тұрмыстық ая – 35 сағ |
|||||||
I. «Менің отбасым» «Менің анам – ең сұлу адам» – 5 сағ |
|||||||
1 |
Біздің отбасымыз |
Топтық жұмыс, класстер, тест |
ОүБжОБ, СТО үйрету, Диалогтік оқыту, АКТ пайдалану, ОБжК, ТжДБО, ОЖЕС оқыту, қалай оқу керектігін үйрену |
Тақырып бойынша білімдері кеңейеді |
Критерийлер бойынша топтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2 |
Байлық пен ақыл |
Шаттық шеңбері, сергіту сәті, миға шабуыл, ыстық орындық, семантикалық карта, даналық ағаш стратегиясы |
ОЖТ, СТО үйрету, Диалогтік оқыту, АКТ пайдалану, ОБжК ,ОЖЕС оқыту,қалай оқу керектігін үйрену |
Байлық пен ақылдың ара жігін айыра біледі |
Критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
3 |
Менің атам мен әжем |
Сергіту сәті, бес жолды өлең стратегиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, , жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ата мен әже туралы өз пікірлерін айта біледі |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
4 |
Жазғы демалыста |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тапсырманы дұрыс орындауға дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді. сыни ойлауға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері дамиды. |
Абай суреті,слайд, пплакаттар және кеспе қағаздар |
5 |
Менің анам ең сұлу адам |
Тренинг, диалогтік әңгіме, сурет конкурсы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, |
Өз ойын мазмұнды жеткізе алады |
|
|
|
II. Мен әжеме еркелеймін» -5 сағ |
|||||||
6
|
Тәуелдік жалғауы |
Сұрақ-жауап,сергіту сәті, бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы бағалауы. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
7 |
Тәуелдік жалғауы |
Сұрақ-жауап,сергіту сәті, бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы бағалауы. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
8
|
Менің әжем |
Сөздік жұмысы,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ойлау қабілеті дамиды |
Формативті, суммативті бағалау |
Топпен жұмыс арқылы оқушылар топтың ортақ мәселесін шешеді, сол арқылы өз білімін жетілдіреді. |
|
9 |
Менің әжем |
Сөздік жұмысы,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер , Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ойлау қабілеті дамиды |
Формативті, суммативті бағалау |
|
|
10 |
Мен әжеме еркелеймін |
Сұрақ-жауап,жеке, жұптық жұмыс,топтастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту,ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырып бойынша білімдері кеңейеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
III. «Әкеліңіз, көмектесейін» - 5 сағ |
|||||||
11 |
Қолғабыс
|
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту,Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жаңа сөздерді игереді,топта жқмыс істей алады,ған ақпаратты өңдейдіжәне топқа жеткізеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
12 |
Қолғанат |
Серпілген сауадар стратегиясы,блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту, , ОүБ және оқуды бағалау |
Белсенді сөздік қорына енген сөздерді түсінеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау |
|
|
13 |
Ұяда не көрсе, ұшқанда соны ілер |
Сұхбат,тест,салыстыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, қалай оқу керетігін оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Өздігінен ой қорыта біледі,ойларын жеткізе біледі |
|
|
|
14 15 |
Аялдамада |
Топтастыру, талдау,суреттер жарысы, аялдама ойыны |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, , жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Дауыссыз дыбыстарды меңгереді,өз пікірін айта алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
IV. Менің досым» – 5сағ |
|||||||
16 |
Менің достарым |
Мен қандаймын тренингі,венн диаграммасы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Достықты бағалай біледі |
Формативті, суммативті бағалау |
|
|
17 |
Екі дос |
Класстер,Блум таксономиясы,сөздер банкісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. .Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Абай романы, диск, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
18 |
Диктант «Спорт және әлем» |
|
|
|
|
|
|
19 |
Адал дос |
Сұрақ-жауап, салыстыру,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім |
Критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері дамиды |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
20 |
Ізетті бала |
Класстер,Бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ізетті бала туралы түсінігі қалыптасады |
Критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды |
|
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
21 |
Менің досымның мінезі |
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жырдың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері дамиды |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
22 |
Шығарма «Менің досым» |
|
|
|
|
|
|
V. Досыма электронды пошта жіберемін» – 5 сағ |
|||||||
23 |
Е-mail-де электронды поштаны іске асыру |
Инсерт,сұхбат, тест |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
Тақырып бойынша білімдері кеңейеді |
Формативті, суммативті бағалау |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйрене |
Интернет материалы |
24 |
Е-mail-де электронды поштаны іске асыру |
Инсерт,сұхбат, тест |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
Тақырып бойынша білімдері кеңейеді |
Смайликтер арқылы |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді.сыни ойлауға үйрене |
Тест жинағы |
25 |
Досыма @mail жіберемін |
Сұрақ-жауап,талдау, инсерт |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
Білім дағдылары қалыптасады. |
Формативті, суммативті бағалау |
Жеке жұмыс істеуге бейімделеді. |
сөздік |
26 |
Мазмұндама «Достықтың түрлері» |
|
|
|
|
|
|
27 |
Достықтың түрлері |
Сұрақ-жауап,ойын,сөздер тізбегі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
Пәнге деген қызығушылығы артады |
Смайликтер арқылы |
Топпен жұмыс істеуге дағдыланады |
сөздік |
28 |
Достарымның көптігі |
Сұрақ-жауап, ойын |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Сөйлем құрауға, тапсырмаларды орындауға үйренеді |
Формативті, суммативті бағалау |
Топпен жұмыс істеуге бейімделеді. Сыни ойлауға үйрене |
сөздік |
VI. Сыйлық таңдаймыз – 5сағ |
|||||||
29 |
Сыйлық таңдау |
Жеке,топтық,жұптық жұмыс,бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша алған білімдерін қолданады |
Рефлексия Формативті, суммативті бағалау |
Топпен ,жұппен,жеке жұмыс істеуге бейімделеді |
Сөздік, интернет материалы |
30 |
Сыйлық берілетін қуаныштар |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Сыни ойлау дағдысы жетіледі |
Формативті, суммативті бағалау |
Топтық тапсырмалар арқылы |
сөздік |
31 |
Балаларға арналған сыйлық |
Үздік сыйлық тренингі,Кім жылдам,бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Мәтінді игере отырып,сыйлық трлерін ажырата біледі |
Рефлексия бағдаршам |
Топтық тапсырмалар арқылы |
сөздік |
32 |
Құттықтау.Тілек деген не? |
Тренинг, әңгіме құрау,ойын мен не сыйлаймын? |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырыпты меңгереді,сөздік қоры дамиды |
Формативті бағалау |
Жеке тапсырмалар арқылы |
Ноутбук, сөздік |
33 |
Туған күнге арналған әндер, өлеңдер |
Миға шабуыл,сиқырлы сандық ойыны |
АКТ,СТО , жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Мереке,туған күн туралы ойлары толығады |
Формативті, суммативті бағалау |
Жеке тапсырмалар арқылы |
сөздік |
34 |
Бақылау диктанты «Отбасы-сыйластық ортасы» |
|
|
|
|
|
|
VII. Мүшел жастан астым» - 5сағ |
|||||||
35 |
Табыс септігі |
Қай топ шапшаң ойыны |
АКТ,СТО,ЖЕСО |
Табыс септігін еске түсіреді |
|
Ойын арқылы |
ноутбук |
36 |
Туған күн |
Сұрақ-жауап, класстер |
АКТ,СТО , жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Сөйлеу қабілеттері жетіледі |
Формативті, суммативті бағалау |
түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
|
37 |
Балаларға арналған сыйлықтар |
Топтастыру,тапсырмалар жазылған кеспелер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Сыйлықтар туралы әңгімелейді,ойларын ашық айтады |
Формативті, суммативті бағалау |
түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Ватман, маркер |
38 |
Сыйлық жасау дәстүрі |
Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, АКТ, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Оқушылардың тақырып бойынша білімдері жетіледі. |
Формативті, суммативті бағалау |
Шығармашылық жұмыс арқылы |
сөздік |
39 |
Кімге не сыйлау керек? |
Блум таксономиясы |
АҚТ,СТО, Оүб және оқуды бағалау |
Сөздік қорлары молаяды |
Формативті, суммативті бағалау |
түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы |
сөздік |
VIII. Мен мектептемін» – 5сағ |
|||||||
40 |
Менің мектебім |
Сұрақ-жауап,шығармашылық диктант |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау: -бірін-бірі бағалау рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек» |
Шығармашылық диктант арқылы |
сөздік |
41 |
Диктант «Астана» |
|
|
|
|
|
|
42 |
Қазақ тілі кабинеті |
Топпен,жұппен жұмыс,бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Жаңа сөздерді дұрыс айтады |
Формативті бағалау: -бірін-бірі бағалау рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек» |
Бес жолды өлең арқылы |
сөздік |
43 |
Сабақта |
Сұрақ-жауап,шығармашылық диктант |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау: -бірін-бірі бағалау рефлексия «Екі жұлдыз бір тілек» |
Шығарма шылық диктант |
сөздік |
44 |
Мұғалім ол біздің |
Кім жылдам ойыны?Синквейн |
СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
ноутбук |
45 |
Мұғалім ол біздің |
Класстер,глосарий,сөзді жалғастыр ойыны |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сөз тіркестерімен сөз құрауға үйренеді |
Формативті бағалау |
Класстер |
Ватман, маркер |
IX. Менің сүйікті ісім» – 5сағ |
|||||||
46 |
Менің сүйікті ұлттық ойыным |
Топтастыру,ой шақыру,сергіту сәті,брейн-ринг |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша жаңа білім игереді |
Формативті бағалау |
Топтастыру,ой шақыру ,брейн-ринг арқылы |
Ватман, маркер, ноутбук, интернет материалы |
47 |
Менің сүйікті ісім -сурет салу |
Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс,иә-жоқ әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Диалогтық оқыту арқылы сыни ойлауға йренеді |
Бағалау критерий |
Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс |
Ноутбук, оқулық, интернет материалы, тест жинағы |
48 |
Менің сүйікті ісім- ән айту |
Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс,иә-жоқ әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Диалогтық оқыту арқылы сыни ойлауға йренеді |
Бағалау критерий |
Миға шабуыл, джиксо, 25 -кадр,клоуз-тест,шығармашылық жұмыс |
Ноутбук, оқулық, интернет материалы, тест жинағы |
49 |
Шығарма «Менің сүйікті ісім» |
|
|
|
|
|
|
50 |
Менің сүйікті әншім |
Сөздік жұмысы, диалогтық оқыту |
диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Өздігімен жұмыс істей алуға үйренді |
Формативті бағалау |
Сөздік жұмысы, диалогтық оқыту |
Ноутбук, оқулық, интернет материалы |
51 |
Менің сүйікті ісім-би билеу |
Ой қозғау,диалогтық оқыту,сергіту сәті, Шығармашылық жұмыс
|
диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Пайдалы істер жайлы мағлұмат алады |
Бағалау критерий |
Ой қозғау,диалогтық оқыту,сергіту сәті, Шығармашылық жұмыс
|
Ноутбук, оқулық, интернет материалы |
X. Мектептегі үйірмелер» – 5сағ |
|||||||
52 |
Біздің мектептегі үйірмелер |
Миға шабуыл,диалогтық әңгіме,сергіту сәті,ыстық орындық |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту,АКТ,Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Логикалық ойлау қабілетін дамытады |
Формативті бағалау. Бағдаршам арқылы |
диалогтық әңгіме, ыстық орындық |
Ноутбук, оқулық |
53 |
Қазақ әдебиеті үйірмесі |
Миға шабуыл, жұбыңды тап ойыны,деңгейлік таспырмалар,өлең құрастыру, |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Шығармашылық қабілеті дамиды |
Формативті бағалау. Tкі жұлдыз,бір тілек |
жұбыңды тап ойыны, деңгейлік таспырмалар, өлең құрастыру |
Оқулық интернет материалдары |
54 |
Мазмұндама «Мектептегі үйірмелер» |
|
|
|
|
|
|
55 |
Спорт үйірмесі |
Сөйлесуді жалғастыр ойыны,сөздік диктант |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады,сауатты сөйлеуге үйренеді |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Сөйлесуді жалғастыр ойыны,сөздік диктант |
Оқулық, сөздік |
56 |
Би үйірмесі |
Ой қозғау,сергіту сәті,диалогтық әңгіме,шағын шығарма |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Пайдалы,сүйікті ісі жайлы айта алады |
Бағалау критерий |
диалогтық әңгіме,шағын шығарма жаздыру арқылы |
Оқулық, ноутбук |
57 |
Домбыра үйірмесі |
Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру, |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Өзін-өзі реттейді |
Бағалау парағы |
Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру |
Сөздік, ноутбук, интернет материалдары |
Әлеуметтік-мәдени ая – 70сағ |
|||||||
XI. Құстар-біздің досымыз-5 сағ |
|||||||
58 |
Қоршаған ортаны қорғау |
Ой шақыру,сөздік жұмысы,деконструкция,сурет салу |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Ойлау қабілеті артады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Ой шақыру,сөздік жұмысы,деконструкция,сурет салу |
Фильм көру, М.Мақатаев өлең жинағы, ноутбук |
59 |
Қызық құс |
Бейнематериал,слайд суреттер,кар точкалар |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Формативті бағалау |
Карточкалар арқылы |
Ноутбук, суреттер |
60 |
Ертегі айтайық |
Семантикалық карта,диалогтық әңгіме, топтық жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау
|
Сауатты сөйлеуге,жазуға үйренді |
Формативті бағалау |
Семантикалық карта, диалогтық әңгіме, топтық жұмыс |
Қима қағаздар |
61 |
Таза ауамен демалайық |
Сурет салу,шығарма,сергіту сәті,синквейн, |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Өзін-өзі реттейді |
Формативті бағалау |
Сурет салу,шығарма,сергіту сәті,синквейн |
А4, маркер |
62 |
Аңшылықтың түрлері |
Диалогтық әңгіме,глосарий,инсерт,ой толғаныс,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, ,Оүб және оқуды бағалау |
Аңшылық түрлерін түсінеді |
Формативті бағалау |
Диалогтық әңгіме,глосарий,инсерт,ой толғаныс,синквейн |
ноутбук |
63 |
Бақылау диктанты «Алма» |
|
|
|
|
|
|
XII. Жақсыдан үйрен» -5сағ. |
|||||||
64 |
Көптік жалғау |
Диалогтық әңгіме,сұрақ-жауап,сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, ,Оүб және оқуды бағалау |
Көптік жалғау туралы алған білімдерін еске түсіреді |
Формативті бағалау |
Диалогтық әңгіме,сұрақ-жауап,сергіту сәті |
ноутбук |
65 |
Сөз мағынасы |
Ой қозғау,бұл қай сөз ойыны,сергіту сәті,жұмбақ шешу,бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Сөздердің әр түрлі мағынасымен танысады |
Формативті бағалау |
Ой қозғау,бұл қай сөз ойыны,сергіту сәті,жұмбақ шешу,бес жолды өлең |
ноутбук |
66 |
Амандасу. Сәлемдесу |
Миға шабуыл,деңгейлік тапсырмалар, сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Амандасу мәдениетін үйренеді |
Фомативті бағалау.Бағалау ағашы |
Миға шабуыл,деңгейлік тапсырмалар, |
Қима қағаздар |
67 |
Отан- отбасынан басталады |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Отан ұғымын нақыт мысалдар арқылы тсінеді |
Фомативті бағалау.Екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Сызба, кесте |
68 |
Қонақжайлылық |
Тыныштық сәті,диалогтік әңгіме,миға шабуыл,ән айту |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Қонақ күту дәстүрі туралы түүсінік қалыптасады |
Формативті бағалау Екі жұлдыз,бір тілек |
Диалог арқылы |
Ноутбук, суреттер |
XIII. Тіл үйренемін» - 5сағ |
|||||||
69 |
Ана тілім |
Глосарий,диалогтік әңгіме |
СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Ана тіліне құрмет сезімі оянады |
Формативті бағалау. Екі жұлдыз,бір тілек |
Диалог арқылы |
Ноутбук, суреттер |
70 |
Мемлекеттік тілді білу парызымыз |
Глосарий,диалогтік әңгіме |
СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Тілдік дағдысы мен ойлау қабілеті дамиды |
Формативті бағалау |
Диалог арқылы |
сөздік |
71 |
Қазақ тілін үйренейік |
Диалогтік әңгіме,салыстыру |
СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Пәнге деген қызығушылығы артады |
Формативті бағалау. |
Диалог,салыстыру арқылы |
сөздік |
72 |
Менің отбасым қай тілде сөйлейді? |
Глосарий,сөздік,диалогтік оқыту |
СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Ана тіліне деген құрмет сезімі |
|
Диалог арқылы |
Сөздік, интернет материалы |
73 |
Менің отбасым қай тілде сөйлейді?
|
Глосарий,суретпен жұмыс, диалогтік әңгіме |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Отбасы дәстрлері туралы айта алады |
Формативті бағалау,екі жұлдыз,бір тілек |
Диалог арқылы |
Сөздік, суреттер |
XIV. Көлік түрлері. Мен мектепке немен барамын?» – 5сағ |
|||||||
74 |
Көлік түрлері |
Миға шабуыл, тізбектей оқыту,сергіту сәті |
СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Қала және ауыл көліктері туралы түсінік алады |
|
Топтық жұмыс арқылы |
ноутбук |
75 |
Көлік түрлері |
Ой қозғау,жұмбақтар |
СТО,АКТ,диалогтік оқыту,ОүБжОб |
Жол ережесін еске түсіреді |
Формативті бағалау. бағдаршам |
жұмбақтар |
Бағдаршам, жол белгілері салынған суреттер |
76 |
Балалар көлігі. |
Глосарий,Дидактикалық ойын: «Дұрыстап орналастыр»сергіту сәті
|
СТО,АКТ,диалогтік оқыту,ОүБжОб |
көлік және көлік түрлерін ажырата алады |
Формативті бағалау |
Ойын арқылы |
Ноутбук, суреттер |
77 |
Теміржол көлігі |
Миға шабуыл. сергіту сәті,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Теміржол көлігі туралы біледі |
Формативті бағалау |
Синквейн арқылы |
ноутбук |
78 |
Түйе- көліктің бір түрі |
Сыңарынды тап ойыны,постер,деңгейлік тапсырма |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Түйенің пайдасы туралы білімдерін толықтыру |
Формативті бағалау |
Деңгейлік тапсырмалар |
Ватман, маркер |
XV. Астана, туған күніңмен» – 5 сағ |
|||||||
79 |
Қазақстан – біздің Отанымыз |
Ой қозғау,сергіту сәті,постер,деңгейлік таспырма |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Пәнге деген қызығушылығы артады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Постер арқылы |
Ватман, маркер |
80 |
Менің кіші -Отаным |
Блум таксономиясы Президентке хат |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
ЭКСПО-2017 көрмесінің өтілу жоспарымен таысады,болжам жасай алады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Сызба, кесте |
81 |
Қазақстан жері |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Қазақстан жері туралы көбірек мәлімет алады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Сызба, кесте |
82 |
Астана қаласы және оның көрікті жерлері |
Блум таксономиясы,сергіту сәті,постер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырыпқа байланысты сөйлеу дағдылары дамиды |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Ноутбук, сөздік |
83 |
Думанда |
Блум таксономиясы Сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады |
Блум таксономиясы. Бағалау парағы |
Блум таксономиясы |
ноутбук |
84 |
Диктант «Бұлан» |
|
|
|
|
|
|
XVI. Табиғатты қорғайық» – 5сағ |
|||||||
85 |
Туған жерімнің табиғаты
|
Сұрақ-жауап,ой толғаныс,бес жолды өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау |
Туған жерімнің табиғаты туралы білімдері толығады |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
сөздік |
86 |
Жер- қазына |
Ассоциация,ой толғау,экологиялық карточкалар арқылы шағын әңгіме құрастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырыпқа қатысты жаға сөздерді үйренеді |
Формативті бағалау. смайликтер арқылы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
Карточ калар |
87 |
Қоршаған ортаны қорғау |
Ассоциция,РАФТ, автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға йренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
Бағалау парағы |
88 |
Таза ауамен демалайық |
Диалогтық әдіс,глосарий,сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Қазақстан табиғаты туралы мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Диалог құру арқылы |
ноутбук |
89 |
Шығарма «Табиғатты қорғау-баршаның міндеті» |
|
|
|
|
|
|
90 |
Тамаша табиғат |
Ой қозғау,топтастыру, іші-сырты стратегиясы,сөзжұмбақ,эссе жазу |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Табиғатқа қатысты сөздердің қазақша атауларын біледі |
Формативті бағалау |
Топтастыру арқылы |
Суреттер, ватман, маркер |
XVII. Кім және қайда?» - 5сағ |
|||||||
91 |
Кім және қайда? |
Диалогтік әңгіме,салыстыру |
СТО,АКТ диалогтік оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Ой -өрісі дамиды |
Формативті бағалау |
Диалог арқылы |
суреттер |
92 |
Дара және күрделі сөздер |
Топтастыру,топтық жұмыс,жеке жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау |
Дара және күрделі сөздер жайлы мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс |
сөздік |
93 |
Күрделі сөздер |
Ой қозғау,кім көп біледі,көру диктанты,видео көру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Күрделі сөздер туралы білімдері толығады |
Формативті бағалау |
Ой қозғау, кім көп біледі, көру диктанты, видео көру арқылы |
Ноутбук, диктант жинағы |
94 |
Азық-түлік дүкенінде |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Сауатты сөйлеуге және жазуға үйренді |
Формативті бағалау Смайликтер арқылы |
Блум таксономиясы арқылы |
сызба |
95 |
Қанша ?неше? |
Жетістік ағашы,блум таксономиясы,сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Сағат неше сұрағына жауап бере алады |
Формативті бағалау.смайликтер арқылы |
Блум таксономиясы |
Ағаш суреті, ноутбук |
96 |
Мазмұндама «Наурыз» |
|
|
|
|
|
|
XVIII. Сүйікті кейіпкерім» – 5сағ. |
|||||||
97 |
Б.Соқбақбаев «Менің атым - Қожа» |
Сергіту сәті,миға шабуыл,суреттер сөйлейді,ойлан,бірік, талқыла теріп алу,видео |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Қожа туралы айта алды |
Форматитві бағалау.екі жұлдыз ,бір тілек |
Диалогтік әңгіме |
Суреттер, ноутбук |
98 |
Әңгіме «Әңгелек» |
Сөздік,миға шабуыл, диалогтік әңгіме |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Әңгелек әңгімесі жайлы нақты тсінік алады |
|
Диалогтік әңгіме арқылы |
ноутбук |
99 |
Ертегі «Түлкі мен ешкі» |
Сергіту сәті,диалогтік әңгіме,ой шақыру,ребус,венн диаграммасы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Ертегі айта отырып,дұрыс сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Формативті бағалау.бағдаршам |
Венн диаграммасы |
Ертегілер жинағы |
100 |
Ертегі кейіпкерлері. |
Кім жылдам ойыны?Синквейн |
СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
ноутбук |
101 |
Өнегелі өмір |
Диалогтік оқыту,салыстыру,миға шабуыл |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Отбасы мерекелер туралы мәлімет алады |
|
Диалогтік әңгіме |
|
XIX.Спортпен айналысамыз» – 5сағ |
|||||||
102 |
Спорт-денсаулық кепілі |
Класстер, синквейн, сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Оүб және оқуды бағалау |
Спорттың пайдасы туралы айта алады |
Формативті бағалау |
Класстер, синквейн арқылы |
Ватман, маркер |
103 |
Футбол |
Ой қозғау,диалогтік әңгіме,глосарий, деңгейлік тапсырмалар, тест |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,диалотік әңгіме,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Футбол ойыны туралы айта алады |
Формативті бағалау.бағалау парағы |
Диалогтік әңгіме, деңгейлік тапсырма арқылы |
Кеспе қағаздар, ноутбук |
104 |
Бақылау диктанты «Дене шынықтырудың пайдасы» |
|
|
|
|
|
|
105 |
Қазақтың ұлттық ойындары |
Миға шабуыл,орамал тастау ойыны, тест,постер |
ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб |
Ұлттық ойындар туралы айта алды |
Формативті бағалау.бағалау парағы |
Постер, ойын арқылы |
Ноутбук, суреттер, ватман, маркер |
106 |
Олимпиада жеңімпаздары-біздің мақтанышымыз |
Постер, синквейн, тест,ыстық орындық, деңгейлік тапсырмалар |
ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб |
Спорт түрлері туралы айта алды |
Формативті бағалау |
Постер,деңгейлік тапсырма |
Ноутбук, сөздік |
107 |
Спорттың пайдасы |
Шаттық шеңбері,сергіту сәті,миға шабуыл,ыстық орындық,семантикалық карта,даналық ағаш стратегиясы |
ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,ОүбжОб |
Спорттың пайдасын біледі |
Формативті бағалау |
Ыстық орындық арқылы |
Ноутбук, сөздік |
XX. Теледидар көремін» – 5сағ |
|||||||
108 |
Біріккен сөздер |
Шаттық шеңбері,сергіту сәті,миға шабуыл,ыстық орындық,семантикалық карта,даналық ағаш стратегиясы |
ОЖТ,СТО үйрету,Диалогтік оқыту,АКТ пайдалану,ОБжК ,ОЖЕС оқыту,қалай оқу керектігін үйрену |
Байлық пен ақылдың ара жігін айыра біледі |
Критерийлер бойынша бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
109 |
Біріккен сөздер |
Сергіту сәті, бес жолды өлең стратегиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, , жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Ата мен әже туралы өз пікірлерін айта біледі |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
110 |
Теледидар |
Кім жылдам ойыны?Синквейн |
СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
ноутбук |
111 |
Теледидар көремін |
Кім жылдам ойыны?Синквейн |
СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
ноутбук |
112 |
Теледидар көремін |
Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру, |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Өзін-өзі реттейді |
Бағалау парағы |
Диалогтық әңгіме, жұбыңды тап ойыны, деңгейлік тапсырма, өлең құрастыру |
Сөздік, ноутбук, интернет материалдары |
113 |
Диктант «Көрші бала» |
|
|
|
|
|
|
XXI. Әнші құмдар- 5 сағ |
|||||||
114 |
Қос өздер |
Глосарий,диалогтік әңгіме |
СТО,АКТ, диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Қос сөздер жасалуын біледі |
Формативті бағалау. Екі жұлдыз,бір тілек |
Диалог арқылы |
Ноутбук, суреттер |
115 |
Қос сөздер |
Глосарий,диалогтік әңгіме |
СТО,АКТ диалогтік оқыту, Оүб және оқуды бағалау |
Тілдік дағдысы мен ойлау қабілеті дамиды |
Формативті бағалау |
Диалог арқылы |
сөздік |
116 |
Мақал-мәтелдер |
Блум таксономиясы Сергіту сәті |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Мақал-мәтелдердің мағынасын аша алады |
Блум таксономиясы. Бағалау парағы |
Блум таксономиясы |
ноутбук |
117 |
Мақал-мәтелдер |
Миға шабуыл. сергіту сәті,синквейн |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Теміржол көлігі туралы біледі |
Формативті бағалау |
Синквейн арқылы |
ноутбук |
118 |
Тіл дамыту |
Сыңарынды тап ойыны,постер,деңгейлік тапсырма |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Түйенің пайдасы туралы білімдерін толықтыру |
Формативті бағалау |
Деңгейлік тапсырмалар |
Ватман, маркер |
XXII. Сен білесің бе?» - 5 |
|||||||
119 |
Қысқарған сөздер |
Ассоциция, РАФТ, автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
|
120 |
Қысқарған сөздер |
Диалогтық әңгіме,жұбыңды тап ойыны,деңгейлік тапсырма,өлең құрастыру, |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, диалогтік оқыту, ТжДбо,Оүб және оқуды бағалау |
Өзін-өзі реттейді |
Бағалау парағы |
Диалогтық әңгіме, жұбыңды тап ойыны, деңгейлік тапсырма, өлең құрастыру |
Сөздік, ноутбук, интернет материалдары |
121 |
Сен білесің бе? |
Ассоциция, РАФТ, автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
|
122 |
Сен білесің бе? |
Миға шабуыл, жұмбақтар,деңгелік ттаппсырмалар
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға йренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
|
123 |
Ең..Ең..Ең... |
Ой қозғау,синквейн |
СТО, диалогтік оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
ноутбук |
124 |
Шығарма «Қазақстанның қызыл кітабы» |
|
|
|
|
|
|
XXIII. Ол «Қызыл кітапқа» енген» - 5сағ. |
|||||||
125 |
Қазақстанның қызыл кітабы |
Ассоциция,РАФТ, автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға йренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
|
126 |
Қазақстанның қызыл кітабы |
Блум таксономиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту,Оүб және оқуды бағалау |
Қызыл кітапқа енген жануарлар туралы көбірек мәлімет алады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Сызба, кесте |
127 |
Тіркесті сөздер |
Блум таксономиясы,сергіту сәті,постер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ,Оүб және оқуды бағалау |
Тіркесті сөздер туралы түсінік алады |
Формативті бағалау.екі жұлдыз,бір тілек |
Блум таксономиясы |
Ноутбук, сөздік |
128 |
Мазмұндама «Аққу» |
|
|
|
|
|
|
129 |
Ертедегі құс |
Топтастыру,топтық жұмыс,жеке жұмыс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау |
Ертегі құс жайлы мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс |
сөздік |
130 |
Аққу |
Топтастыру, синквйн,эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо ,Оүб және оқуды бағалау |
Аққу жайлы көбірек мәлімет алады |
Формативті бағалау |
Топтастыру, топтық жұмыс, жеке жұмыс |
сөздік |
XXIV. Жаз қызықтары» - 5сағ. |
|||||||
131 |
Тамаша табиғат |
|
|
|
|
|
|
132 |
Жазғы ауа райы |
Ассоциция,РАФТ, автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ диалогтік оқыту, ,Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға йренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
сөздік |
133 |
Жайлауда |
Сергіту сәті Тест әдісі,семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жайлау мәтін мазмұнын тсінеді, айып бере алады |
Формтаивті бағалау. смайликтер арқылы |
Тест арқылы |
Интернет материалы |
134 |
Бақылау диктанты « Жаз» |
|
|
|
|
|
|
135 |
Жазғы демалыс |
Тренинг,СТО стратегиялары, Ой шақыру
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, |
Өз беттерімен мәтінді оқып, сөздік қорларын молайтады |
Критерийлер бойынша топтық Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
136 |
Жаз деген |
Ассоциция, синквейн, жұмбақтар автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ диалогтік оқыту, ТжДбо, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту , Оүб және оқуды бағалау |
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді |
Бағалау парағы |
Шығармашылық тапсырма арқылы |
Сөздік, ноутбук |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі