СҚО, Уәлиханов ауданы
Көктерек ауылы
«Елтай орта мектебі» КММ-нің
математика пәнінің мұғалімі
Аргунбаева Айман
Сабақтың тақырыбы: Көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге шығару
Сабақтың мақсы: Дәреженің қасиеттерін кеңейту, есеп шығаруда қолдану дағдысын арттыру.
Сабақта қолданылатын модульдер: Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны қолдану, диалогтық оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта,ноутбук, презентеция-сілтеме, оқулық, постер, стикерлер, түрлі-түсті қағаздағы тапсырмалар, бағалау парағы.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру
Топқа бөлу. Стикерлерге жазылған санның квадратын, кубын айту арқылы екі топқа бөлінеді. Таймкипер, хатшы, баяндамашы тағайындалады.
Топ ережесін жазады
Оқушылар стикерге сабаққа қойған мақсаттарын жазады, тақтаға жапсырып қояды.
ІІ. Қайталау: «Миға шабуыл» стратегиясын қолданамын
ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру: Презентация арқылы оқушылар рефлексия жасайды. Хатшы топтың жауабын ноутбукта тереді
Білеміз |
Білгіміз келеді |
Білдік |
Дәреженің анықтамасын |
|
|
Негіздері бірдей дәрежелерді көбету,бөлу |
|
|
Санның квадраты,кубы |
|
|
Оқушылар оқулқтың 33 бетін ашып, мұқият оқып, топта талқылап, кестедегі екінші бағанды толтырады. (екінші бағанды толтырғаннан кейін, сабақтың тақырыбы жарияланады).
Білеміз |
Білгіміз келеді |
Білдік |
Дәреженің анықтамасын Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту және бөлу Санның квадраты және кубы |
Көбейтіндіні дәрежелеу Бөліндіні дәрежелеу Дәрежені дәрежелеу |
|
Жаңа сабақты презентация көмегімен түсіндіру. Ой бөлісу.
ІҮ. Сабақты бекіту. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы ой қозғау. Сенімділік туғызу. Ауызша № 97,98,100;
Ынталандыру, мақсаттылықты дамытуды көздей отырып, топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену арқылы оқулықтан есептер шығарту:
жазбаша № 106, 109, 112, 114.
Оқушыларды маршруттық карта бойынша жұмыстарын жүйелі түрде орындауға шақырамын.
Маршруттық карта (Төменнен жоғары орындалады) Өзін–өзі реттеу үшін.
Жарайсың, сен өте тапқыр оқушысың!
Межелік сызық. Есепті шығар
Мұғалімнен көмек сұра.
Ойлан!
Мұғалімге жүгінер алдында 2 топтасыңмен талқыла.
Ойлан!
Егер есеп шықпаса, мысалдағы үлгіні қара.
Формуланы қолданып көр.
Қажет формуланы еске түсір.
Есеп нені талап ететінін байқа.
Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында мадақтап, қолпаштап отыру.
Ү. Ой ұшқырлығын дамыту, есте сақтау, алған білімдерін қолдану мақсатында келесі тапсырмалар орындайды.
1. Берілген сөздердің формуламен байланысын көрсетіңдер.
ҮІІ. Өзіндік жұмыс.
ҮІІІ. Сабақты қорытындылау: Мұғалім: Ал енді сабағымызды қорытындылайық, ол үшін «Блум түймедағын» қолданамыз.
Қарапайым сұрақ:
Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Сабақты қорытындылау. Оқушыларға сабаққа қойылған бағаларды түсіндіру.
ІХ. Рефлексия
Білеміз |
Білгіміз келеді |
Білдік |
Дәреженің анықтамасын Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту және бөлу Санның квадраты және кубы |
Көбейтіндіні дәрежелеу Бөліндіні дәрежелеу Дәрежені дәрежелеу |
Көбейтіндіні дәрежелеу Бөліндіні дәрежелеу Дәрежені дәрежелеу Дәрежелерді амалдар орндауда қолдануды. |
Х. Үй тапсырмасы: 1.3 тақырып, № 1№4 107, № 114 (аяқтау), №118.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі