Ақтөбе қаласы, Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп
Математика пәні мұғалімі: Избасарова Райля Куатжановна
5- класс. Математика
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді бөлу
Сабақтың мақсаты: Жай бөлшектерді бөлу ережелерін білуге,оларды есептер шығарғанда қолдана алуға, бөлшектерді қыстарта алуға,бұрыс бөлшекті аралас бөлшек түрінде және аралас бөлшекті бұрыс бөлшек түрінде айналдыра алуға дағыландыру.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: бекіту–жүйелеу сабағы.
Көрнекілігі: үлестірмелі кеспелер, слайдтар, бағалау парағы
І. Ұйымдастыру
Класс оқушыларын 4 топқа бөлу
Үлестірмелі кеспелер арқылы
І. Жай бөлшектер
ІІ. Аралас сандар
ІІІ. Дұрыс бөлшектер
ІV. Бұрыс бөлшектер
ІІ. Үй жұмысын тексеру: (5 мин)
А) Берілген есептерді дәптерден оқу арқылы тексеру
№1108
№1109
№1110
№1111
Б) Теориялық білімін тексеру . : (5 мин)
1. Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?
2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?
3. Аралас сандар қалай көбейтіледі?
4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?
5. Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?
6. Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?
ІІІ. ВЕНН диограммасы (3 мин)
Көбейту Бөлу
ІV. Жұппен жұмыс: (5 мин)
Кеспелердегі есептерді жұппен орындау
1-ші жұпқа 2-ші жұпқа
3-ші жұпқа
Жауаптары:
V. Топпен жұмыс: 10 мин
|
І топқа |
ІІ топқа |
ІІІ топқа |
ІV топқа |
|
№1113(1) |
№1113(2) |
№1113(3) |
№1113(4) |
2. Амалдарды орында |
№1114 (1) |
№1114 (2) |
№1114 (3) |
№1114 (4) |
3. Теңдеуді шешу |
№1123 (1) |
№1123 (2) |
№1123 (3) |
№1123 (4) |
4. Мәтін есептер шешу |
№1117 (2) |
№1117 (3) |
№1118(1) |
№1118(2) |
VІ. Сергіту ( логикалық тапсырма) (3 мин)
1. Артығын тап:
2. Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап:
3. Бос клетканы толтыр:
VІ. І.Сематикалық карта
Шешуі Пифагор грек математик. Бөлшектерге амалдар қолданған бэд 6 ғасырда
Пифагор есебі
Бір күні Пифагордан сіздің мектепте қанша оқушы деп сұрағанда: Пифагор былай дейді :«Менің оқушыларымның жартысыматематиканы оқып үйренеді, ширегі табигаттануды оқып үйренеді,ал і уақытты үнемі ойланып отырып өткізеді,қалғаны 3 қыз» . Пиффгорда неше оқушы болған?
Келесі сабақта осы есептен бастап шығарамыз
VІІ.Үйге тапсырма:
№1115, №1122
VІІІ.Бағалау
Бағалау парағы
|
Оқушының аты-жөні |
||||
үй тапсырмасы |
сұраққа жауап |
жұппен жұмыс |
топпен жұмыс |
тест |
қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
ІХ. Диагностикалық кесте
Оқушының аты–жөні: |
|
1. Сабақтың күрделілігі а) жеңіл б)күнделікті в) күрделі |
|
2. Материалды қабылдау деңгейі |
Арайлым
Жарысқа қатысқан оқушылардан 4 оқушы бірден бес бөлігі болатын . Жарысқа неше оқушы қатысты