Бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары
| 11,09,2013ж | математика | 1сынып 
 | 
| Сабақ тақырыбы: | Бұрыш | |
| Жалпы мақсат: | Бұрышпен таныстыру.Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға үйрету. сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; АКТ-ны тиімді пайдалану 
 | |
| Сілтеме: | 
 1-сыныпқа арналған математика оқулығы Авторлары : Ж.Қ.Астамбаева Портал материалдары 
 | |
| Оқу нәтижесі: | Геом фигураларды танып ажырату | |
| Негізгі идеялар: | Өмірде осы ұғымдарды пайдаланудың жолын маңызын түсіндіру 
 | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | Таблица , кесте;, суреттер, қималы карточкалар.жұлдызшалар 
 | |
| Оқыту әдістері: 
 | Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау стр. 
 | |
| Оқытудың түрлері | 
 Өзіндік жұмыс.топтық жұмыс.ауызша. | |
| Дерек көздері: | Салыстыру, санау,сөз тіркестерін пайдалану,салу. | |
| Тапсырмалар: | салыстыру, ажырату,жауап іздеу бұрыш,ұгымдарын есте сактау | |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
| І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | «Мен саған тілеймін» тринк арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Орнымыздан тұрып « шеңбер құрып» бір-бірімізге қарап жылы тілек айту «Мен саған тілеймін Ашық аспан»,т,б | |
| ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті . 
 | Оқушының іс-әрекет | |
| 
 | «Автор орындығы» стр бойынша Тапсырманы орындап сурет бойынша сөйлем құрау. | «Автор орындығы» стр бойынша келіп , есте сақтау,суреттерді ажырату.санау | |
| ІІІ. Жаңа тақыр | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | «Ой шақыру» Заттардын орындарын анықтау. Геометриялық фигур атау,ажырату. 
 | Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру Өз ойларынан мысал келтіру. Ажырата билу 
 
 | |
| Шығармашылық жұмыс (10 мин) 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | Кім тапқыр? Геометриялық фиг табу «Ой толғау»Ойын: «Кім жылдам» ойларын жинақтау..№3 артық фигур табу дөңгелек3.Топтық тапсырма №44,Әдемі жазу 
 | Cурет арқылы бір-біріне түсіндіріп талдайды Жұптық жұмыс №4 тап-ма ажырату №4 байкагыштыгын білу ,санау,салыстыру,сайкестендіру Өзгешелігін ажырату. Дәлелдеу. | |
| IV.Қорытындылау 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | 7-9-10бет бойынша тапсырма «Ыстык орындык» аркылы тиянактау атау, ажырату 
 | Ойынга катысу ажырату | |
| VI. Бағалау (5 мин) 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | Формативті бағалау Смайлк арқылы көңіл күйлерін, бақылап мадақтамалар | Бағалауға қатысу | |
| VII. Рефлексия 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
| 
 | Сабақтан алған әсерлері мен смайлк таңдау. | Сабақтан алған әсерлері мен смайлк арқылы таңдап көрсету | |
НАЗИРА
КӨМЕК КЕРЕГЕТ
Бақыт
қмж математика керек еді
Бақыт
математика қмж жаңа бағдарлама бойынша 1 сыныпқа керек еді ІІ жарты жылдық болса жариялаңыздаршы өтініш
Раха
Бакыт хабарласыныз или азамат азаматовичке личкага шыгыныз вк желисимен
Гүлзат
Біздің ҚМЖ мыз мұндай үлгіде емес
Akzia1993@mial.ru
Маган кмж керек еди.барлык пәндерден.1ши сыныпка
Бакыт
Салеметсиздерме?кмж керек еди 1сынып
Гаухар
Жаңа үлгідегі ҚМЖ керек еді 1-4токсандарға
Гаухар
Жаңа үлгіде жазылған ҚМЖ керек еді
Анара
математика қмж жаңа бағдарлама бойынша 1 сыныпқа керек еді өтініш