Корейская косметика премиум класса

Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері

Тексерілді:

Кошекбаева Б.Г

Пән мұғалімі

Шамуратова Айзада Жангельдинқызы

№167 ЖББМ

Сынып: 9 «ә»

Күні :19.01.18ж

Реті:

Пәні: алгебра

Сабақтың тақырыбы:

Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері

 

Жалпы мақсат:

  • Бұрыштың радиандық өлшемін табуды, бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есеп шығаруда қолдануын үйрету
  • Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.
  • Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

  - Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері таба алады.
  - Берілген бұрышты радиан арқылы жаза алады.
  - Радиандық өлшемі берілген доғаның бұрыштық өлшемін градустық өлшеммен жаза алады.

Сілтеме:

     А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова, 9-сынып
     ustaz.kz
     Математика және физика, № 4/2015ж

Әдіс-тәсілдер

тәсілі: жеке, жұптық,

әдісі: АКТ, СТО, диалог, Блум таксономиясы

Көрнекілігі:

интербелсенді тақта, смайликтер, стикер, бағалау парағы, бағдаршам бағаны

Түйінді идеялар

Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау

Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру

Есептерлді шығарту барысында уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру

 

Сабақ барысы:

Ойлау деңгейі

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Түрткі (сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Бағалау

Кіріспе

Білу

1. Оқушыларды түгендеймін

2. Бағалаушы-ларға бағалау критерийлері жазылған парақшаларды таратамын

3. Жаңа сабақты түсіндіремін

1. Сандар тізбегі тарауын еске түсіру

2. Оқулықтағы 1,2-мысалды  оқушылармен талдау

 

 

Прогрессияға қатысты формулаларды түрін айтып береді

1. Сан тізбегі деген не?
2. Тізбек мүшелері деген не?
3.  Арифметикалық прогрессия деген не?
4. Геометриялық прогрессия деген не?
5. Шексіз геометриялық прогрессия деген не?

Критерийлер

дискрептор

Ұпай

Прогрессияға қатысты формулаларын айта алады

Айта алды

Жартылай айтты

Айта алмады

2

1

 

0

Түсіну

Есептер шығарту

1. Оқушыларға есеп беремін

2. Есептерді шығару тәсілін түсіндіруді талап етемін

Есепті шығарту арқылы, сабақтың тақырыбын аштыру

Есепті шығарып, оның шығару тәсілін түсіндіре алады

 

 

 

№260

№261

әр оқушы есепті өз

бетімен шығарады.  Алғашқы шығарған  оқушы  шығып оны тақтада шығару жолын көрсетеді

1.Есепті шығара алуы

2.Есепті шығара отырып жұптық жұмыс жүргізу

Шығара алды

Жартылай шығарды

Шығара алмады.

 

2

1

 

0

 

 

 

Түсіндіре алды

Жартылай түсіндіре алды

Түсіндіре алмады

2

1

0

Қолдану

Ой қозғау тапсырмасы

Есептерді шығару барысында, шығару жолын түсіндіреді, тақтадағы жауаптардың дұрыстығын тексереді

Есептің формула-сын құру арқылы оның дұрыс жауабын табуға үйрету

1. Есепті шығарып, дұрыс жауабын анықтай алады

№262

№264

 

1. Есепті шығарып, дұрыс жауабын таба алуы

Таба алды

Таба алмады

 

 

1

0

Талдау

Оқулықтағы есепті шығару барысында оқушылар талдау жасап, шығару жолын түсіндіруді тапсырамын.

Есепте берілген екі жағдайды оқушыларға бөлу

Қыздар – дөңес үшбұрыштың ішкі бұрыштарын,

Ұлдар – дөңес төртбұрыштың ішкі бұрыштарын радиан арқылы өрнектейді.

 

№263

 

Есептерді шығара алады

Шығара алды

Шығара алмады

1

 

0

Жинақтау

Бүгінгі тақырыпқа байланысты тест есептерін тарқатамын

Сабақ тақыры-бын осы тапсырма арқылы жинақтауға бағыттау

Оқушылар конверттегі тест тапсырмасын орындайды және жұптық жұмыс жүргізеді. Демек, оқушы көршісін тексеріп бағалайды.

Тақырыпқа байланысты тест тапсырмалары

1.конверттегі тест тапсырмасын орындайды

 

Шығара алды

Шығара алмады

1

 

0

2.Оқушы-лар көршісін әділ бағалайды

Тексере алды

Тексере алмады

1

0

Бағалау

Бүгінгі сабақтан оқушылардың өздеріне алған жаңа ақпаратын бағалату

Ойланып шешім қабылдайды, ізденуге жол табады. Оқушылар сабақтағы іс-әрекеттеріне есеп бере алады

Оқушылар түйінді ойларын ортаға салады

Сабақтағы іс-әрекеттерге баға бере алуы

Баға бере алды

Баға бере алмады

1

0

Рефлексия

Кері байланыс

Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазғызып, «Табыс ағашына» ілгізу

Формативті және суммативті бағалау

Оқушылардың жұмыс жасағанына қарай бағалау

Тапсырмаларға қатысты, жұмыстарының нәтижесіне байланысты бағаланады

Топтық жұмыстыардың жиынтық бағасы қойылады. Жеке оқушылар мадақталады. Стикер таратамын, оқушылар өз пікірін білдіреді.

 

Не білдім?

Не ұнады?

Не қызықты болды?

Не білгім келеді ?

Үйге тапсырма

№261 в г

№264 б в г

№265


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×