Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті
«Н.Төреқұлов атындағы №13 ЖББМ» КММ
биология пәні мұғалімі Мырзалиева Гаухар Султановна
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Эмбрионалдық даму кезеңдері: бластула, гаструла, нейрула.
Ұлпалар мен мүшелердің дифференциялануы. Органогенез
№5-сабақ
Бөлім: |
8.4B Өсу және даму |
Педагогтің аты-жөні: |
Мырзалиева Г.С. |
Күні: |
10.04.2024ж. |
Сыныбы:8 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Эмбрионалдық даму кезеңдері: бластула, гаструла, нейрула. Ұлпалар мен мүшелердің дифференциялануы. Органогенез. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.1 эмбрионалдық даму кезеңдерін сипаттау 8.2.3.2 әр түрлі ұрық жапырақшаларынан қалыптасатын ұлпалар мен мүшелердің дифференциялануын сипаттау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып оқушыларын топқа бөлу. 1 – топ: Эктодерма 2 – топ: Мезодерма 3 – топ: Энтодерма 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Тапқыр жігіттер мен ақылды қыздар» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қою.Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
1-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Мынадай терминдерге анықтама береді: «эмбриогенез», «бластула», «бөлшектену», «зигота».
2. Гаструла және нейрула деген не?
3. Неліктен гаструла ерте және соңғы деп бөлінеді?
4. Ұрық жапырақшалары не үшін керек екенін түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырманы сипаттайды және түсіндіреді. -Сұрақтарға жауап береді
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
|
2-тапсырма. Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Ұрық жапырақшалары мен олардан түзілетін мүшелердің арасында қандай байланыс бар екенін анықтайды.
2. Бластула, ерте және соңғы гаструла қандай жасушалардан тұрады?
3. Суретті қарайды. Онда эмбрион дамуының қандай сатылары бейнеленгенін анықтайды.
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - Тапсырмаларға жауап береді -Суретпен жұмыс жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
3-тапсырма. Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
2. Белгілі бір ұрық жапырақшаларынан белгілі бір мүшелердің даму себебін түсіндіреді.
3. Кестені толтырады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырманы талдайды және түсіндіреді. -Кестені түсіндіреді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
Сабақтың соңы Жаңа сабақты қорытындылау |
«Тез тап» әдісі арқылы жаңа сабақтан алған білімдерін тест арқылы бөліседі. |
Жеке жұмыс
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||
Үйге тапсырма |
Білім класс тапсырмаларын орындау. Мүшелер жүйесінің дамуы – эмбриогенездің сатылары оқу. |
|
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі