Сабақ жоспары
Пән: Қазақ тілі |
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ |
||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Текеева Жанша Тажибаевна |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Мәдениет: тіл және қарым-қатынас |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мәдениет пен тіл |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т/А3 Мәтіннен ақпаратты анықтау. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. Т/А5 Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді; Көптеген оқушылар: Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды; Кейбір оқушылар: Мәтінде көтерілген мәселеге сұрақтар негізінде жауап береді, өз ойын толық білдіре алады. |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылардың грамматикалық, лексикалық нормаларды оқып білуі: Адамдардың бір-бірімен тілдесуі, хабар беруі, ауызекі сөйлеу, ойды жазбаша жеткізу, Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Менің ойымша,.... Мен бұны былай түсініп отырмын...... |
||||||||||||||||||||||
Мектеп құндылықтар: |
Өзін және қоршаған ортаға деген сыйластық; ынтымақтастық; жауапты азаматтық ұстаным; академиялық адалдық; өмір бойы білім алу; ашықтық; |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиет, өнер, АКТ |
||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқушылар 4-сыныпта алған білім, білік, дағдыларына сүйенеді. |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5-8 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың белсенділігін арттыру. Қызығушылығын ояту мақсатында бұрынғы білгендерін еске түсіру үшін төмендегі ойын арқылы бір сергітіп алу. «Кім шапшаң?» ойыны ойналады. Бірнеше мақал сөздердің алдыңғы бөлігі слайдтан көрінеді.Оқып шығып соңын жалғастыру керек. Тапсырманы орындағанда оқушының шапшаңдығы бағаланады. Бала тілі – бал. Өнер алды – қызыл тіл. Тіл тас жарады, тас жармаса, бас жарады. Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құметте! Тіл мәртебесі – ел мәртебесі. Ана тілің арың бұл! Тілі өлген ел – тірі өлген ел. Белсенділік, шапшаңдық, білімділік танытқан оқушылар смайлик арқылы бағаланады. Оқушылар өздері орындаған тапсырмадан нені аңғарғанын байқап, яғни бүгінгі сабақтың тақырыбын өздері ашады.
Тыңдалым алды тапсырма. Оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынылады. Берілген сұрақтарды жұпта отырып талқылайды. Жауап бергенде бірінің жауабын бірі толықтырып кетеді. Мұғалім жетекші сұрақтар арқылы жетелеп отырады.
Жұптаса отырып, пікірлесіп, ойларыңызды дәлелдеп жеткізіп айтыңыздар. (Балалар өз ойын жеткізіп айтуда олардың ойлау және сөйлеу мәдениетінің қаншалықты деңгейде екенін аңғаруға болады. Оларға мұғалім жетекші сұрақты қою арқылы ойларын еркін жеткізуге көмектесіп отырады.) f Бағалау. Өз ойын айтуда қысылмай еркін әрі әдемі жеткізуге тырысқан оқушыға мұғалім «Керемет!», ал өзінің пікірін барынша жеткізгендерге «Жарайсың!» деп жазылған қағаздармен марапат жасайды. Оқушылар қол соғып жігерлендіреді. |
МЖ = Мұғалім жасаған
Слайд.
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 минут
2.04 минут
10 минут
3 минут
3 минут
7 минут |
Жаңа сабақтың кіріспесі. v Мұғалім түсіндірмесі:
Мағынаны тану «Тіл және сөйлеу» тақырыбындағы бейнебаян тыңдатылады. Тыңдалым бойынша тапсырма. Жұптық жұмыс. 1. Тыңдалым мәтіні не туралы екен? 2. Мәтіннен өзіңе ұнаған тұсын жұбымен ақылдаса отырып, дәптерлеріне жазады. 3. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды тауып,кестеге толтырады.
ЖЖ Әр жұп мәліметтің неліктен қызықтырғанын 1-3 сөйлеммен жазады және тапқан ақпараттарды ажыратып жазып, тақтаға жапсырады. Қағаз қиындыларын белгілі бір бейнеде орналастыруға болады. Мысалы: жүрек, тіл эмблемасы т.б. Оқушылар аралап оқып, негізгі ақпаратты қосымшадан ажыратады. Мұғалім оқушылардың келтірген дәлелдерін нақтылай отырып, өз ойымен қорытындылап, сабақты бекітеді.
Оқушылар кері байланыс береді:
Сабақ барысында игерілген білім дағдылары «Бес саусақ» әдісімен бағаланады. Тапсырма. «Тіл және сөйлеу» тақырыбында бейнематериал мазмұнын оқушылар қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында топтар бір-біріне 3 сұрақ әзірлейді.Сұрақтары жабық сұрақ түрінде болады. Жауабын 1 сөйлеммен ғана ауызша айтады. Бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек». Сабақты қорытындылап, оқушылар бүгінгі сабақтан алған ойларын рефлексия ретінде қағазға жазады. |
Слайд.
Тіл және сөйлеу
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия |
|
Райхангүл
Негізгі ж/е қосымша ақпаратқа мысал келтіріп беріңізші