Болат Ахерке
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат пен адам Лепті сөйлем |
||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2. 2. 1. 1* - сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау 2. 3. 7. 1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2. 4. 2. 6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады. Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады; үлпілдік ақша бұлттаға, жауар бұлттай түнерген аспанға, мейірімді жылы күнге, ай мен жұлдыздарға, қарлығашқа, бозторғайға, шымшыққа, бүркітке т. б. айналады. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-біріміздісыйлаймыз, тыңдаймыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|||||
Ортасы |
Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Өлең не туралы? Өлеңге ат қой. Табиғатқа нелер жатады? Бізді қоршаған орта не деп аталады? Синтез
Балақай мен қалақай Саяхаттап көрдік қыр, Қырға бардық, тердік гүл. Айқайлайды балақай: Алақай-ау, алақай! Жапырақты үземін, Гербарий ғып түземін.
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||
Соңы |
Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|||||
Кері байланыс |
«Бағдаршам» әдісі |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады. |
«Бағдаршам» әдісі |
Кері байланыс тақтайшасы. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі