Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 5.1А Натурал сандар және нөл саны |
Мектеп: Мұғалжар ауданы Алтынды жалпы білім беретін орта мектебі КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты – жөні: Битенова Б.М. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: теңдеудің компоненттерін біледі, қарапайым теңдеудің түбірін таба алады Көпшілігі: мәтінді есептер шартын жазады, белгісіз компоненттерін табу ережесін пайдаланып, теңдеуді шешеді. Кейбіреулері: сурет бойынша есеп құрастыра алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
- мәтін есептердің шешімдерін түсіндіре алады; - белгісіз компонентті табу ережесі негізінде теңдеулердің шешімін тұжырымдайды; Пәндік лексика және терминология -теңдеу,теңдеудің түбірі,теңдеуді шешу; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер -теңдеудің түбірі деп...; -теңдеуді шешу үшін....керек; -теңдеуді шешу дегеніміз...; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезендері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру. Сабақтағы ұстаным: «Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: ойлау жолы – бұл ең жақсысы, ұқсау жолы – ең жеңілі, жеке тәжірибе жолы – бұл өте жауаптысы» Конфуций. Олай болса сабақ барысында әр оқушы өзі таңдаған жолмен жұмыс жасайды. Психологиялық ахуал «Көтеріңкі көңіл – күй » Берілген қасиеттердің ішінде қазіргі уақытта қандай қасиет бойларында бар және жолдастарыңа бүгінгі сабақта не тілейсің? Берілген қасиеттер: Өмірге риза болу Әділдік Ұқыптылық Кеңпейілділік Шыншылдық Ақылдылық Қарапайымдылық Бауырмалдық Тіл табысушылық Сыпайылылық Батылдық Төзімділік Тұрақтылық Сабырлық Еңбекқорлық Топқа бөлу. Оқушылар үлестірмелі тапсырмалар арқылы берілген есептердің жауаптары бойынша топқа бөлінеді. |
Слайд
Слайд
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Өтілгенді қайталау «Сәйкестендіру тесті».
Дескриптор.
Кері байланыс. Оқушы - оқушыға
Жаңа сабақ ТЖ «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі Топтық жұмыс. 1топ – (45-x)*3=93 2топ – (x-13):7=2 3топ – 390: (4x+3)=26 Дескриптор.
Кері байланыс. Сұрақ – жауап (мұғалім - оқушы )
Топтық жұмыс «Дебат» әдісі Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орындату Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
1-топ: Дүкенде үш күнде 1400 кг көкөніс сатылды. Екінші күнге қарағанда бірінші күні 170 кг көкөніс артық сатылды, ал үшінші күні 120 кг кем сатылды. Екінші күні неше кг көкөніс сатылды? Шешуі: Х+170+х+х-120=1400 3х+50=1400 3х=1400-50 3х=1350 х=450 Ж: 450кг 2-топ: Қазір ағасы қарындасынан 5 жас үлкен. 4 жылдан соң олардың жастарының қосындысы 19жас болады. Қазір қарындасы неше жаста, ағасы неше жаста? Шешуі: қарындасы – х; х+4 Ағасы - х+5; х+5+4 (х+4)+(х+5+4)=19 2x+13=19 2x=19-13 2x=6 X=3 Ж: қарындасы 3ж, ағасы 8ж 3-топ: 100кг магнитті теміртас кенінің құрамындағы темірдің массасы тастың массасынан 44кг артық. 100кг магнитті теміртас кенінде неше кг тас бар? Ш: тас м – х; Темір м – х+44 Х+х+44=100 2x+44=100 2x=100-44 2x=56 X=28 Ж: тас м - 28кг; темір м – 72кг Дескриптор.
Есептің сұрағына жауап береді. Кері байланыс. «Смайликтер»
ЖЖ: Оқулықпен жұмыс. №105 №106 Дескриптор.
кері байланыс «Бас бармақ».
Бекіту. Теңдеу құруға арналған өзiндiк жұмыстар 1-топ 1.22-суретте таразының сол жақ табақшасында қауын және 2 кг кiртасы, ал оң жақ табақшасында 10 кг кiртастары бар. Сурет бойынша теңдеу құрып, қауынның массасын табыңдар.
2-топ 1.23-суретте таразының сол жақ табақ- шасында 2 пакеттегі ұн және 1 кг кiртасы, ал оң жақ табақшасында 5 кг кiртасы бар. Сурет бойынша теңдеу құрып, бiр пакет ұнның массасын табыңдар.
3-топ 1.24, а-сурет бойынша теңдеу құрып, оны 1.24, ә-суреттi пайдаланып, шешiңдер.
Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі |
Сәйкестендіру тесті
«Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі АКТ
СТО
АКТ шығармашылық жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия : Кері байланыс «Бес саусақ»" Бес саусақтарын параққа бастырып бүгінгі сабақта нені меңгеріп, түсінгендерін жазады Сөйлемді толықтырыңдар Бүгін мен ........... білдім. Маған ................. қызық болды. Маған ............... қиын болды Мен ............... үйрендім. Мен ................... жасай алдым. |
«Бес саусақ» әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың оқу мақсатына сәйкес сабақ жоспары құрастырылды; өтілген сабақты қайталау мақсатында сәйкестендіру тесті берілді. Оқушылар деңгейлеріне байланысты үлестірмелі тапсырмалар берілді. Оқушылардың көңіл – күйлеріне байланысты психологиялық ахуал ұйымдастырылды. Оқытудың белсенді әдіс – тәсілдері қолданылды: жеке,жұптық, топтық, ұжымдық. Қалыптастырушы бағалаудың түрлері қолданылды. Бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар құрылды. Әр сабақ соңында кері байланыс жүргізілді. |
Оқушыларды ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың түрлері кері байланыс жүргізілді: Сұрақ – жауап (мұғалім - оқушы ), ауызша кері байланыс жасау, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «Бес саусақ» әдісі, «Смайлик», «Бас бармақ»
|
Топқа бөлу, СТО, АКТ, Диалог |
Каракат
200 тенгеден есептерди шыгарам 1-5сыныптар