Батыс Қазақстан облысы
Теректі ауданы
Шаған жалпы орта білім беретін мектебі
Пән мұғалімі: Ханов Ш.У
Сыныбы: 5 «а», «ә»
Тақырыбы: Антонимдер
Мақсаты: Антоним сөздер туралы мағлұмат беру, омоним, синоним сөздермен салыстыра білуге үйрену.
Күтілетін нәтиже
1. Антонимдер туралы білім алады.
2. Антоним сөздерді омоним, синоним сөздермен салытрады.
3. Сөздердің сипатына қарай өмірде қолданады.
Керекті жабдықтар: Проектор, ресурстар, түрлі түсті стикерлер.
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Пән: қазақ тілі |
Күні: 29.10. 2015ж. |
||||||||||
Сыныбы: |
5 «а» , «ә» |
||||||||||
Тақырыбы: |
Антонимдер |
||||||||||
Мақсаты: |
Антоним сөздер туралы мағлұмат беру, омоним, синоним сөздермен салыстыра білуге үйрену. |
||||||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Антонимдер туралы білім алады. 2. Антоним сөздерді омоним, синоним сөздермен салытрады. 3. Сөздердің сипатына қарай өмірде қолданады. |
||||||||||
Керекті жабдықтар |
Проектор,ресурстар,түрлі түсті стикерлер. |
||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі.
|
Оқушылармен амандасу. Сергіту сәті. «Шаттық шеңбері» трининг өткізу. Трининг арқылы оқушылар өздеріне, бүгінгі сабақтың жақсы өтуіне бір-біріне тілек білдіреді.
Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларды ІІІ топқа бөліп отырғызамын |
Мұғаліммен амандасады. «Шаттық шеңбері»
|
|||||||||
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы.
|
83-жаттығу. Көп нүктенің орнына бір-бірімен синоним болатын сөздерді қойып жазу. ІІІ топтан кезек-кезек үш оқушы шығып сұрақтарға жауап береді.
Бағалау "Қолпаштау" |
Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді. Әр топ мүшелері көршілес топтың жауаптарын тыңдай отыра, оларға қол соғып құрмет көрсетеді.
|
|||||||||
ІІІ. Жаңа тақырып
|
Сабақтың мақсатымен таныстыру Жаңа тақырыпқа жазылған мысалды оқытып, өздеріне ереже шығарту, мақал-мәтелдер арқылы білімін кеңейту, антоним сөзі қай тілден шыққанын, жасалу жолдарын таныстыру. -Балалар, антоним грек тілінде anti –қарсы, onota - атау дегенді білдіреді. Ендеше сіздер мысалдарға сүйене отырып қандай қорытындыға келдіңдер? -Балалар, антоним мен жұрнақ арқылы жасалатын болымды, болымсыздық мағыналар бірдей емес. Оларды былайша салыстырып көруге болады. Тақтаға жазылған мақал-мәтелдерді оқып, антонимдер мен болымды, болымсыздық мәндегі сөздерді табамыз.
Оқушыларға мақалдарды бөліп беремін ,өздері осы қағаздағы мақалдардан қарама-қарсы мағынадағы сөздерді анықтап айтады. ІІІ топқа бөліп беру.
|
Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазып алады.
- Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін сөздерді антонимдер деп атаймыз.
Оқушылар мысалдарды оқып, антонимдердің ерекшеліктерін айқындайды. |
|||||||||
Негізгі бөлім Топтық тапсырма
Оқулықпен жұмыс.
|
Әр топқа оқулықтан жаттығу жұмысы жазбаша орындауға беріледі. 1- топ 87-жаттығу, 41-бет 2-топ 88-жаттығу, 41-бет 3-топ 89-жаттығу, 42-бет |
Топқа берілген тапсырманы барлығы бірлесе отырып, шешіп, пікірлерін ортаға салады.
Жаттығу жұмыстарын топ болып орындайды. |
|||||||||
Қорытынды.
|
Ойды жинақтау мақсатында оқушыларға антонимдердің негізгі белгілерін анықтау тапсырылады.
|
Антонимді қасиетеріне қарай топтастырып шығады. |
|||||||||
Бағалау. |
Әр топ бір –біріне өздерінің сабаққа қалай қатысқандығын айтып баға береді. |
|
|||||||||
Үйге тапсырма |
90 –жаттығу. |
|
|||||||||
Үздік көшбасшыны анықтау. |
Сыныпта ең жақсы қатысып отырған оқушыны анықтау тапсырылады. |
|
Brou.kz
бағалының антонимі мен синонимін тауып беріңіші
Әрекет
Заң
ЕСЕН Абылай хан
1234567а
ЕСЕН Абылай хан
ұқсайды