Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Шоныкбаева Айсапар Есенгалиевна
Сабақтың тақырыбы: «Қайырымды қоян» ертегісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға «Қайырымды қоян» ертегісін оқып мазмұнын түсіндіре отырып, білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Сұрақтар қою, жұмбақ жасыру арқылы сөйлеу белсенділіктерін дамыту
Тәрбиелік: Балаларды қайырымдылыққа, адалдыққа достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Әдіс – тәсіл: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ – жауап.
Биллингвилдық компанент: Қайырымды қоян ертегісі – Сказка про доброго зайца.
Көрнекілік: Қоянның, баланың, ата-анасының және ормандағы аңдардың суреттері.
Сөздік жұмыс: қайырымды.
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
||||
Мотивациялық қозғаушы |
Сәлемдесу. Сәлеметсіңдерме, менің сүйікті оқушыларым! Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымен. Біз тағы да кең және жарық сыныбымызға келіп тұрмыз. Психологиялық дайындық: Біз қандаймыз, қандаймыз,
‒ Жарайсыңдар, балалар!
‒ Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? ‒ Күз мезгілінде қанша ай бар? ‒ Ай атауларын атаңдар.
‒ Қазір қай ай? Қыркүйек туралы тақпақ айту. Қыркүйек пе? Ғажап бұл! Балапанда санап тұр. Бара жатқан мектепке, Бізге мәз боп қарап тұр.
Өткен сабақты пысықтау: Сұрақ – жауап: ‒ Оқу құралдары хикаясы(ертегі) не туралы екен естеріңде ме? |
Балалар сәлемдеседі.
‒ Балалар іс-қимылмен жасайды.
‒ күз мезгілі. ‒ үш ай бар. ‒ қыркүйек, қазан, қараша.
‒ қыркүйек айы.
‒ Иә
|
||||
|
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
||
|
Ізденіс ұйымдасты- рушы. |
‒ Жанатбек жақсы оқушы болуы үшін не істеуіміз керек? ‒ Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырсам шешімін табасыңдар ма? Ой қозғау: Жұмбақ жасыру. Қабат-қабат қаптама, Ақылың болмаса аттама? Жарайсыңдар, балалар!
Жаңа сабақ: ‒ Балалар, қандай ертегі білесіңдер? ‒ Сендерге ертігі айтып берген ұнай ма? ‒ Ендеше мен сендерге «Қайырымды қоян» ертегісін айтып берейін. ‒ Қайырымды қоян ертегісін оқып, мазмұнын түсіндіремін. ‒ Сұрақ – жауап; - Әке-шешесі баласына қонаққа кімдерді шақыр деді?
‒ Біз де қоянға ұқсап қайырымды бола аламыз ба?
|
‒ Біз тату болуымыз керек. ‒ Иә
‒ Кітап.
‒ Иә ‒ балалар мұқият тыңдайды.
‒ Бүгін мейрам ғой ағаңды, атаңды ана жездеңді қонаққа шақыр дейді. ‒ Бала шақыр деген адамдардың аты-жөнін ұмытып қалып ауылдың адамын тегіс шақырады. ‒ Мұнша жұртқа тамақты қалай жеткіземіз деп. ‒ Қоян
‒ Жарайды, қапаланба, үйіңе қайт, бәрі жақсы болады достым,- дейді де тоғайдың ішіне кіріп кетеді. ‒ Иә |
|
||
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ізденіс ұйымдасты- рушы.
Рефлексивтік түзету |
Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқып жүгірді. Қарап еді артына, Қиығын сап көзінің. Келе жатқан тоңпаңдап, Көжегі екен өзінің.
‒ Ал, балалар, біздің шаршағанымыз басылып, бойымыз сергіп қалды. ‒ Балалар, енді мына мақалды жаттап алайық. Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.
Көңілді құрастыру: ‒ Геометриялық пішіндермен желімсіз қоянды құрастыру.
‒ Балалар, бүгін сабақта не өттік?
‒ Қоян балаға неге көмектесті? |
‒ Балалар, іс-қимылмен жасайды.
‒ Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап жаттайдыү
‒ Балалар қағаздан қиылған геометриялық пішіндерден қоянды құрастырды. ‒ Қайырымды қоян (ертегі) ‒ Бала тоғайдың ішінде жылап отырғанда. |
Күтілетін нәтижелер:
Нені түсінді? Қайырымды қоян ертегісіндегі баланың анасы мен анасының ренжіткенін, қоян балаға дос екенін.
Не алды? Қайырымды қоян ертегісінің мазмұнын.
Нені істей алады? Ойындарды дұрыс орындай алады.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі