Сабақ: Дүние жүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары |
Мектеп: №76 Л.Шахатов атындағы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 26.10.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Кусайнова А.У |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 в |
Қатысқандар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізіделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.4.1.1.Дүние жүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар: Дүние жүзі халықтарының тілдік әулеттерін біледі. Топтарының құрамдас бөліктерін ажыратады. Басым бөлігі: Тақырыпты жақсы меңгереді, тапсырмаларды, сызбалар жасап, кесте құрып орындай алады, түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Ақпарат бойынша халықтарының тілдік әулеттерінің таралу заңдылықтарын анықтап, өз бетінше жұмыс істеп, теориялық білімдерін пайдаланып картамен жұмыс істеп, жүйелі білімдерін қортындылайды. Ой түйінін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар Оқылым: Дүние жүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары туралы мәтінмен танысады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: нәсіл, этнос, лингвистика, демография,халықтың тығыздығы, демографиялық саясат, демографиялық жарылыс. |
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
2.Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қазақстандық қоғамдағы этносаралық келісім Ата заңда және басқа да Заңдарда берік бекітілген. 6. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Халқымыздың қоғамдық келісімі мен жалпы ұлттық бірлік, барлық азаматтардың этникалық, діни, нәсілдік өзгешеліктеріне қарамастан тең құқықтығы-әркімнің және барлығының табысы мен лайықты өмірін білдіретін фактор. ҚР әр азаматының патриоттық борышы-Қазақстан халықтарының достық пен келісім дәстірін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих. Биология. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Нәсіл, нәсілдердің түрлері, демография,халықтың саны мен тығыздығы, демографиялық саясат, демографиялық жарылыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс әрекеттер |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу 1. Нәсілдердің ерекшеліктері бойынша елдерді топқа бөлінеді. 3 мин
2. «Ой қозғау» әдісі. 4 мин 1. Әр ұлттың ең негізгі ерекшелігі неде? 2. Дүние жүзінде көп тараған қандай тілдерді білесіңдер? 3. Елімізде қанша ұлт өкілдері бар? 4.Біздің қаламызда қандай ұлт өкілдері туралы және қандай тілде сөйлейді? Смайлик арқылы ынталандыру. 3. Нәсілдер жөнінде бейнебаян көрсету. 3 мин |
Қима қағаздар суреттер
интерак. тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
1 тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс: «Ойлан, жұптас, бөліс» 10мин Тапсырма бойынша оқушыларға материал бөліпберіліп, топпен талдайды, постер қорғайды (7мин):
2 тапсырма. «Тізбектей оқыту» стр 5 мин Сабақтағы негізгі ұғымдар арқылы жұптық жұмыс беремін.
Әрбір сұрақтың жауабын «Жарайсын» мадақтаймын. 3 тапсырма. «Сәйкестендіру» 3 мин Тіл әулеттері Тіл топтары Үнді-европа Түркілер Семит-хамит Кельт Қытай-тибет Неварлар Австронезия Гректер Тіл семьяларын ажырата білу |
Дж халқы https://www.youtube.com/watch?v=VGjBpUobsCc /3 минуттық көрсетілім/
Слайд 6-7 сынып Атлас
https://www.youtube.com/watch?v=k5jCt4uxtEo альтерна тив ретінде /2 минуттық көрсетілім/ Флипчарт, маркер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы
Кері байланыс
|
3 тапсырма. «Сематикалық карта» толтыру 5мин Жеке жұмыс
Әрбір сұрақтың жауабы 1 балл 4 тапсырма. «Проблемамен бөліс» 6 мин Берілген ақпарат бойынша картамен таралу заңдылықтарын талдап, жүйелі білімдерін қортындылайды. Ой түйінін табады. Еліміздегі этностарына баға бер? Этностардың таралуына баға беріңдер? «Табыс сатысы» |
Слайд
Стикер |
лаззат омарова
жұмыс жақсы жасалған, керемет
Бибигуль
рахмет
индира
рахмет
индира
керемет