Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру |
|||
Сынып |
8 сынып |
|||
Мұғалім |
Шошақ.А. |
|||
Сілтеме:
|
Күнтізбелік жоспар, оқулық 8-сынып, интерактивті тақта, электронды оқулық, тірек сызба, постер, флипчарт, |
|||
Жалпы мақсаттар: |
|
|||
Күтілетін нәтижелер |
|
|||
Түйінді идеялар |
Квадрат түбірлердің математика әлемінде және күнделікті тұрмыста қолданылу ерекшелігі. |
|||
Орындалатын іс-әрекет |
||||
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеті |
Оқушының орындайтын іс-әрекеті |
Оқыту әдістері |
Уақыты |
|
Сынып оқушыларымен амандасып, түгендеу жүргізу. |
Оқушылар амандасады. Кезекші сабақта жоқ оқушыларды айтып береді. (себепті, себепсізі анықталынады) |
|
1 мин |
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында Тренинг .Сыныпты 4 топқа топтастыру |
Оқушылар шаттық шеңбер құрады |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл |
3 мин |
|
Үй тапсырмасын тексеру |
5 сұрақтан құралған тест жұмысын жазады.Интер белсенді тақтада тест жұмыстарының нәтижесі шығады |
АКТ-ны қолдану Жұптық тексеру |
7 мин |
|
Жаңа тақырыпты оқушылардың өздеріне меңгерту мақсатында 4 топқа тапсырмалар беру. |
Топтар мысал келтіру арқылы өз тақырыптарын постерге сызып қорғайды |
Дарынды және талантты балаларды оқыту , СТО, көшбасшылық |
6 мин |
|
Оқулықтан тапсырма беріледі. |
І топ : №149 (1 б) ІІ топ : №149(2 б) ІІІ топ: №149 (3б) ІV топ : №149 (4 б) 4 топ №152,№154,157 |
СТО |
14 мин |
|
Сергіту сәті |
4 топқа логикалық тапсырма беру. Топтар бір-біріне логикалық тапсырма береді |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, дарынды және талантты балаларды оқыту |
4мин |
|
Оқушыларға сабақты қорытындылау мақсатында формулаларды сәйкестендіруге тапсырмалар беру |
4 топ формулаларды сәйкестендіреді, топтар бірін-бірі бағалайды |
СТО , дарынды және талантты балаларды оқыту ОүБ және ОБ |
4 мин |
|
Үйге тапсырма беруді ұйымдастыру
|
Кітаптан №153, 156. 158 І топ « у= функциясы және графигі қасиеттері» ІІ топ « Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру» ІІІ топ «Квадрат түбірдің геометрияда қолданылуы» ІV топ «Квадрат түбірдің қасиеттері » тақырыптарға слайд жасау
|
СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, дарынды және талантты балаларды оқыту |
1 мин |
|
Бағалау жүргізуді ұйымдастыру |
Критерий бойынша бақылаушылар бағалауы тыңдалып, талданады. |
ОүБ және ОБ (формативті- критерийлер бойынша бағалау, қолы пайдалану
|
3 мин |
|
Кері байланысты ұйымдастыру |
Рефлексия (оқушылар сабақ туралы өз пікірлерін стикерлерге жазып, смайликке іледі) |
|
1 мин |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі