Тексерілді: |
Кошекбаева Б.Г |
Пән мұғалімі |
Шамуратова Айзада Жангельдинқызы |
|
№167 ЖББМ Сынып: 9 «ә» |
Күні :19.01.18ж |
Реті: |
Пәні: алгебра |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері |
|||
Жалпы мақсат: |
• Бұрыштың радиандық өлшемін табуды, бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есеп шығаруда қолдануын үйрету |
|||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
- Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері таба алады. |
|||
Сілтеме: |
А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова, 9-сынып |
|||
Әдіс-тәсілдер |
тәсілі: жеке, жұптық, |
әдісі: АКТ, СТО, диалог, Блум таксономиясы |
||
Көрнекілігі: |
интербелсенді тақта, смайликтер, стикер, бағалау парағы, бағдаршам бағаны |
|||
Түйінді идеялар |
Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру Есептерлді шығарту барысында уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру |
Сабақ барысы:
Ойлау деңгейі |
Мақсат |
Күтілетін нәтиже |
Түрткі (сұрақ, тапсырма, жағдаят) |
Бағалау |
||
Кіріспе Білу 1. Оқушыларды түгендеймін 2. Бағалаушы-ларға бағалау критерийлері жазылған парақшаларды таратамын 3. Жаңа сабақты түсіндіремін |
1. Сандар тізбегі тарауын еске түсіру 2. Оқулықтағы 1,2-мысалды оқушылармен талдау
|
Прогрессияға қатысты формулаларды түрін айтып береді |
1. Сан тізбегі деген не? |
Критерийлер |
дискрептор |
Ұпай |
Прогрессияға қатысты формулаларын айта алады |
Айта алды Жартылай айтты Айта алмады |
2 1
0 |
||||
Түсіну Есептер шығарту 1. Оқушыларға есеп беремін 2. Есептерді шығару тәсілін түсіндіруді талап етемін |
Есепті шығарту арқылы, сабақтың тақырыбын аштыру |
Есепті шығарып, оның шығару тәсілін түсіндіре алады
|
№260 №261 әр оқушы есепті өз бетімен шығарады. Алғашқы шығарған оқушы шығып оны тақтада шығару жолын көрсетеді |
1.Есепті шығара алуы 2.Есепті шығара отырып жұптық жұмыс жүргізу |
Шығара алды Жартылай шығарды Шығара алмады.
|
2 1
0
|
Түсіндіре алды Жартылай түсіндіре алды Түсіндіре алмады |
2 1 0 |
|||||
Қолдану Ой қозғау тапсырмасы Есептерді шығару барысында, шығару жолын түсіндіреді, тақтадағы жауаптардың дұрыстығын тексереді |
Есептің формула-сын құру арқылы оның дұрыс жауабын табуға үйрету |
1. Есепті шығарып, дұрыс жауабын анықтай алады |
№262 №264
|
1. Есепті шығарып, дұрыс жауабын таба алуы |
Таба алды Таба алмады
|
1 0 |
Талдау Оқулықтағы есепті шығару барысында оқушылар талдау жасап, шығару жолын түсіндіруді тапсырамын. |
Есепте берілген екі жағдайды оқушыларға бөлу |
Қыздар – дөңес үшбұрыштың ішкі бұрыштарын, Ұлдар – дөңес төртбұрыштың ішкі бұрыштарын радиан арқылы өрнектейді.
|
№263
|
Есептерді шығара алады |
Шығара алды Шығара алмады |
1
0 |
Жинақтау Бүгінгі тақырыпқа байланысты тест есептерін тарқатамын |
Сабақ тақыры-бын осы тапсырма арқылы жинақтауға бағыттау |
Оқушылар конверттегі тест тапсырмасын орындайды және жұптық жұмыс жүргізеді. Демек, оқушы көршісін тексеріп бағалайды. |
Тақырыпқа байланысты тест тапсырмалары |
1.конверттегі тест тапсырмасын орындайды
|
Шығара алды Шығара алмады |
1
0 |
2.Оқушы-лар көршісін әділ бағалайды |
Тексере алды Тексере алмады |
1 0 |
||||
Бағалау |
Бүгінгі сабақтан оқушылардың өздеріне алған жаңа ақпаратын бағалату |
Ойланып шешім қабылдайды, ізденуге жол табады. Оқушылар сабақтағы іс-әрекеттеріне есеп бере алады |
Оқушылар түйінді ойларын ортаға салады |
Сабақтағы іс-әрекеттерге баға бере алуы |
Баға бере алды Баға бере алмады |
1 0 |
Рефлексия Кері байланыс Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазғызып, «Табыс ағашына» ілгізу Формативті және суммативті бағалау |
Оқушылардың жұмыс жасағанына қарай бағалау |
Тапсырмаларға қатысты, жұмыстарының нәтижесіне байланысты бағаланады |
Топтық жұмыстыардың жиынтық бағасы қойылады. Жеке оқушылар мадақталады. Стикер таратамын, оқушылар өз пікірін білдіреді.
Не білдім? Не ұнады? Не қызықты болды? Не білгім келеді ? |
|||
Үйге тапсырма |
№261 в г №264 б в г №265 |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі