Өлең, жыр, ақындар

Құрылымы күрделі теңдеу

ОҚО, Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Әсембай Жанат

Пәні:Математика

Мектеп: Яссауи атындағы ж о м

Күні

Мұғалімнің есімі: Әсембай Жанат

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Құрылымы күрделі теңдеу

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Қосылғыш қосылғыш қосындының мәнін табудың жолын түсіндіру, шығу

Сабақ мақсаттары

 

 Барлық оқушылар:Тақтамен жұмыс жасайды берілген есеп мысалдарды орындай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Берілген есеп мысалдардың  орындалу  жолдарын біледі

 Кейбір оқушылар: Қалдықпен берілген есепті шығарады, күрделі теңдеуді шығара алады.                             

Тілдік мақсат:

Жазылым оқылым тыңдалым айтылым

Алдыңғы оқу

Білімді тексеру

Жоспар

Жоспарланған уақыт 40-мин

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5-мин

 

1. Ұйымдастыру

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. 

2. Үй тапсырмасы сұрау

3. Өткен сабақты қорыту

1. Дүкенге  280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды. Дүкенде неше литр сүт қалды?

   А)  86 л     В)  226 л     С ) 186 л        D) 189 л

2.Тік төртбұрыштың ұзындығы  9 см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап .

 А)  18 см      В)  15 см    С )  30 см      D)   6 см    

3. Теңдеуді шеш: х - 78 = 12

   А)  90           В)   66          С )  78           D)    98

4. Өрнектің  мәнін тап. (26-17) . (2+2)

   А)  6           В) 9            С )  36            D)   17

5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.

     А)  10         В)   0        С )  1        D)   99

6. 1 тоннада неше центнер бар?

 А)  100 ц    В) 10 ц    С ) 10000 ц     D) 1000 ц       

7. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.

А) 1+11+111  В)  17+27+12  С)  7+8+9   D) 2+2+2

8. Бос шаршыны толтыр:

800 бірл =  8 жүзд

9. Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин

А) 135 мин    В) 75 мин    С) 120 мин   D) 240 мин

10. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...

А) ұлғаяды   В) өзгермейді   С) азаяды      D) білмеймін

11. Шаршының қабырғасы 4 м-ге тең. Шаршының ауданын тап.

А) 25 дм²        В) 16м²    С) 5 м²     D) 25см²

 

 

Тест  парақшасы

Ортасы .

Мағынаны тану –

30-минут

1.Жаңа сабақты

Аялдама әдісімен оқулықтағы тапсырманы орындау

   Оқулықпен жұмыс

1-топ   №1     

2-топ   №2 

3-топ   №3,4

№5, 6 тақтада орындалады

Теңдеулерді шеш.
100 Х -(23+17)=60 
70 - а=8+9+2
Х+12=50 -(15+5) 
(30 - 15)+у=80 
А+(45 - 30)=75 

  3.Кері байланыс .

 

Аялдама  суртеі

 

 

Аяқталуы 5-минут

Бағалау . Оқушының сабақтан алған әсерін смайлинк арқылы бағалаймын

Үйге тапсырма: 7мысал. 79 бет

смайликтер

 

                                                                                                                                                                                                                                                     

   Қосымша ақпарат                  

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен құзіреттілігі

 

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың  тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

   Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.

 


Пікірлер (3)

Әсел

Өте жақсы жоба!

мусрепова сандуғаш

мен мына есепті түсінбей кеттім х+3х+2*3х=120

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз