Бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары
11,09,2013ж |
математика |
1сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Бұрыш |
|
Жалпы мақсат: |
Бұрышпен таныстыру.Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға үйрету. сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; АКТ-ны тиімді пайдалану
|
|
Сілтеме: |
1-сыныпқа арналған математика оқулығы Авторлары : Ж.Қ.Астамбаева Портал материалдары
|
|
Оқу нәтижесі: |
Геом фигураларды танып ажырату |
|
Негізгі идеялар: |
Өмірде осы ұғымдарды пайдаланудың жолын маңызын түсіндіру
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Таблица , кесте;, суреттер, қималы карточкалар.жұлдызшалар
|
|
Оқыту әдістері:
|
Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау стр.
|
|
Оқытудың түрлері |
Өзіндік жұмыс.топтық жұмыс.ауызша. |
|
Дерек көздері: |
Салыстыру, санау,сөз тіркестерін пайдалану,салу. |
|
Тапсырмалар: |
салыстыру, ажырату,жауап іздеу бұрыш,ұгымдарын есте сактау |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
«Мен саған тілеймін» тринк арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. |
Орнымыздан тұрып « шеңбер құрып» бір-бірімізге қарап жылы тілек айту «Мен саған тілеймін Ашық аспан»,т,б |
|
ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті .
|
Оқушының іс-әрекет |
|
|
«Автор орындығы» стр бойынша Тапсырманы орындап сурет бойынша сөйлем құрау. |
«Автор орындығы» стр бойынша келіп , есте сақтау,суреттерді ажырату.санау |
|
ІІІ. Жаңа тақыр |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
«Ой шақыру» Заттардын орындарын анықтау. Геометриялық фигур атау,ажырату.
|
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру Өз ойларынан мысал келтіру. Ажырата билу
|
|
Шығармашылық жұмыс (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Кім тапқыр? Геометриялық фиг табу «Ой толғау»Ойын: «Кім жылдам» ойларын жинақтау..№3 артық фигур табу дөңгелек3.Топтық тапсырма №44,Әдемі жазу
|
Cурет арқылы бір-біріне түсіндіріп талдайды Жұптық жұмыс №4 тап-ма ажырату №4 байкагыштыгын білу ,санау,салыстыру,сайкестендіру Өзгешелігін ажырату. Дәлелдеу. |
|
IV.Қорытындылау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
7-9-10бет бойынша тапсырма «Ыстык орындык» аркылы тиянактау атау, ажырату
|
Ойынга катысу ажырату |
|
VI. Бағалау (5 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Формативті бағалау Смайлк арқылы көңіл күйлерін, бақылап мадақтамалар |
Бағалауға қатысу |
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақтан алған әсерлері мен смайлк таңдау. |
Сабақтан алған әсерлері мен смайлк арқылы таңдап көрсету |
НАЗИРА
КӨМЕК КЕРЕГЕТ
Бақыт
қмж математика керек еді
Бақыт
математика қмж жаңа бағдарлама бойынша 1 сыныпқа керек еді ІІ жарты жылдық болса жариялаңыздаршы өтініш
Раха
Бакыт хабарласыныз или азамат азаматовичке личкага шыгыныз вк желисимен
Гүлзат
Біздің ҚМЖ мыз мұндай үлгіде емес
Akzia1993@mial.ru
Маган кмж керек еди.барлык пәндерден.1ши сыныпка
Бакыт
Салеметсиздерме?кмж керек еди 1сынып
Гаухар
Жаңа үлгідегі ҚМЖ керек еді 1-4токсандарға
Гаухар
Жаңа үлгіде жазылған ҚМЖ керек еді
Анара
математика қмж жаңа бағдарлама бойынша 1 сыныпқа керек еді өтініш