Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
«Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жүнісова Баян
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Қараш-қараш оқиғасы» шығармасындағы Бақтығұл тағдыры
Мақсаты: Бақтығұл тағдыры арқылы негізгі идеялық мазмұнын сыни тұрғыдан өз пікірін жеткізумен кейіпкерлерге мінездеме беріп түйіндеу
Күтілетін нәтиже: Бақтығұл тағдыры арқылы негізгі идеялық мазмұнын сыни тұрғыдан өз пікірін жеткізумен кейіпкерлерге мінездеме беріп түйіндейді
Модульдер: АКТ , СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды оқушыларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Деректер: дәптер, стикерлер, маркерлер, бағалау кестесі, геометриялық фигуралар
Әдіс тәсілдер: «Ізденіс» стратегиясы, «Табыс кілті», «Ой қозғау» , «Мағынаны таны», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Жас тілші», «Б-Б-Б» кестесі
Тапсырмалар: топтық, жұптық, жеке жұмыстар, дәптермен, оқулықпен жұмыс, бейнебаян
Сабақ кезеңдері |
Уақыт
|
Бағалау |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім |
5мин |
Бағалау кестесі |
І.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу, стикердегі сөздермен топқа бөліну. ІІ. Үй тапсырмасы бойынша «Ізденіс» стратегиясымен тапсырмаларды орындауларын слайдтан дұрыс жауаптары бойынша бағалау. |
І. Шеңберде тұрып сәлемдеседі, кезекші сыныптың сабаққа дайын екендігін айтады. Стикердегі сөздерді жұптастырып топ болады. ІІ. Үй тапсырмасы бойынша «Ізденіс» стратегиясымен 1-топқа: эпитеттерді, 2-топқа: теңеу мен сөз тіркестерін, 3-топқа: монологтарды, 4-топқа: табиғат пейзажын теріп жазады. |
Түсіну |
10мин |
|
«Табыс кілті» стратегиясымен топтарға тапсырма беру. Тапсырмаларды уақытпен шектеп, экраннан дұрыс жауаптарын сағат тілімен алмастырып тексерте отырып топтардың өзара бағалау жұмысын жүргізу. |
1-топ бөлімдерге ат қою, 2- топ семантикалық картамен жұмыс, 3-топконцептуалдық кестені толтыру, 4-топәңгіменің композициялық құрылысына кешенді талдау жасау тапсырмаларын орындайды. Тапсырмалардың жауабы балдық жүйемен бағаланады. |
Қолдану |
15 мин |
Ауызша |
«Ой қозғау» стратегиясымен топтарды екі-екіден бөліп дебат өткізу. « Егер сен Бақтығұлдың орнында болсаң, не істер едің? Кек қайтару дұрыс па?» сұрақтарына жауап беру арқылы өз ойларын ашық айта алуларына жетек сұрақтармен мүмкіндік жасау. |
«Ой қозғау» стратегиясымен топтар екі топқа бөлінгендері бойынша өзара қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы ой-пікірлерін ортаға салып дебат өткізеді. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен топтар соңынан бір-біріне баға береді. |
Сергіту сәті |
2 мин |
|
Бейнебаян тамашалату арқылы сергіту сәтін өткізу. |
Бейнебаянды тамашалай отырып, сергіту сәтін өткізеді. |
Талдау |
5 мин |
ауызша |
Мағынаны таны. Слайдпен таныса отырып, шығармадағы кейіпкерлердің прототиптерін және оқиғаның орнының нақтылығын біліп, дәптерге жазып алуды тапсыру. |
Кейіпкерлердің прототиптерін және оқиғаның орнын танып білу арқылы мағынаны терең меңгереді. Сонымен бірге дәптерге жазып алады. |
Жинақтау |
3 мин |
слайд |
«Жас тілші» әдісімен тақырып бойынша толық мәлімет беру үшін экраннан таныстырылымды сөйлету арқылы сабақты қорытындылауға бағыттау. |
«Жас тілші» әдісімен өткен тақырыптарды таныстырылым арқылы түсіндіру жұмыстарын жүргізумен сабақты оқушы қорытындылайды. |
Бағалау |
2 мин |
Геом. фигур. |
Геометриялық фигуралардан критерий бойынш баға қорытындысын шығару. Ауызша бағалауынан жиынтық бағаны шығару. |
Ауызша бағалаулардан жиналған геометриялық фигуралар арқылы критерий бойынша жиынтық баға шығарып өздерін- өздері бағалайды. |
Рефлексия |
2 мин |
«Б-Б-Б» |
Оқушыларға «Б-Б-Б» әдісімен кері байланыс жазуды ұсыну. |
«Б-Б-Б» әдісімен кері байланыс жасайды. |
Үйге |
1мин |
|
Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесін оқып келуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы күнделікке жазады. |
Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі: О. Сапаров Тексерілді:_________________
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі