Өлең, жыр, ақындар

Проза мен поэзия

  • 23.04.2020
  • 0
  • 0
  • 1930
"Сен не деген икемсізсің, - деді
Жебе Сойылға,
- Ұша алмайсың, иілмейсің - ауырлық бар бойыңда,
Кел, жарысқа түс менімен, екпініңнен есіп от,
Басты босқа мең-зең етпей, кеуделерді тесіп өт!"



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Мәңгі жасару

  • 0
  • 0

Батар Күннің бал-бұл жақ оған бетінен
Сүйді де Түн, былай деді:
"Өтінем!
Ұлым менің! Қорықпа сен! Ажалмын!

Толық

Абайлау

  • 0
  • 0

Жақсылар мен Жамандар
Бір-біріне ит қосып, айтақтасып өтеді.
Ал дүбәра адамдар
Аяқтарын дүниеден байқап басып өтеді.

Толық

Жер жұмағы

  • 0
  • 0

Оң жағасы өзеннің, көздің жасын бір сығып,
Деді: "Арғы жаға ғой - шын бақыттың тұрағы!"
Сол жағасы өзеннің қарс айырыла күрсініп,
Деді: "Арғы жаға ғой - жердің нағыз жұмағы!"

Толық

Қарап көріңіз