Ақмола облысы
Шортанды ауданы
Новокубанка орта мектебі
Химия пәні мұғалімі Рахмет Капин
Оксидтер тақырыбына қысқа мерзімдік сабақ жоспары.
Сыныбы |
8 |
45 сабақ |
Күні: 22.01.16 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Оксидтер. Тотығу. Олардың атаулары. |
|||
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы, Н.Нұрахметов. 8-сынып оқулығы. К.Жексембина әдістемелік нұсқау. |
|||
Жалпы мақсаты |
Оксидтерді анықтау, талдау, есептер шығару, маңызын түсіну.
|
|||
Күтілетін нәтиже |
Оксидтерді таниды, жіктей алады, бір бірінен ажыратады. Сапалық есептер шығарады. |
|||
Негізгі идеялар |
Оксидтерді екі түрлі жолмен атау. Формулаларын танып, қолдана білу |
|||
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, интерактивтік тақта арқылы Power Point, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар. |
|||
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
|||
Әдіс-тәсілдер |
Сергіту сәті, АКТ-ны пайдаланып, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар. Блум таксономиясы (БТҚ).
|
|||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды сергітіп, топқа бөлу. Өткен сабақты еске түсіріп, риза тапсырмаларын ұсыну І топқа тапсырма
ІІ топқа сұрақтар
ІІІ топқа сұрақтар
Жаңа тақырыпты меңгеру *Интербелсенді тақтадан оксидтерді алу жолдары тәжіибесі көрсетіледі. *Мен кіммін ойыны Мен – оттекпін. Заттармен әрекетескенде, тотықтырғыш қызметін атқарамын. Мысалы, мыс(ІІ)оксидінің түзілуін алайық: 2Си + О2 = 2СиО Мұндағы оттек мыс атомдарын тотықтырып, мыс(ІІ)оксидінің түзіледі.
Түсіндірілген тақырыпты толық бекіту үшін оқушыларға сұрақтар қойылады және тапсырмалар беріледі: 1. Формулалары келтірілген заттардың ішінен: KOH, H2S, H2O, CO2, AICI3, AI2O3, FeO, Fe2O3 тек қана оксидтердің формулаларын теріп жазыңдар. 2. Фосфор(V)оксидінің формуласын құрастырыңдар. 3. Ойларыңнан үш-үштен оксидтердің формуласын құрастырыңдар. Екі түрлі жолме атаңдар. Үйге тапсырма: §23-24. Есептер жинағынан 4-10,4-11, Жұмыс дәптері. Бағалау Топтық бағалау Рефлексия |
Оқушы іс-әрекеті Топқа бөлінеді
Ұпай жинау арқылы оқушылар бағаланады.
Оқулықпен жұмыс. Оқушылар тапсырманы топта талдайды, сосын топтың бір мүшесі басқа топтарға қорғайды , жұмыстары бағаланады.
Оқушылар жұмысты жеке және топпен орындайды.
Тәжірибені орындайды.
Оқушылар жазылған таныстырылмдарын қолдарына ұстап жүріп, бір-біріне өзі туралы айтып таныстырады. Кім екендігін айтып береді. Диалогқа түседі. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі