Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы
Шетпе селосы №7 мектеп-лицейі
ІІ санатты бастауыш сынып мұғалімі
Ерболатова Кумис Сауирбаевна
Сабақтың тақырыбы: Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларға разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тәсілдерін меңгерту. Көбейтудің қасиеттеріне негізделген ауызша көбейту тәсілдерімен таныстыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қасиеттерін, зейінін, логикалық ойын дамыту, ауызша есептеуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдылыққа баулу.
Сабақтың түрі: ашық сабақ.
Әдіс–тәсілдері: сұрақ-жауап, топтық, жұптық, ойын
Көрнекілігі: суреттер, кесте.
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Мақсатымыз – білім алу
Міндетіміз – еңбектену
Еңбек етіп жұмыла,
5-ке қол жеткізу.
ІІ.Үй тапсырмасын пысықтау.
11 есепті тексеру
ІІІ. Өткен сабақты еске түсіру.
1 есеп. Мысалдарды шығару арқылы, сауысқанның жасырған заттарын тауып аламыз.
ІV. Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
2 есеп.Кестемен жұмыс.Топтар бірін-бірі тексереді.
а |
12 |
24 |
33 |
42 |
15 |
а * 3 – 15 |
|
|
|
|
|
Жұптық жұмыс
3 есеп.Өрнекті жазып , мәнін тап.
(6+3) * 4=36
(23 * 4)+8=100
(39 * 2) - 70=8
100 – (9 * 10)=10
Топтық жұмыс. Постер қорғау
І топ 5 есеп.
Дүйсенбі,сейсенбі – 36 бұғы
сәрсенбі - ? 9 есе кем ?
қалған күні – 64 бұғы
Шешуі: 36+(36:9)+64=104
Жауабы: барлығы 104 бұғы
ІІ топ 6 есеп
Қоянды 36 мин – 4 күн
қасқырды 30 мин – 5 күн ?
Шешуі: 36 * 4+ 30 * 5=144+150=194 мин=3 сағ 14 мин
Жауабы: 3 сағ 14 мин аңдыды.
ІІІ топ 7 есеп
Бірінші топ 3 күнде -27 аң
Екінші топ күн сайын -? 2 есе артық
Шешуі: (27 * 2) * 3=54 * 3=162
Жауабы: екінші топ 162 аң аулады.
«Кім шапшаң» ойыны
8 есеп.
712-542=170 375+234=609 16 * 6=96 33 * 5=165
236+432=668 700-318=382 23 * 4=92 28 * 3=84
Тақтамен жұмыс
9 есеп.
64:3=21 (қалд.1) 3 * 21+1=64 133:4=33 (қалд.1) 4 * 33+1=133
64:21=3 (қалд.1) 21 * 3+1=64 133:4=33 (қалд.1) 4 * 33+1=133
Өзіндік жұмыс
10 есеп. Қабырғасының ұзындығы 4 см шаршы сызып, оның ауданы мен периметрін тап.
- Периметр дегеніміз не?
- Қандай әріппен белгілейміз?
- Өлшем бірлігі ата.
- Аудан дегеніміз не?
- Қандай әріппен белгілейміз?
- Өлшем бірлігін ата.
Р= 4 см * 4=16 см
S= 4 см * 4 см = 16 см2
Логикалық тапсырма
11 есеп. Ауызша
1.Мақсат 2.Жарас 3.Рүстем 4.Әсет
Бекіту.
12 есеп Тест түрінде беріледі.
9*31=279 8*32=256 7*33=231 6*34=204 5*35=175 4*36=144 3*37=111
9*41=369 8*42=336 7*43=301 6*44=264 5*45=225 4*46=184 3*47=141
Сабақты қорытындылау.
- Біз не үйрендік, не білдік?
- Не үйренгіміз келеді?
Үйге тапсырма.
4 есеп 44 бет
Оқушыларды бағалау.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі