СҚО Уәлиханов ауданы
Мортық орта мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Кабдылуахитова Гульмира Ермековна
Пән: қазақ тілі |
|
||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кабдылуахитова Г.Е. |
||||||||
Күні: |
Сабақтың тақырыбы: Жалбыз – емдік өсімдік. |
||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: 10 |
Қатыспағандар: |
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. |
||||||||
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтін мазмұнын түсінеді, мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: анықталған ақпараттарға қатысты нақты сұрақтар құрастырады, жалбыз туралы білімдерін өмірде қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: жалбыздың адам өміріне қажеттілігін зерттеуге негіз бола алатын жоспар құрай алады. |
||||||||
Тілдік Мақсат |
Оқушылар орындай алады: мәтін мазмұнына сай қарапайым жоспар құрайды, сұрақтар қояды, сөздердің мағынасын біледі. |
||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жалбыз, дәрі, өсімдік, дала, ментол, ем, косметика. |
|||||||||
Дилог құруға пайдалы тіркестер:көп жылдық өсімдік, 20-дан астам түрі, эфир майы, бұрышты жалбыз. |
|||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті жалбызды емдік өсімдік деп ойлайсыз? |
|||||||||
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану, сурет |
|||||||||
Ишара |
Бас изеу |
||||||||
Алдыңғы оқу |
Емдік өсімдіктері туралы түсініктері қалыптасқан |
||||||||
Жоспар |
|
||||||||
Басы 3 минут
|
Психологиялық жағымды ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері». Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Оқушыларды «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу. Ағаштың толық суретін тапқан 1-топ, шөптесін өсімдіктің суретін тапқан 2-топ. |
Ресурстар
Суреттер
|
|||||||
3 минут
Ортасы 10 минут
10 минут
10 минут
5 минут |
Ребус арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтау. -Балалар, қандай сөз шықты? -Жалбыз. Кері байланыс:
1-тапсырма. Оқушыларға«Жалбыз-емдік өсімдік» мәтінін оқыту.[О,Т] «Жылжымалы мәтін» әдісі. ( топпен жұмыс)
1.Мұғалім әр топ оқушыларын интерактивті тақтаға теріс қаратып отырғызады. 3. Интерактивті тақтада мәтін жазылып тұрады. 4. Әр топтан бір оқушы тақтада жазылып тұрған мәтінді уақытпен оқып, топқа айтуы керек, топта отырған оқушылар жылдам жазып отырулары керек.(уақытты мұғалім шапалақпен атқарып тұрады. 20-30 секунд)
Кері байланыс.Смайликтер арқылы Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
2-тапсырма «Блум түймедағы» әдісі [А,Ж](жұппен жұмыс). Мысалы, ... 1) Қарапайым сұрақ: Жалбыз қандай өсімдік? Кері байланыс. Смайликтер арқылы Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім 3-тапсырма. «Ойлан.Жұптас.Пікірлес» әдісі (топпен жұмыс) Мәтіндегі негізгі ақпараттарды түсіне отырып,жоспар құру. Әрбір оқушы жекеше өз ойларын (2-3 мин.) қағазға түсіреді.Жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды,пікірлеседі.Топпен пікірлерін талқылайды.Соңында бір оқушының жоспары оқылады. Кіріспе бөлім______________ Негізі бөлім ______________ А) Ә) Қорытынды бөлім__________
4-тапсырма. «Синквейн» әдісі. (Жеке жұмыс) .Оқушылар жалбыз деген сөзімен 5 жолды өлең шығарады. Кері байланыс. Смайликтер арқылы Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Критериалды бағалау:
|
Ребус
А4 форматындағы қағаз маркерлер
А4 қағазы
|
|||||||
Соңы 4 минут |
.Рефлексия «Таңдау» әдісі. |
Стикер тарату
|
Қосымша мәлімет |
||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – |
Оқушыларға жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар дайындадым. Блум таксономиясына сәйкес белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдандым. Барынша қолдау көрсету: оқушыларға суреттер беріп,сын тұрғысынан ойлану арқылы тақырыпты ашу. Орташа қолдау: Сұрақтар құру арқылы Қолдау көрсету аз: Топтық тапсырманы орындау барысында. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы. |
Смайликтер беру арқылы бағалау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу. Оқушылар «Жылжымалы мәтін», «Блум түймедағы», «Ойлан. Жұптас. Пікірлес» тәсілдері арқылы өздерінің тақырыпты қаншалықты меңгергенін аңғарып, одан әрі ілгерілеуге тырысып отырды. Сабақ соңында «Таңдау» әдісі арқылы өз көзқарастарын білдіріп, сабақ барысын бағалады. |
Сабақ барысында оқушылардың бойына денсаулықты сақтау , табиғатты қорғау, т.б. әдептер туралы әңгімеленеді |
Рефлексия Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Сабақ барысында қойған мақсаттарым мен міндеттеріме жеттім. Бүгін оқушылар тақырыпты түсіну барысында түрлі жұмыстар атқарды. Сабақ қызықты және өз деңгейінде өтті. Жоспарланған саралау іске асты. Тапсырмалар оқушылардың білім деңгейіне сәйкес келді. Уақытты сабақ барысына сай тиімді қолдандым. |
|
Қорытынды бағалау Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. «Жылжымалы мәтін» әдісі; 2. «Блум түймедағы» әдісі Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Өзін-өзі бағалау; 2. Әдіс-тәсілдер. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі