Өлең, жыр, ақындар

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

«Ш. Құдайбердіұлы атындағы №190 жалпы білім беретін мектеп» КММ  
математика пәні мұғалімі Бекен Сандуғаш 

№71  сабақ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 А

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жай бөлшек ұғымын қайталау, жай бөлшектерді салыстыруды қайталау, жай бөлшек пен бүтін санды көбейтуді үйрету;

Оқушылардың басым бөлігі: Көбейту ережесін қолданып, жай бөлшектер мен аралас сандарды есептей білуге дағдыландыру.

Кейбір оқушылар: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, индуктивтік, дедуктивтік, ұқсастық бойынша ой қорыта білуге үйрету.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминалогия: жай бөлшек, аралас сандар, көбейту,

Бағалау критерийлері

Жай бөлшектерді көбейтуді біледі.

Жай бөлшектерді аралас сандарды көбейтуді орындай алады.

Құндылықтарды дарыту

Математикалық тілде сауатты сөйлеуге, ұқыптылыққа, дәлдікке, сыни ойлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Физика

Бастапқы білім

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

АКТ

Интерактивті тақта, перзентация, үлестірме қағаздар, смайлик таңбалар, кері байланыс, рефлекция, стикерлер

                                                             Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған кезеңдері

Ресурс

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесіп, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақ мақсатымен таныстыру: Үй тапсырмасын тексеру

Оқушылардың көңіл күйін тексеру

Ауызша сұрақ - жауап:

1) Жай бөлшек дегеніміз не?

2) Жай бөлшектің қандай түрлері бар?

3) Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек және аралас сан дегеніміз не?

 

«Көңіл күй» ауарайы

 

Деңгейлік сұрақтар

Сабақтың ортасы

5 мин

Тақырыпты еске түсіру

       Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.

        Бөлшекті натурал санға көбейту. Егер көбейткіштердің құрамында натурал сан болса, оны бөлімі 1-ге тең бөлшек түрінде жазуға болады. Мысалы,

        Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп, нәтижесі алым етіп, бөлімінің өзін қалдыру керек.

         Аралас сандарды көбейту:Мысал:

 

Презентация

 

 

Топтық жұмыс

 

21 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топтық жұмыс жсайды.

Оқушылар әртүрлі фигуралар арқылы топқа бөлінеді

1-топ  төртбұрыш            2-топ үшбұрыш           3-топ  шеңбер

Оқушылар топқа бөлінген соң төмендегідей үлестірме тапсырмалар орындайды. Орындап болған соң топтар келесі топтардың тапсырмаларын тксеріп, бағалайды

 

1-топ тапсырмалары

Дескриптор

   - Жай бөлшектердің түрін анықтап алады;

   - Жай бөлшектерді көбейту формуласын қолданады;

   - Екі жай бөлшектердің алымы мен бөлімін сәйкесінше қысқартады;

2-топ тапсырмалары

Дескриптор

   - Жай бөлшектердің түрін анықтап алады;

   - Жай бөлшектерді көбейту формуласын қолданады;

Екі жай бөлшектердің алымы мен бөлімін сәйкесінше қысқартады

3-топ тапсырмалары 

Дескриптор

   - Жай бөлшектердің түрін анықтап алады;

   - Жай бөлшектерді көбейту формуласын қолданады;

Екі жай бөлшектердің алымы мен бөлімін сәйкесінше қысқартады

Үлестірме қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық тапсырмалар

Кері байланыс

2 мин

 

Кері байланыс жасау арқылы оқушының нені біледі, нені білгісі келетінін білетін боламыз

Менің білгенім

Мен білдім

Әлі де білгім келеді

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

Рефлекция

4 мин

Рефлекция

Табыс сатысы арқылы оқушының сабақты меңгеру дәрежесі қандай екенін білетін боламыз, талдаймыз

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/07a4/001306eb-aa0fbea0/hello_html_m3dd41ede.jpg

Үйге тапсырма: есеп

Табыс сатысы

Стикерлер

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқышылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ бойынша рефлексия

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз