Қазақ тілі |
Уақыты: |
Кабинет: №34 |
Мұғалім: А.Н.Толеубекова |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Антонимдер. Антонимдердің ойды анық,әсерлі жеткізудегі мәні |
|||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
Тақта,суреттер,кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Сабақтың мақсаты: Білімділік - антоним сөздерді бір-біріне салыстыра отырып, анықтамасын оқушылардың өздері ойланып шығаруға бағыт беру, Дамытушылық – оқушының білім мен танымын кеңейту және тез қабылдауына жол ашу, өз пікірін толық жеткізе алуына баулу, ойлау қабілетін арттыру; Тәрбиелік – оқушыларды адамгершілік асыл қасиеттерге жетелей отырып, сөз өнерін қадірлей білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, тілдік талдау, топтастыру. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар. Пәнаралық байланыс: әдебиет. |
|||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
||||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
«Миға шабуыл». Әр топқа арнайы сұрақтар қоя отырып өткен сабақты еске түсіру: 1. Лексика дегеніміз не? 2.Омонимдердің анықтамасын айт. Мысал келтір. 3.Сіздер күнделікті өмірде омоним және синоним болатын сөздерді қаншалықты жиі қолданасыздар? Омоним мен синоним сөздерге жазып келген өлеңдері мен мақал-мәтелдерін оқыту. |
|||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау
|
||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану Өзіндік ізденіс – білім негізі. Интерактивті тақтадан биік тау мен аласа таудың суреті, кактус гүлі мен адыраспан шөбін салыстыру арқылы оқушыларға не түсінгендерін және ереже шығару керектігін ескертемін. -Балалар, антоним грек тілінде anti –қарсы, onota - атау дегенді білдіреді. Ендеше сіздер мысалдарға сүйене отырып қандай қорытындыға келдіңдер? - Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін сөздерді антонимдер деп атаймыз. -Балалар, антоним мен жұрнақ арқылы жасалатын болымды, болымсыздық мағыналар бірдей емес. Оларды былайша салыстырып көруге болады. Тақтаға жазылған мақал-мәтелдерді оқып, антонимдер мен болымды, болымсыздық мәндегі сөздерді табамыз.
Антонимдер ойды әсерлі, бейнелі түрде жеткізудің ең оңтайлы құралы. Мәселен, ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келе жатқан мақал-мәтелдердің, жұмбақтардың құрамында антонимдер жарыса қолданылады. 1- топ тапсырмасы: Мағыналық жағынан бір-біріне қарама-қарсы болып келетін тұрақты тіркестерді ойлап жазу. Ит арқасы қиянда – таяқ тастам жер. т.б. 2-топ тапсырмасы: Құрамында антоним сөздер кездесетін мақал-мәтелдер, жұмбақ, жаңылтпаштар ойлап жаз және мағынасына, жасалу жолына назар аударыңдар. Мақалдар. · Жіптің ұзыны, сөздің қысқасы жақсы. · Дұшпан күлдіріп айтады, Дос жылатып айтады. · Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Жаңылтпаштар. · Ақ тайлақ ақ па? Қара тайлақ ақ па? · Күн бе, түн бе, Пілге мінбе. · Екеуінің жасы шамалас, Бірінің шашы – қара шаш, Екіншісінің шашы ақ шаш аралас. Жұмбақтар. · Түнде бармын, Күндіз жоқпын. /жұлдыз/ 3- топ тапсырмасы:
Оқулықтағы жаттығуларды,топтарда орындау. |
||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Қаңқалар
|
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Ойды жинақтау мақсатында оқушыларға антонимдердің негізгі белгілерін анықтау тапсырылады.
|
|||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі