Қарағанды обылысы. Жезқазған қаласы №1орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары
| 13.11.2013 9.45 -10,30 | Математика | 1 «Б»сынып 
 | 
| Сабақ тақырыбы: | Қосудың компоненттері | |
| Жалпы мақсат: | Қосудың компоненттері туралы түсінік, беру оны меңгерту .Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Сауатты жазу,оқу дағдыларын қалыптастыру; . АКТ-ны тиімді пайдалану | |
| Сілтеме: | Мұғалім Әдістемелік нұсқаулықта 98бет,104бет 1-сыныпқа арналған математика оқулығы Авторлары : Ә.С.Акрамова,Ж.Қ.Астамбаева. Портал материалдары 
 | |
| Оқу нәтижесі: | Өрнектерді құру , оқу арқылы ойларын жинақтау, түсіну. Өрнек +/- туралы ойларын білу. АКТ пайдалана алуы | |
| Негізгі идеялар: | +/- түрлерін ажырата білу.Өрнекті оқу. Қосудың компоненттерін есте сақтау. . | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест пайдалану | |
| Оқыту әдістері: 
 | Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;  АКТ, | |
| Оқытудың түрлері | 
 жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу 
 | |
| Дерек көздері: | Каллиографиялық минут дәптері.өрнекті,есте сақтау, ажырату,топтау,қосудың компоненттерін меңгерту. 
 | |
| Тапсырмалар: | Өрнек құру.оқу., сандарды салыстыру «Жеміс таңдау» «Геометриялық фигураларды» атау есте сақтап салу. Өрнектерді қосудың компоненттерімен оқу. Тест бойынша жауап беру.Өзін-өзі тексеру. т/б | |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
| І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | 
| 
 | «Біз көңілді баламыз» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. | Орнымыздан тұрып шеңбер құрып «Біз көңілді баламыз » тренингі арқылы қатысу,орындау. 
 | 
| ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті 
 | Оқушының іс-әрекеті 
 | 
| 
 | «Ой шақыру»Сюжетті сурет арқылы өрнекті оқу мәнің табу. сөздік қорларын бақылау | көз жеткізу, есте сақтау,оқу | 
| Топқа бөлу | «Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу Топ ережелерін құру. . 2. 3 1т 22 2т 3т | Іс-әрекетке қатысу Таңдау себебін айтып беру 
 Есте сақтау | 
| ІІІ. Жаңа сабақ(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті. 
 | Оқушының іс-әрекеті | 
| 
 | «Миға шабуыл» Шар таңдау арқылы Өрнек құру.Мысалы:2+1=3,4+2 =6 Қосудың компоненттерін атап түсіндіру. | Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру.Өрнек құру. Талдау,оқу | 
| 
 Шығармашылық жұмыс (10 мин) 
 | 
 Мұғалімнің іс-әрекеті 
 
 
 | 
 Оқушының іс-әрекеті 
 
 
 | 
| 
 | «Қараша» атаның дорбасын қарау.Дорба сыртында «Жемістер» деген жазу бар. Өмірмен байланыстыру.Диалогка түсу,Сұрақ жауап. «Жеміс таңдау»арқылы өрнек құру оқу.Сергіту саті. «Қияли бегомот» | Іс-әрекетке түсу.Сұраққа жауап беру.Өрнек құру Қосудың компоненттерін атап оқу Таңдаған жеміске сипаттама беру.АКТ арқылы орындау. | 
| Топпен жұмыс | АКТ арқылы өрнекті оқу Дәптермен жұмыс Қосынды құру.мәнің табу | Өз беттерімен жұмыс жасау Өзін өзі тексеру. | 
| IV.Қорытындылау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | 
| 
 | «Ыстық орындық»стр бойыншаГеометриялық фигураларды атау ,салу Тест тапсырмасы АКТ арқылы «Бағдаршам»арқылы көрсетулерін сұрау | Есте сақтап жазу. Ажырату, Жасыл,сары,қызыл түстер арқыл білдіру. | 
| V. Қосымша тапсырма беру (2 мин) 
 | Мұғалімнің іс-әрекеті 
 | Оқушының іс- әрекеті | 
| 
 | Қосымша тапсырма: 48*бет Қосудың компоненттерін жаттау | тапсырманы білу, түртіп алу | 
| VI. Мадақтау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | 
| 
 | Формативті бағалау.Топты бағалау,жеке-жеке бағалау Смайлик арқылы | 
 Бағалауға қатысу | 
| VII. Рефлексия (3 мин ) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | 
| 
 | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын Саусақ түрімен көрсету. | 
-
-
-
-
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі