Ұзақ мерзімдік жоспардың бөлімі :Координация және реттелу Мектеп:№12 жалпы білім беру орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Бабан А.Ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «а,ә,б,в,г,ғ» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің қызметі мен оның құрылымдық компонентері. Нейронның құрылысы: нейронның денесі, дендрид, аксон. Нейронныңқызметі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары (оқу бғдарламасына сілтеме) |
7.1.7.2жүйке жүйесінің қызметі мен оның құрылымдық компоненттерін атау. 7.1.7.3жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықт
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерилері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Нейрон – нейрон - neuron, рефлекторлық әрекет – рефлекторное действие - reflex action ерікті жауап - произвольный ответ - an arbitrary answer аксон – аксон – Axon дендриттер – дендриды – Dendrites Сезгіш нейрон/Афферентті нейрон – сенсорный нейрон - Sensory neuron/ Afferent neuron Байланыстырушы нейрон – вставочный нейрон - Relay neuron Қозғалтқыш нейрон/Эфференті нейрон – двигательный нейрон - Motor neuron/ Efferent neuron Миелинді қабық – миелиновая оболочка - Myelin sheath Жасуша денесі – клеточное тело - Cell body |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. (оқушылармен амандасу, жағымды оқу атмосферасын қалыптастыру). Оқушылар бас бармақтарымен көңіл- күйлерін көрсетеді. |
Топқа бөлуге арналған карточкалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың о
|
ІІ. Өткен сабақты қайталауға арналған тапсырма: Жеке жұмыс: Кестедегі жануарлардың жүйке жүйесінің типтері мен өкілдерін сәйкестендір:
Оқушылар кестені сәйкестендіріп болған соң тақтадағы дұрыс жауаппен бірін –бірі тексереді. ІІІ. Белсендіру сәті: Талқылауға арналған сұрақтар: -Мүшелердің үйлесімді қызметі қалай жүзеге асырылады? -Қоршаған орта жағдайларының өзгерісіне ағза қалай әрекет етеді? ІV.Тәжірибе жасау: Оқушылар тәжірибие жүргізу арқылы жүйке жүйесінің қызметтерін атайды: - жұмылған көзбен кеңістікті бағдарлау; - тактильді сезімталдық (затты сипап-сезу арқылы іздеп табу); - қолды тартып қалу (рефлекторлық доға). V. Мұғалімнің сабақты түсіндіруі. Презентациямен жүйке жүйесінің қызметі мен оның құрылымдық компоненттерін қысқаша қорытындылау. VI. Жұппен жұмыс: 1.Жүйке жүйесінің тірек сызбанұсқасын толықтырыңыз: 2. Қалыптастырушы бағалау жұмысы: 1. Жүйке жасушасының құрылысы мен қызметін жазып, кестені толтыр:
2. Дұрыс жауабын белгілеңіз: 1.Жүйке жүйесінің атқаратын қызметі А) адам ағзасындағы мүшелерінің қызметін бірқалыпты болуын қамтамасыз етеді. В) қорғаныш қызметін атқарады С) сыртқы, ішкі ортамен байланысын жою 2. Нейронның ұзын өсінділерінің атауы А) аксон В) дендрит С) нейроглия 3. Ақ затты түзеді А) қысқа өсінділер В) ұзын өсінділер С) нейрон денелері мен қысқа өсінділер 4. Орталыққа тепкіш нейрондар А) қимыл-қозғалыс В) сезімтал С) аралас 5. Жүйке жасушаларының қызметі А) ақпаратты қабылдау В) ақпаратты жою С) ақпаратты алмастыру 6. Жүйке жүйесінің жасушасы А) нейрон В) без С) жұлын
|
Дидактиалық материал
Дидактикалық материал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Жыл мезгілдерін таңдау арқылы, оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөлісті. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі