ОҚО, Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
география пәнінің мұғалімі Омарова Лаззат Баратқызы
Сабақтың тақырыбы: Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Л.Б. Күні: 06.10.2017 ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.3.1.1.- Литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Литосфераның құрылысы мен құрамын сипаттайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Суреттер мен сызбалар арқылы литосфераның заттық құрамын сипаттап, ерекшеліктерін жазады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Картаны қолданып, кез-келген елді мекеннің географиялық координатасын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Литосфера дегеніміз жер қыртысы және жоғарғы мантия бөлігінен тұратын Жердің қатты қабықшасы(лат. литос – тас, сфера-шар). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, тұсбағдар, рулетка, планшет топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, сызу, бейнелеу, әдебиет, еңбек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Географиялық деректерді ұйымдастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберін құру, Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Бағалау критерийі Білім алушы Литосфераның құрылысы мен құрамын сипаттайды. Суреттер мен сызбалар арқылы литосфераның заттық құрамын сипаттап, ерекшеліктерін жазады. Үй жұмысын тексеру 1) Географиялық номенклатура оқу 2) Топографиялық картаны оқи алу, шартты белгілер сызбасын жасау Жұптық жұмыс |
Оқушыларбағалау парағымен танысады.
Бағалау
Әр тапсырмаға 1 балл
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. 1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін топпен анықтайды |
«ЖИГСО» әдісі Таратпалы материал
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Тапсырма 1. Сызба нұсқа арқылы жер қыртысының құрылысын және оның құрамын жазыңыз: 2.Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырыңыз:
|
Жұптық, топтық жұмыс жасайды Дәптермен жұмыс Таратпалы кеспелер
Тірек сызба
Семантикалық карта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез Мұғалім сабақты қорытындылайды, олқылықтарды түсіндіреді, талдайды. «Білім ағашында» түрлі сатыдағы сұрақтар берілген. Оқушы өзі стикерді таңдап сұрақтарға жауап береді. |
«Білім ағашы» Сұрақ - жауап |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 5 минут
Кері байланыс 3 минут
|
Дескриптор Білім алушы
2. Үйге тап-ма: 1) Литосфераның құрылысы мен заттық құрамын оқу 2) Литосфераның құрылысы сипаттайды 3) Шығармашылық тапсырма: Литосфераның құрамын сипаттайды. Тау жыныстарынан коллекция жинайды Оқушылар рефлексия жазады. |
5-9б «3» 10-15б «4» 16-21б «5» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі