Өлең, жыр, ақындар

Қысқа мерзімдік жоспар

Қарағанды  обылысы. Жезқазған қаласы №1орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ж.Т. Жанділдаеваның қысқа мерзімдік жоспары

     13.11.2013

    9.45 -10,30

Математика

1 «Б»сынып

 

Сабақ тақырыбы:

Қосудың  компоненттері

Жалпы мақсат:

Қосудың  компоненттері туралы түсінік, беру  оны  меңгерту .Есте сақтау қабілеттерін  дамыту.Сауатты жазу,оқу дағдыларын қалыптастыру;  .  АКТ-ны тиімді пайдалану

Сілтеме:

Мұғалім  Әдістемелік  нұсқаулықта 98бет,104бет

1-сыныпқа арналған математика оқулығы

Авторлары :

Ә.С.Акрамова,Ж.Қ.Астамбаева.

Портал материалдары

 

Оқу нәтижесі:

Өрнектерді   құру , оқу  арқылы  ойларын жинақтау,  түсіну. Өрнек  +/- туралы ойларын білу. АКТ пайдалана алуы

Негізгі идеялар:

+/- түрлерін  ажырата білу.Өрнекті оқу. Қосудың  компоненттерін  есте  сақтау.

.

Сабақта қолданылатын материалдар:

кесте, суреттер, АКТ арқылы өрнектер, тест   пайдалану

Оқыту әдістері:

 

 Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог;

 АКТ,
Сын тұрғысынан ойлау.: Ой шақыру, Ой толғау, Ыстық  орындық. стр-н  пайдалану.

Оқытудың түрлері

 

жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы  өткізу                                                         

 

Дерек көздері:

Каллиографиялық минут  дәптері.өрнекті,есте сақтау,

ажырату,топтау,қосудың  компоненттерін меңгерту.

 

Тапсырмалар:

  Өрнек құру.оқу., сандарды салыстыру

  «Жеміс таңдау»  «Геометриялық фигураларды» атау есте сақтап салу.  Өрнектерді  қосудың  компоненттерімен оқу.

Тест  бойынша жауап беру.Өзін-өзі  тексеру. т/б

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

«Біз  көңілді   баламыз» тренингін арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды  ұйымдастыру.

Орнымыздан  тұрып  шеңбер құрып «Біз  көңілді баламыз  »

тренингі арқылы  қатысу,орындау.

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      ( 5 мин )   

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

 

 

«Ой шақыру»Сюжетті сурет  арқылы  өрнекті оқу мәнің табу.  сөздік қорларын бақылау

көз жеткізу, есте сақтау,оқу

Топқа  бөлу

 «Геометриялық фигуралар»  арқылы топқа бөлу

Топ ережелерін құру.

 . 2.  3

                1т 22      2т       3т

Іс-әрекетке қатысу

Таңдау

себебін  айтып  беру

 

Есте сақтау

ІІІ. Жаңа сабақ(10  мин)

 Мұғалімнің іс-әрекеті.

 

Оқушының іс-әрекеті

 

 «Миға   шабуыл»

Шар таңдау арқылы

Өрнек құру.Мысалы:2+1=3,4+2 =6  Қосудың  компоненттерін атап   түсіндіру.

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру.Өрнек құру. Талдау,оқу

 

Шығармашылық жұмыс  (10 мин)  

 

 

Мұғалімнің  іс-әрекеті

 

 

 

 

Оқушының  іс-әрекеті

 

 

 

 

 «Қараша» атаның дорбасын  қарау.Дорба сыртында

 «Жемістер» деген жазу бар. Өмірмен байланыстыру.Диалогка

түсу,Сұрақ жауап. «Жеміс таңдау»арқылы өрнек құру оқу.Сергіту саті.  «Қияли бегомот»

Іс-әрекетке

түсу.Сұраққа жауап беру.Өрнек құру Қосудың  компоненттерін атап оқу   Таңдаған жеміске сипаттама беру.АКТ  арқылы орындау.

 Топпен  жұмыс

АКТ арқылы өрнекті оқу

 Дәптермен  жұмыс

Қосынды құру.мәнің табу

Өз беттерімен жұмыс жасау

Өзін өзі тексеру.

IV.Қорытындылау 

   (5 мин)  

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

 «Ыстық орындық»стр бойыншаГеометриялық фигураларды атау ,салу

Тест  тапсырмасы АКТ арқылы «Бағдаршам»арқылы көрсетулерін  сұрау

Есте сақтап жазу.

Ажырату,

Жасыл,сары,қызыл түстер арқыл

білдіру.

V. Қосымша тапсырма  беру  (2 мин) 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс- әрекеті

 

Қосымша тапсырма:

 48*бет Қосудың  компоненттерін  жаттау

тапсырманы білу, түртіп алу

VI. Мадақтау   (5 мин) 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

   Формативті  бағалау.Топты бағалау,жеке-жеке бағалау

Смайлик  арқылы

 

Бағалауға қатысу

VII. Рефлексия

(3 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  Саусақ түрімен

көрсету.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз