Бұқар жырау ауданы, Үштөбе ауылы
"Үштөбе жалпы орта білім беретін тірек мектебі (Ресурстық орталық)" КММ
Елюбаева Асем Қайржановна
Пән: Математика Мектеп: Үштөбе жалпы орта білім беру тірек мектебі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометриялық фигуралар Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Елюбаева Асем Қайржановна Сынып:1 1А бөлім - Сандар мен цифрлар Қатысқандар саны:18 Қатыспағандар саны:18 |
|
Сабақ тақырыбы |
3.1 «Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі» |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатттары |
1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Жазық фигураларды біледі |
|
Оқушылардың басым бөлігі: Жазық фигуралардың қабырғаларын өлшейді. |
Кейбір оқушылар: Геометриялық фигураларды салыстыра алады. |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы - Жазық (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) фигураларды және кеңістік (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) денелерін ажыратады. - Геометриялық фигуралар мен қоршаған ортадағы заттардың пішініне ұқсастығын анықтайды. |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ауызша геометриялық фигураларды атайды. Геом-қ фигураларды суреттермен сәйкестендіреді. |
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілікке,бірін-бірін тыңдап,сыйлауға үйрету |
Пәнаралық байланыстар |
Математика,жаратылыстану,сауат ашу пәні арқылы пән аралық байланыс жүзеге асады. Күн-шеңбер, Жұлдыз-бес бұрыш т/б |
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды оқулықпен постер қорғау,Видео ролик арқылы пішіндерді анықтайды. |
Бастапқы білім |
Фигуралардың пішіндерін білді. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған бөлігі |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі; Шаттық шеңберін жасату; Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. (Ұшбұрыш,төрт бұрыш,дөңгелек) Үй тапсырмасын тексеру; «Ыстық орындық» Бағалау: «Бағдаршам» |
Таратпа суреттер. |
|||
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ: «Миға шабуыл» Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс: Тапсырма орындап көр. 1-тапсырма Жазық фигураларды қызыл түспен, ал кеңістік фигураларын көк түспен бояңыз және фигураларды атаңыз.
Дескриптор: Білім алушы - жазық фигураларды табады және қызыл түспен бояйды; - кеңістіктік денелерді анықтайды және көк түспен бояйды. 2-тапсырма Кеңістік фигураларының атауын оқыңыз. Оларды суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызыңыз.
Дескриптор: Білім алушы - цилиндр пішіндес заттарды анықтайды және фигурамен сәйкестендіреді; - куб пішіндес заттарды анықтайды және фигурамен сәйкестендіреді; - шар пішіндес заттарды анықтайды және фигурамен сәйкестендіреді. Топтар бір-бірін бағалайды. Сергіту сәті: «Көңілді күн» Дәптермен жұмыс. Жұптар бір-бірін бағалайды. |
|
|||
Сабақтың соңы |
Сабақты бекіту: «Бағдаршам» арқылы бағалау. Жасыл-барлығын түсіндім сабақ ұнады. Сары-түсінбеген тұстарым бар белсенді қатыса алмадым. Қызыл-түсінбегенім көп. Үй жұмысы: Келесі сабаққа дейін түрлі түсті картоннан геом фигуралар жасап келу. |
«Бағдаршам» белгілері. |
|||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беруге болады. |
Өзін-өзі бағалау. Дене жаттығуларын жасау. Өзара топтық бағалау. |
||||
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі