Өлең, жыр, ақындар

Жай бөлшетің негізгі қасиеті

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.С

Мектеп: №1 мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Гульнара Алдибаевна Сариева

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшетің негізгі қасиеті

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану

                Сабақтың мақсаты

Бөлшектің негізгі қасиетін білу

 - Бөлшектің негізгі қасиетін қысқартуда қолдану.

 -Бөлшектерді қысқарту

Бағалау критерийі

Бөлшектің негізгі қасиетін қолдана отырып, бөлшектерді қысқартады

           Тілдік мақсаттар

 

Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.
Оқушылар:-жай бөлшекті алымын және бөлімін нұсқай отырып оқи алады;
- бөлшектің негізгі қасиетін қысқартуда қолданады .
 Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.
- Бөлшектің негізгі қасиеті;
-қысқартылмайтын бөлшнек
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
- Бөлшектің негізгі қасиеті қолданып,.....бюерілген бөлшектің......ауыстыруға болады.

              Құндылықтарға баулу

 

 

Тапсырмаларды жұптап орындау арқылы ынтымастық,өмір бойы білім алу,
азаматтық жауапкершілік құндылықтарды қалыптастыру іске асырылады

              Пәнаралық байланыс

жаратылыстану

Алдыңғы білім

  Натурал сан ұғымдарын білу және натурал сандарға қолданылатын арифметикалық амалдарды орындай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

 

Оқушылардың назарын шоғырландыру
«Қорытынды шығару және есте сақтау» әдісі  бойынша:
Әр түсті дөңгелектің секторы арқылы оқушыларды топқа  бөлу (5 секторлы дөңгелек болып, топтасып  отырады)
Алған секторлары дөңгелектің қай бөлігін құрайтынын атайды (1/5)
І топқа 10 секторға бөлінген, ІІ топқа 15 секторға бөлінген, ІІІ топқа 20 секторға бөлінген, ІV топқа 25 секторға бөлінген дөңгелек таратылады.( оқушылар секторларды өзара теңдей бөлісіп, алдыңғы секторға сәкестендіреді және қорытынды жасайды, оны жазумен көрсетеді)
Оқушыларды  бөлшектің негізгі қасиетін түсінуге бағыттаймын. Заңдылықты анықтауды сұраймын. Оқушылар бөлшектің алымы мен бөлімінің бірдей санға есе артатыны (кемитіні) туралы қорытынды жасайды. Оны ереже түрінде тұжырымдауды сұраймын.
Күтілетін нәтиже: Жай бөлшектердің негізгі қасиетін  түсінеді.

Дөңгелек секторлары

 

Сабақтыңортасы

 

1-тапсырма. Топқа беріледі

«Фишбоун» әдісі барысында оқушылардың теориялық білімі мен біліктілігі қалыптасады.

                           13/2      ?        25/5       ?

 ?           2/4       ?         25/30    

 

 ?      12/2        ?        5/6

 

3/6          ?       10/50         ?    

Дескриптор:

 - жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданады
 - тең жай төлшектерді табады  
 - толықтырушы көбейткішті табады

ҚБ:

Келесі топтағы  жұбын табу арқылы  өзін өзі бағалайды.

2-тапсырма. Топқа беріледі

«Айналмалы постер» әдісі  бойынша  әр топқа есетер беріледі. Есепті белгілі бір түспен шығаруды талап етемін. тапсырма барысында оқушылардың теориялық білі мен біліктілігі қалыптасады және тапсырманы түсіну деңгейін арттыруға, талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізеді.

             12/28 =х/7

9/15 =х/5

27/45 =3/х

           7/28 =1/х

ҚБ:

Белгіленген уақыттан кейін екі топ өзара жұмыстарын ауыстырып, бағалайды, шығару жолдарын түсіндіреді.

Дескриптор: 

   - жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданады
   - жай бөлшектерді қысқартады

3-тапсырма. Сыныптағы барлық жеке оқушылар орындайды

Жеке тапсыма. «иә-жоқ» әдісі бойынша арқылы 10 сұрақты блиц  сұрақтар беріледі. оқушылардың шапшаң ойлау дағдылары қалыптасады.

 
Мына сандар қысқартыла ма?
1/3
2/4
1/5
3/6
4/7
Жай бөлшектің толықтырушы көбейткіші «2» ме?
1/3=2/6
2/4=6/12
1/5=4/20
3/6=6/12
4/7=8/14

ҚБ: Оқушылар жауаптарын өзара жауап кілтімен бағалайды.

 

 

«Фишбоун» тапсырмасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Айналмалы постер» тапсырмалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауап парағы

Сабақтың соңы

 

Оқушылардан толық ақпарат алу үшін «Рефлексия пирамидасы» бойынша алынады

Сіз үйренген

Есте сақтау керек маңызды нәрсе

Сіз көбірек білгіңіз келген екі нәрсе

Сіз бұрыннан білетін  үш нәрсе

Сіз үйренген төрт нәрсе  

 

 

Рефлексия пирамидасы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 

    Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірленген.

     Топтық жұмыста 1,2 тапсырмалар арқылы белсенді оқушыларды  ғылымиландырамын,

3- тапсырма  «Иә-жоқ» әдісінен шапшаң ойлайтын оқушылар анықталып, көмектті қажет ететін оқушыларды назарға ұстаймын.

  

     Дескрипторды оқушы назарына бере отырып, жұмыс жасау бағытын нақтылаймын және оқушы өзіне –өзі баға бере алады.
«Фишбоун» әдісінің дескрипторлары :
 - жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданады
 - тең жай төлшектерді табады  
 - толықтырушы көбейткішті табады
«Айналмалы постер» әдісінің дескрипторлары:
 - жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданады
 - жай бөлшектерді қысқартады

      Топтық жұмыс арқылы оқушының қобалжу деңгейін төмендету, оқушыларға қолдау көрсете отырып, жағымды ахуал туғызу.

     Сабақта оқу құралдарымен техникалық қауіпсіздігін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз