Абжанова Орал Мағопарқызы
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Рудный орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қыс.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға қыс туралы мағлұмат бере отырып,сөйлеу тілдерін, сөздік қорларын байыту. Берілген сұраққа жауап беруге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Қыстағы әдемі табиғат арқылы оқушыларды әсемдікке, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: «Кім тапқыр» - қыс киімдері салынған сурет. Қыс тақырыбына арналған «Мұз айдыны» , «Сырғанақ », «Орманда» суреттері, сөзжұмбақ
«Қыс», тест, кластер, Венн диаграммасы, 5 жол өлең, Қыс туралы тақпақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топпен, түсіндіру, ойландыру.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.
Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн болсын!
Сәрсенбінің сәті
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз.
Кілең бестік болсын
/Таспадан Ш.Мұхамеджановтың «Көңілді қыс» өлеңі оқылып, тыңдалады\.
Қыстыгүні - зимой
Жиі-жиі - часто
Аяз - мороз
Бейнелеу - описывать
Сырғанау - кататься
Жайнау - расцветать
Топпен жұмыс жүргізу
1 топ. Мәтінді оқып. Кесте толтыру.
Жыл мезгілі |
Айлар |
Күндер |
Түндер |
Ауа райы |
|
|
|
|
|
2 топ. Кластер құрып, әңгіме жазу. Мысалы:
3 топ. Тақтадағы суреттер бойынша сұрақ-жауап ойластыру
Ойынның шарты: суреттердегі киімдерді атын атап, қайсысын қыста қиюге келетіндерін тауып ажырату.
Шығармашылық тапсырма
Сендер қандай әрекет жасар едіңдер?
Сендер оларға қалай киінуді, не алуларына ақыл берер едіңдер?
2. Сендердің қыс болмайтын жерде достарын бар делік. Олар сендерге қонаққа келмек. Сендер оны бізге келуге қалай дайындайсыңдар?
VII. Сөзжұмбақ шешу.
.
болжамдарды дәптерлеріңе жазып отырыңдар.
VIII. Сыни тұрғыдан ойлау
-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады
-сабаққа қызығушылығын ояту
-алған білімдерін өмірге пайдалану
- өз ойларын толық айтуға үйрету
Өз ойларын толық түрде жеткізу.
IX.Сабақты бекіту. Балалар 3 топқа бөлініп тапсырмалар орындайды.
1 топ. Сызбалар бойынша қыс туралы сөз тіркесін құрайды.
Зат есім+етістік сан есім+ зат есім
Сын есім+ зат есім есімдік + етістік
2 топ. Венн диаграммасы.
3 топ. 5 жол өлең құрастырады.
1. Қыс 2. ызғарлы, суық 3. соғады, борандатады, әлек салады
4. Қыста күн суып, боран соғады. 5. Қыс – қар, аяз.
Әр топтан бір оқушы жауап береді.
X. Қорытындылау. Тест
а\ маусым ә\ желтоқсан б\ қараша
а\ Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. ә\ Өнерімнің өрісі кең.
б\ Қыстың көзі қырау.
а\ қолғап ә\ көйлек б\ етік
а\ Аю ә\ түлкі б\ қасқыр
а\ қаңтар ә\ желтоқсан б\ақпан
а\ желтоқсан ә\ қаңтар б\ ақпан
а\ суретші ә\ сәулетші б\ аяз
Рефлексия
-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты
Оқушылар сабақ бойы не үйренгендерін ортаға салады.
XI. Бағалау.
Өзін-өзі бағалау парағы
№ |
Тапсырмалар |
ұпай |
жиынтық баға |
1. |
Үй тапсырмасы |
|
|
2. |
Сөзжұмбақ |
|
|
3. |
Мағынаны тану |
|
|
4. |
Әңгімелеу |
|
|
5. |
Тест жұмысы |
|
|
6. |
Сыни ойлау |
|
|
Бағалау өлшемдері
Үйге тапсырма.
Қыс туралы сурет салып, тақпақ, жұмбақтарды жаттап келу.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі