Алматы қаласы, Әуезов ауданы
№72 жалпы білім беретін мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Жусупова Бибижан Пазилькызы
21.01.17ж |
математика |
5 «А» сынып |
1040-1125 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді көбейту |
|||||
Жалпы мақсаты |
Бөлшекті бөлшекке көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейту туралы білімдерін тереңдету; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе білуге баулу. Өз мүмкіндігіне сенетін жеке тұлға ретінде қалыптасуына бағыт беру. |
|||||
Сабақтың әдісі |
СТО, АКТ, бағалау, диалогтық оқыту |
|||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. |
|||||
Күтілетін нәтиже |
Бөлшекті бөлшекке көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейте алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі. |
|||||
Ресурстар (дереккөздер) |
Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы 5- сынып Математика 5 сынып Т.А. Алдамұратова , Е.С. Байшоланов Интербелсенді тақта,жазуға арналған қағаз,қалам, маркерлер, А3, А4 қағаздары.Слайд |
|||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Әр оқушы өздігінен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойын жүйелі қорытындылай біледі. |
|||||
Сабақтың типі |
Білім жүйелеу сабағы |
|||||
Жұмыс түрлері |
Сыныппен жұмыс |
Жұптық,топтық жұмыс |
Диалогтық топпен әңгімелесу |
Бірін-бірі бағалау |
Деңгейлік тапсырмалар: |
Мұғалім тапсырмалары |
Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру /5 мин/ |
1. Сәлемдесу 2. Оқушыларды түгендеу 3. Оқушыларды зейінін сабаққа аудару 4. Оқушыларды 3 топқа бөліп, топ мүшелерін міндеттерімен таныстыру. |
Әр оқушы бір-бірден алынған фигураға аттарына келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды. |
Қызығушылықты ояту /3 мин/ |
ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР І топ: Жыл он кі айдың ішінде 30 жіне 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі ? ІІ топ: Таяқтың екі ұшы. Ал төрт жарым таяқтың неше ұшы бар? ІІІ топ: Қосарланып жегілген арбамен Қанат 15 км жол жүрді. Оның әр аты неше жол жүрді? |
Топқа беріледі |
Зымыран сұрақтары /10 мин/ |
1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? |
Оқушылар өтілген тақырып бойынша білімдерін еске түсіреді, талқылайды, достарына көмектеседі. |
|
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту «Күн ойыны» оқушының топтық жұмысы |
|
|
|
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарның дұрыстығын қарсы топпен алмасып тақтамен салыстыра отырып, тексереді. |
Оқулықпен жұмыс /10 мин/ |
Оқулықпен жұмыс (тақтамен жұмыс) №1081 (1, 2, 3) № 1090 (1, 2, 4)
|
Әр топтан Бір оқушыдан шығып тақтада есептер шығарады. |
Математикалық диктант (7 мин) |
АКТ-ны пайдаланып математикалық диктант (жабық, жауабы тексеріледі)
|
Барлық оқушылар нұсқалары бойынша орындайды, тексеріледі |
Сабақты бекіту /5мин/ |
|
|
Бағалау /5 мин/ |
Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша / 12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы. 9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы. 5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. |
Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін (үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды |
Кері байланыс /5 мин/ |
Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды. |
Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды |
Үйге тапсырма /1 мин/ |
П. 6.4 (1- 4 ереже) № 1091 № 1092. |
Өздік жұмыс |
Роза
Менің пікірім неге осы BILIM-ALLда ереже деп түрат неге ереже жоқ. мен мында жаза алмай жатрм.Ол біздің кітапта жоқ. Содан интернеттен қарап отырмын .Білетінде болса жазып жіберсінші.