Өлең, жыр, ақындар

Поэзия жендеттері

  • 16.06.2019
  • 0
  • 0
  • 1758
Таңдап тауып бір туманы —
Жиналып ап жер - көктегі;
Жыр желкесін қырқуда әлі —
Поэзия жендеттері!
Кім тұра алмақ жолдарында? —
Өлексе өлең жыртық - тесік.
Қылыш - қалам қолдарында,
Жанды жерін қырқып, кесіп
Келеді олар;
Шабыт қысса
Ақын біраз тұлданады.
Жыр жарымжан болып шықса
Тіршілігің кімге дәрі?!
Даңқ білмей алақтайды
Құратынын кімге торын.
Шаршы дәптер жолатпайды,
Салып еске түрме төрін ...
Таңғы дерті кешке пісіп,
Жұртты сөгіп пікірі ала;
Өткен - кеткен еске түсіп
Қылса да ақын шүкірана —
Кітабында — кәрі нала,
Жанарларын бұршақ жапқан.
Бұтағында темір ара —
Азулары ырсаң қаққан.
Бұдан әрі жазу — лаң,
Аңдып отыр көп көреген.
Темір ара азуынан,
Жаса,
Аман өткен Өлең!
Замананың Зәрі жеген
Көрген кезде өлігімді,
Жырдың күрең қаныменен
Шыларсыңдар ерінімді ...

1987 ж. Құрық.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Қай. Тоғызыншы вал

  • 0
  • 0

"Енді төзер жайым жоқ!" –
деді Теңіз тұлданып.
Жатыр еді байыл боп,
Кетті кенет жын қағып.

Толық

Аға ақылынан ұққаным

  • 0
  • 0

Меже, міндет алмасаң езеді індет.
Осы ақылды сыр қылып айтып тұрмын,
Біздің елдің төлі деп — өзегім деп.
Сыры бөлек дәуірдің, жыры бөлек,

Толық

Қаңбақ хикаясы

  • 0
  • 0

Қарады да дүбіліскен жан-жаққа,
Әруақ бітті,
Желік кірді қаңбаққа.
Қозғап көрді тамырларын әуелі,

Толық

Қарап көріңіз