Мамасерикова Меруерт бакалавриат, мамандығы: құқықтану,
Ғылыми жетекшісі: Тулекова Гүлжан Қажымұратқызы
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
«Тұран» университеті,
Аңдатпа
Мақаланың мақсаты - Заңға қайшы қылмыстардың ұғымына түсінік беру. Дәстүр мен таным мен қарама-қайшы келіп жатқан заң бойынша анықтау. Заң бойынша дәстүрді айқындау.
Түйін сөздер: Заң. Дәстүр. Принциптер. Дамыған заман. ХХ| ғасырдағы мемлекет. Дін. жаза тағайындау; жазаны жеке даралау; жеңілдетуші мән-жайлардың жазаға әсері; неғұрлым жеңіл жаза тағайындау; ерекше мән-жайлар; төменгі шектен де төмен жаза тағайындау; жазаның жеңілірек түріне көшу.
Аннотация
Цель статьи - дать представление о понятии противоправных преступлений. Определение по традиции, познанию и противоречащему закону. Определение традиции по закону.
Ключевые слова:
Закон. Традиция. Принципы. Развитые времена. Государство в XX / веке. назначение наказания; индивидуализация наказания; влияние смягчающих обстоятельств на наказание; назначение более легкого наказания; особые обстоятельства; назначение наказания ниже нижнего предела; переход к более легкой форме наказания.
The purpose of the article is to clarify the concept of illegal crimes. "I don't know," he said. Defining traditions by law. appointment of punishment; individualization of punishment; impact of mitigating circumstances on punishment; appointment of a more lenient punishment; special circumstances; appointment of a punishment even below the lower limit; transition to a lighter form of punishment.
Бастапқыда біздің заманымызға дейін заманда,дәстүр мүлде басқа болған. Ол кездегі халықтың көзқарасы мүлдем басқаша. Өз құқықтарын білмейтін заман болды. Сол кезден қалыптасып қалған ата-дәстүр әлі күнге дейін келе жатқаны анық. Қазіргі 21ғасырда еркекпен әйелдің құқығы тең. Ал біздің заманымызға дейін Еркектің құқығы әлде бір жоғары болды. Еркектер істеген жұмысты,әйел қауымы жұмыс істей алмайтын. Сол үшінде жалғыс басты аналар ашаршылықта болатын. Тек тігін тіге алатын жұмысқа орналасатын. Ал қазір еркек істей алатын істің әйелдер істей алады. Жұмыс істей алады,ақша таба алады,баланы да баға алады. Көзі ашық,көкірегі ояу халық болып қалыптасып келе жатырмыз. Ал біздің дінімізде заңға қайшы өте көп нанымдар бар. Еркекті құрметтеу. Еркек үйдің берекесі. Еркекке сөйлемеу. Еркек 4 әйел алуға болады. Әйел үйде асын дайындау міндетті. Әйел үйде балаларға қарауға міндетті. Әйел үндемеу керек,еркек не айтса да соны заң қылып қабылдауы керек. Жоқ мен қазіргі заманның заңдарымен өмір сүргенді қалаймын. Әйелдіңде өзінің үні болуы керек. Әйел адам. Еркекте тұра сондай тұлға. Айырмашылығы жынысында ғана. Әйел қаласа Еркектен де асып түсе алатынын қазіргі заманның қыздары көрсетіп жатыр. Бұл заманға дейінде оны көрсетіп кеткен батырдай қыздарымызды айтып,түсін түстесекте артықтық етпес.
Первоначально в эпоху до нашей эры традиции были совершенно другими. Отношение народа в то время совершенно иное. Было время не знать своих прав. Очевидно, что традиции предков, сформировавшиеся с того времени, до сих пор уходят в прошлое. В нынешнем 21 веке мужчины имеют равные права с женщинами. А до н. э. права мужчины были на один выше. Работа, которую выполняли мужчины, женская община не могла работать. В те три года главные матери были на голоде. Устраивались на работу, где умели только шить. И то, что сейчас может делать мужчина, может делать женщина. Может работать, зарабатывать, ребенка тоже цена может. Мы становимся народом с открытыми глазами и бодрствующими глазами. А в нашей религии очень много противоправных верований. Уважение к мужчине. Благословение мужского дома. Не говорить мужчине. Самец может получить 4 самки. Женщина обязана готовить еду в домашних условиях. Женщина обязана присматривать за детьми дома. Женщина должна молчать, мужчина должен принять закон, что бы он ни говорил. Нет, я хочу жить по законам современности. У женщины должен быть свой тон. Женщина-мужчина. У мужчины такое лицо. Разница только в полу. Девушки современности показывают, что женщина может превзойти мужчину, если захочет. Это до современности - я не знаю, - сказал он, - я не знаю, что это значит.
Initially,in times before our time, the tradition was completely different. The attitude of the people at that time was completely different. There was a time when they did not know their rights. It is clear that the traditions of our ancestors, which were formed at that time, still continue. In the current 21century, a man and a woman have equal rights. And before our time, the rights of a man were more or less higher. The work that men did,the female community could not work. "I don't know," he said. He would get a job where he could only sew. And now women can do what a man can do. Can work,earn money,and price a child to be able to. We are becoming an open-minded people. And in our religion there are very many beliefs that contradict the law. Respect for a man. The blessing of the male house. Don't talk to a man. The male can take up to 4 females. A woman is obliged to cook food at home. A woman is obliged to look after the children at home. A woman should be silent,and whatever a man says, he should take it by law. No I prefer to live by the laws of modernity. A woman should have her own voice. Woman man. A man has such a face. The difference is only in gender. The girls of our time are showing that a woman can surpass a man if she wants to. "I don't know," he said. "I don't know," he said.
Қазақстан Республикасының 2014 жылғы Қылмыстық кодексінің белгілі бір қылмыстық құқық бұзушылық үшін көзделген жазадан гөрі неғұрлым жеңiл жаза тағайындау туралы бабында құқықтық табиғаты әртектес ережелердің: жеңілдетуші мән-жайлардың жазаға әсерінің күшін (шамасын) нақтылайтын ережелер (ҚР ҚК 55-бап. 1, 2 және 3-бөл. ) және қылмыстық-құқықтық санкцияда көзделгеннен неғұрлым жеңiл жаза тағайындау тәртібін бекітетін ережелер (ҚР ҚК 55-баб. 4, 5 және 6-бөл. ) біріктірілгенін атап көрсетеді. Бұл орайда, сотқа істе ерекше мән-жайлар болмаған жағдайларда төменгі шектен де төмен жаза тағайындау құқығы беріледі. Автордың пікірінше, неғұрлым жеңіл жаза тағайындау институтын құқықтық реттеудің дәстүрлі үлгісінен осылайша алшақтау бір жағынан, жаза тағайындаудың заңнамалық шегі ретінде санкцияның маңызын төмендетеді, екінші жағынан, дискрециялық өкілеттіктерді теріс пайдалану үшін қолайлы жағдай жасайды.
В статье Уголовного кодекса Республики Казахстан 2014 г. о назначении более мягкого наказания, чем предусмотрено за данное уголовное правонарушение, объединены правила, имеющие различную правовую природу: правила, конкретизирующие силу (меру) влияния на наказание отдельных смягчающих обстоятельств (ч. ч. 1, 2 и 3 ст. 55 УК РК) и собственно правила назначения более мягкого наказания, чем предусмотрено в санкции уголовно-правовой нормы (ч. ч. 4, 5 и 6 ст. 55 УК РК). При этом суду предоставлено право назначения наказания ниже низшего предела и при отсутствии в деле исключительных обстоятельств. Автор полагает, что подобный отход от традиционной модели правовой регламентации института назначения более мягкого наказания, с одной стороны, принижает значение санкции, как законодательного предела назначения наказания, с другой стороны, создает благоприятную почву для злоупотребления дискреционными полномочиями.
In the article of the Criminal Code of the Republic of Kazakhstan in 2014 on the appointment of a more lenient sentence than prescribed for the criminal offense, combined are rules with a variety of legal nature: rules specifying the force (measure) influence on the punishment of certain mitigating circumstances (рarts 1, 2 and 3 of Article 55 of the Criminal Code of the RoK) and proper assignment rules more lenient sentence than provided for in the sanctions of the criminal law (рarts 4, 5 and 6 of Article 55 of the Criminal Code of the RoK). In this case, the court is entitled to sentencing below the lower limit, in the absence of exceptional circumstances in the case. According to the author, such a departure from the traditional model of legal regulation of institute destination lighter punishment, on one hand, diminishes the value of sanctions, as a legislative limit sentencing, on the other hand, it creates a fertile ground for abuse of discretion.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Биебаева Ә. А // Заңда көзделген жазадан гөрі неғұрлым жеңiл жаза тағайындауды құқықтық реттеу: дәстүр және жаңа ұстанымдар // Право и государство. № 4(73) 2016. С. 97-101.
2. Биебаева А. А // правовое регулирование назначения более легкого наказания, чем предусмотрено законом: традиции и новые принципы / / Право и государство. № 4 (73) 2016. С. 97-101.
3. Biebaeva A. A // Legal Regulation of the imposition of a more lenient punishment than the punishment provided for by law: traditions and new positions / / law and government. No. 4 (73) 2016. pp. 97-101. Biebaeva A. A // Legal Regulation of the imposition of a more lenient punishment than the punishment provided for by law: traditions and new positions / / law and government. No. 4 (73) 2016. pp. 97-101. Biebaeva A. A // Legal Regulation of the imposition of a more lenient punishment than the punishment provided for by law: traditions and new positions / / law and government. No. 4 (73) 2016. pp. 97-101.
Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі