Пәні: Математика |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерубаева Айгуль Галимжановна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 23.01.2018жыл Сынып: 5 «Ә» |
Барлығы: 20 Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшек.Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және 1,30; 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Ондық бөлшектерді оқу, жазу тақырыбын тиянақтау, білімдерін тексеру, есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын аттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Ондық бөлшектер ұғымын енгізу, ондық бөлшектерді оқуға және жаза білуге жағдай жасау; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады; Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Сурет өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (4 минут)
Үй тапсырмасын тексеру (3 минут) |
Тақтада тақырып үш тілде ілініп тұрады
Оқушыларды түгендеу Оқушылар 4 топқа бөлінеді 1.Жай бөлшек 2.Бұрыс бөлшек 3.Дұрыс бөлшек 4.Ондық бөлшек
Әр топ басшысы өз тобы жайлы түсінік беріп өтеді.Әрі өткен тақырыпты қайталап өтеміз.
№599 (тақтадағы жауабымен оқушылар өздерін тексереді,ал топ басшылары бағалайды) 1. 0,18 2. 70,0481 3. 5,017 4. 11,034 |
Шаттық шебері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Жұптық жұмыс «Адасқан сандарды тап « (5 минут)
Жеке жұмыс «Жұбыңды тап» тақтамен жұмыс (15 минут)
Топтық жұмыс Қызықты тапсырма 4 минут
Сергіту сәті 1 минут
Тақтамен жұмыс 4-минут (С-деңгейі)
|
Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ондық таңбалар деп аталады. Мысалы: 5,128, мұндағы 1, 2, 8 цифрлары –ондық таңбалары Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға болады.
Мысалы:
Ондық бөлшектерді жазыңдар: 1) бір бүтін оннан екі; 2) үш бүтін жүзден жетпіс бес; 3) тоғыз бүтін мыңнан он сегіз; 4) алты бүтін он мыңнан жеті жүз сегіз.
Ондық бөлшекке Ондық бөлшекке айналатындар айналмайтындар
Жауабын мұғалім айтады,оқушылар бір-бірін тексереді №600 ЕСЕП
ЖАУАБЫ: Ry`hanі` jan`g`yry` (Рухани жаңғыру)
№602 есеп топпен жүмыс түймедақ құрастыру
I топ. 8 + 1 , 5 -2 III топ 11 + 8 , 9 - 2
II топ 10 - 6 , 8 + 2 ІV топ 21 – 19 ,4 +1
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. №603 есеп С-тобынан карточкамен беріледі( 4 топ басшылары шыгады (дарынды оқушылар)
1) 0,604 4) 0,012 2) 0,25 5) 0,475 3) 0,65 6) 0,82 топ басшыларын өзім бағалаймын Карточкалар таратылады (үлгерімі төмен оқушыларға)
1- 3,02 санын жай бөлшек түрінде жаз 2- 16 санының жазылуы 3- 4 саны қандай сан?ондық бөлшек бола алама? 4- 7 санының оқылуы қалай? 5- санының ондық бөлшекпен оқылуы,жазылуы?
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс. Топ жұмысын бағалау кестесі (2минут)
Тақтаға оқушылардың суреттері ілінеді.Сол жерге әр оқушының ұпай санын жазамыз Бағалау: 0 – 6 ұпай – нашар 7 – 15ұпай- талпын 16–29ұпай– жақсы 30–40ұпай–тамаша,өте жақсы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Әр топ басшы өз тобы оқушыларының сабақта жинаған ұпай санын айтады:
3. Амалдарды орындау реті және орындалуын білуі
|
Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aigulya94
тамаша