Қарағанды обылысы. Жезқазған қаласы №1орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары
13.11.2013 9.45 -10,30 |
Математика |
1 «Б»сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Қосудың компоненттері |
|
Жалпы мақсат: |
Қосудың компоненттері туралы түсінік, беру оны меңгерту .Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Сауатты жазу,оқу дағдыларын қалыптастыру; . АКТ-ны тиімді пайдалану |
|
Сілтеме: |
Мұғалім Әдістемелік нұсқаулықта 98бет,104бет 1-сыныпқа арналған математика оқулығы Авторлары : Ә.С.Акрамова,Ж.Қ.Астамбаева. Портал материалдары
|
|
Оқу нәтижесі: |
Өрнектерді құру , оқу арқылы ойларын жинақтау, түсіну. Өрнек +/- туралы ойларын білу. АКТ пайдалана алуы |
|
Негізгі идеялар: |
+/- түрлерін ажырата білу.Өрнекті оқу. Қосудың компоненттерін есте сақтау. . |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест пайдалану |
|
Оқыту әдістері:
|
Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог; АКТ, |
|
Оқытудың түрлері |
жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
|
|
Дерек көздері: |
Каллиографиялық минут дәптері.өрнекті,есте сақтау, ажырату,топтау,қосудың компоненттерін меңгерту.
|
|
Тапсырмалар: |
Өрнек құру.оқу., сандарды салыстыру «Жеміс таңдау» «Геометриялық фигураларды» атау есте сақтап салу. Өрнектерді қосудың компоненттерімен оқу. Тест бойынша жауап беру.Өзін-өзі тексеру. т/б |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Біз көңілді баламыз» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру. |
Орнымыздан тұрып шеңбер құрып «Біз көңілді баламыз » тренингі арқылы қатысу,орындау.
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
«Ой шақыру»Сюжетті сурет арқылы өрнекті оқу мәнің табу. сөздік қорларын бақылау |
көз жеткізу, есте сақтау,оқу |
Топқа бөлу |
«Геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлу Топ ережелерін құру. . 2. 3 1т 22 2т 3т |
Іс-әрекетке қатысу Таңдау себебін айтып беру
Есте сақтау |
ІІІ. Жаңа сабақ(10 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті.
|
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Миға шабуыл» Шар таңдау арқылы Өрнек құру.Мысалы:2+1=3,4+2 =6 Қосудың компоненттерін атап түсіндіру. |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру.Өрнек құру. Талдау,оқу |
Шығармашылық жұмыс (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
«Қараша» атаның дорбасын қарау.Дорба сыртында «Жемістер» деген жазу бар. Өмірмен байланыстыру.Диалогка түсу,Сұрақ жауап. «Жеміс таңдау»арқылы өрнек құру оқу.Сергіту саті. «Қияли бегомот» |
Іс-әрекетке түсу.Сұраққа жауап беру.Өрнек құру Қосудың компоненттерін атап оқу Таңдаған жеміске сипаттама беру.АКТ арқылы орындау. |
Топпен жұмыс |
АКТ арқылы өрнекті оқу Дәптермен жұмыс Қосынды құру.мәнің табу |
Өз беттерімен жұмыс жасау Өзін өзі тексеру. |
IV.Қорытындылау (5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Ыстық орындық»стр бойыншаГеометриялық фигураларды атау ,салу Тест тапсырмасы АКТ арқылы «Бағдаршам»арқылы көрсетулерін сұрау |
Есте сақтап жазу. Ажырату, Жасыл,сары,қызыл түстер арқыл білдіру. |
V. Қосымша тапсырма беру (2 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс- әрекеті |
|
Қосымша тапсырма: 48*бет Қосудың компоненттерін жаттау |
тапсырманы білу, түртіп алу |
VI. Мадақтау (5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Формативті бағалау.Топты бағалау,жеке-жеке бағалау Смайлик арқылы |
Бағалауға қатысу |
VII. Рефлексия (3 мин ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын Саусақ түрімен көрсету. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі